Tradimenzi
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Imagine a world, something you've never seen before. Something more beautiful than you'll ever see and then, destroy it.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Benji VS. Haily (spannuuuund)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 3 Icon_minitimewo jul 31, 2013 4:56 am

'Nog één keer en ik haal de trekker over, boeit me niet wat de gevolgen zijn. Blijf voortaan maar gewoon weg bij Haily, want ik heb niet echt het gevoel dat ze je nog moet. Zeg nou zelf, welke goede vriend zou zijn beste vriendin aanvallen en dan ook nog eens een poging doen om de persoon waar ze van houdt te pijnigen, hm? Dacht ik al en oh, vergeet je hondjes niet mee te nemen.' Ze kon het niet helpen, maar Haily begon te lachen toen Nate's gezicht vertrok en het was overduidelijk dat hij het hier niet bij zou laten. O, hij ging wel weg samen met die vriendjes van hem hoor, maar Nate was niet iemand die het hierbij zou laten zitten, zeker niet omdat Benji de nieuweling was en hij hier een reputatie hoog te houden had. Benji niet, die moest zijn gehele reputatie nog opbouwen, hoewel hij goed op weg was met haar partner te zijn en Nate al een aantal keer flink dwars gezeten te hebben. Binnen een seconde had Haily opnieuw één van haar messen in haar hand, haalde uit naar Benji en zijn shirt viel in repen op de grond. O, ze had zijn huid trouwens niet geraakt hoor, dat was nergens voor nodig.
'Zo, dat staat een stuk beter,' de woorden kwamen grijnzend uit haar mond, waarna ze haar lippen op die van hem legde en hem vol zoende. Haar handen gleden lichtjes over zijn buik, want ja anders had dat shirt toch zeker in de weg gezeten, maar daar stopten ze niet. Eentje krulde zich om zijn nek, zodat ze zich een beetje aan hem kon opeisen en de andere ging steeds verder naar beneden. Eenmaal bij zijn broekriem besloot ze toch maar te stoppen. 'Misschien is het een idee om iemands kamer op te zoeken? Dan kan je die standjes van je eens in praktijk brengen,' haar stem was slechts een zacht gefluister in zijn oor, maar ze wist dat hij het heel goed zou verstaan en hij zou ook begrijpen wat ze ermee bedoelde. Als hij het niet begreep... Nee, hij begreep het wel, maar mits hij het werkelijk niet begreep dan moest ze het op een of andere manier duidelijk maken. Haily had zo haar manieren. Ze kon bijvoorbeeld eventjes over zijn geslachtsdeel wrijven -dat scheen mannen heel snel op te winden- of hem gewoon aan zijn pols meetrekken naar wiens slaapkamer dan ook. Of ja, misschien toch maar de slaapkamer van een van hun kiezen, zou ook zo vervelend zijn als ze opeens in het bed van iemand anders lagen. Stel je voor dat ze in Nate's bed terecht kwamen, dan had Benji al helemaal een probleem. Ergens wel grappig, maar ze dacht niet dat beide jongens het zo'n toffe situatie zouden vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Tinn

Tinn


Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 20-01-13
Leeftijd : 26

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 3 Icon_minitimewo jul 31, 2013 6:02 am

Nou ja, de drie waren dus weg en hij wist wel dat ze ooit weer wraak wilden nemen, maar veel maakte het niet uit. Zeker niet toen Haily één van haar messen greep en naar hem uithaalde, wat hij in eerste instantie niet had verwacht. Hij dacht dat hij gewoon een mep zou krijgen om wat hij had gedaan, maar toen zijn shirt in stukjes op de grond viel trok hij even een wenkbrauw op. 'Dat,' begon hij, 'was gevaarlijk.' Niet dat hij veel tijd had om er nog iets tegen te doen, hij voelde haar lippen weer tegen de zijne, waarna één hand zich een weg naar zijn hals baande en hem iets lager trok, wat hij ook toeliet. Haar andere hand gleed zelfs nog wat verder en bleef bij zijn broeksriem hangen, waarna hij even grijnsde. Hij grinnikte zacht om haar woorden, waarna hij haar iets verder naar achteren duwde en ze tegen de muur kwam te staan, waarna hij zijn lippen in haar hals drukte. 'Voor mij is dat prima,' sprak hij, waarna hij zachtjes in haar huid beet. 'Voor jou heb ik trouwens nog wat andere dingen achter de hand, al vind ik het wel grappig dat je jezelf eerder nog een slachtoffer noemde.' Hij ging weer over naar haar lippen, zocht haar tong op met de zijne en legde zijn handen om haar onderrug heen. 'Wiens kamer?' fluisterde hij, waarna hij het meisje even uitdagend aankeek. Hij kende nog steeds de weg niet, uiteindelijk. Tenzij ze hem gewoon weer uitdaagde en weer zou stoppen als vorige keer, maar dat wist hij nog niet echt. Goed, vorige keer wist hij ook niet dat ze zou stoppen en hij had het toen ook niet verwacht, net zoals hij het nu niet zou verwachten. Nou ja, hij zag het vanzelf wel weer. Het zou dan wel al de tweede keer zijn dat ze hem uitdaagde en deze keer had hij niets geslikt of gedronken, waardoor hij niet meteen in slaap zou vallen. Het was tenslotte ook nog maar middag, dus dat ging sowieso niet gebeuren. Maakte niet zoveel uit, ze zei later, toch? Misschien was later dan wel iets eerder dan hij had verwacht, zou toch kunnen? Ach. 'Ik hoop trouwens voor Nate dat hij je geen pijn heeft gedaan, misschien had ik die trekker toch maar over moeten halen,' fluisterde hij, waarna zijn handen onder haar shirt gingen en daar haar huid verkenden. Stiekem hoopte hij wel dat ze deze keer niet zou stoppen, al was dat misschien net iets te ver gehoopt. Haar imago was belangrijk en dat wist hij, hij zou sowieso niet inzien waarom ze dat voor de nieuweling hier op het spel zou zetten. Het zou stukken logischer zijn wanneer ze met Nate naar bed ging, maar Nate was Nate en hij was Benji, hij en Nate waren gewoon heel erg verschillend. Nate was een zak, hij niet. Of ja, ongeveer niet. Niet zo erg als Nate. Goed, maakte niet uit, hij zou haar vooral niet tegenhouden als ze toch verkoos om dingen te gaan doen met hem. Ze was trouwens wel al goed bezig, moest hij eerlijk toegeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 3 Icon_minitimewo jul 31, 2013 9:50 am

Haily had erom gelachen dat hij het gevaarlijk noemde, alsof er ooit iets zou gebeuren met een mes dat in Haily's handen lag, wat zij niet wilde dat gebeurde. Nee, daar was ze veel te bekwaam voor en als ze nu niet haar lippen op die van hem had, dan had ze een beledigde reactie gegeven. Was niet nodig op dit moment want ze kreeg toch wat ze wilde, anders had ze het moeten halen en dat was ook weer zo vervelend geweest.
'Voor mij is dat prima. Voor jou heb ik trouwens nog wat andere dingen achter de hand, al vind ik het wel grappig dat je jezelf eerder nog een slachtoffer noemde.'
'O maar ik was ook een slachtoffer, ik kon je op dat moment namelijk niet meteen naar beneden trekken om je te zoenen, niet waar al die meisjes bij waren en dat was heel moeilijk om in te houden.' Haar lippen drukten zachtjes kusjes in zijn nek, bij zijn kin en eventjes kantelde haar hoofd achterover toen ze zijn hand onder haar shirt voelde. Ja, hij was erg, erg goed met dit en ze vond het geweldig. Er waren niet veel mannen die haar ook serieus opwonden als ze dit deden, maar Benji kreeg het voor elkaar en dat was sowieso al een gehele prestatie, maar gewoon hoe hij was trok haar ook nog eens aan. Aan de ene kant leek hij ieder meisje te willen neuken, aan de andere kant leek het alsof hij haar gewoon wilde en niemand anders. Daarbij kwam ook nog dat hij Nate niet mocht en dát vond ze heel erg grappig om te zien. Ze moest hen maar een keer in de arena zetten, dat kon leuk worden.
'Ik hoop trouwens voor Nate dat hij je geen pijn heeft gedaan, misschien had ik die trekker toch maar over moeten halen.'
'Dat hoeft niet hoor, vind je het niet leuk om concurrentie te hebben? En als je nou eventjes de gang uit loopt, dan twee keer rechts gaat en dan je kamer binnen loopt, dan denk ik dat dat een stuk comfortabeler zou zijn, denk je ook niet?' Ondertussen trok Haily zich aan zijn nek op en sloeg haar benen om zijn middel, zodat ze in zijn armen hing en hem rustig door kon zoenen terwijl ze zouden lopen. Nu alleen hopen dat hij nergens tegen aan ging, dat zou wel erg lastig en misschien zelfs pijnlijk worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Tinn

Tinn


Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 20-01-13
Leeftijd : 26

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 3 Icon_minitimewo jul 31, 2013 10:19 am

Hij grinnikte even om haar antwoord, waarna hij met zijn vinger cirkeltjes tekende op haar huid. 'Ik denk niet dat de meiden het erg zouden gevonden hebben om de les iets vroeger te stoppen.' Hij drukte nog een kus in haar hals, waarna hij weer naar de volgende woorden luisterde. 'Ik beschouw Nate niet als concurrentie,' zei hij snel, 'eerder als een lastpak die eens op zijn plek moet worden gezet.' Ze sloeg haar benen om zijn middel heen, waarna hij met zijn handen haar kont ondersteunde. De gang uit, twee keer rechts en dan kwam hij aan zijn kamer. Nou, vond hij wel prima. Het was alleen zorgen dat hij nergens tegenaan liep, maar hij kon de omgeving nog wel een beetje zien. Goed genoeg om nergens tegenaan te knallen, zoiets. Of ja, Haily ergens tegenaan de knallen. Gang door, goed, dat was hem al gelukt. Rechtsaf. Hij wierp af en toe een vluchtige blik opzij, maar erg veel mensen waren er niet in de buurt. Niet dat hij er iets om gaf hoor, maar die mensen zagen nu wel Haily. Ach, eens hij rechtsaf ging waren de gangen rustig, was dus alleen deze ene gang geweest. Hij kneep zachtjes in haar kont waarna hij nog een keer rechtsaf sloeg en de deur naar zijn slaapkamer opende, die hij nu wel al kon herkennen. Tot zijn verbazing was ook alles netjes opgeruimd en hij legde Haily op het bed neer, waarna hij boven haar ging hangen en weer kusjes in haar hals begon te drukken, waarna zijn handen de bovenkant van haar shirt zochten en uiteindelijk vonden, waarna hij deze scheurde, tot helemaal omlaag. Nou ja, bij hem gingen kleren niet op de gewone manier uit en bij Haily ook niet, had hij eerder wel gemerkt. Zijn shirt lag nog altijd in stukken op de grond van de wapenkamer, stiekem was hij ook wel benieuwd wie die stukjes dan ook zou vinden. Nate, zou wel geweldig zijn. Misschien moest hij Haily's kleding hier maar laten, als Nate dan besloot om zijn kamer te doorzoeken. Oh, was misschien niet zo'n heel goed idee, gezien de drugs die hier nog lag. Haily had hem al eerder duidelijk gemaakt dat dat niet goed was geweest en het had iets met Nate te maken gehad, maar wat dat nou precies was, was hij ondertussen al lang weer vergeten. Kwam vast door de kater. Maakte niet uit, niet nu eigenlijk. Hij liet zijn tong zachtjes over haar buik glijden, waarna hij een kusje op haar navel drukte en weer met zijn tong naar boven gleed, waarna deze op zijn beurt over haar lippen streelde, zachtjes, om daarna haar lippen van elkaar te duwen en haar tong te vinden. Nou ja, ze waren tenminste al verder gekomen dan de vorige keer en hij vroeg zich af of zij nu nog wilde stoppen, hij alleszins niet, maar dat wilde hij vrijwel nooit. Hij was tevens ook benieuwd hoe Haily zou gaan reageren, aangezien dit haar eerste keer zou zijn. Ze stelde zich redelijk sterk op hoor, met die wapens en alles, daarom was hij nog eens zo benieuwd naar haar reactie. Tenminste, als ze ermee zouden doorgaan. Zijn hand streelde over haar heup heen, waarna deze verder ging, tussen haar schouderbladen, waarna hij het slotje van haar beha opende. Hij grijnsde even, waarna hij met haar tong speelde en zijn hand weer op haar heup legde. Hij zou wel verder gaan als hij zag hoe ze reageerde, of ook niet. Wist hij veel. Zij zou dan gewoon wat misschien, hij ook hoor, maar hij had al eerdere ervaringen gehad en zij niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 01, 2013 10:05 am

'Ik denk niet dat de meiden het erg zouden gevonden hebben om de les iets vroeger te stoppen. Ik beschouw Nate niet als concurrentie,' zei hij snel, 'eerder als een lastpak die eens op zijn plek moet worden gezet.'
'Dat wíj het niet erg zouden vinden om de les eerder te stoppen is iets heel anders dan de meiden, want zij moeten de juiste instructies krijgen en dat weet je. Ik denk trouwens dat je morgen ook heel leuk gaat vinden, mits ik niet besluit om je buiten de deur te houden. O, over Nate? Misschien moet je eens een kooi gevecht met hem aangaan, dan kan ik kijken naar hoe goed je die spieren van je gebruikt.' Het voelde op een vreemde manier goed aan, dat hij aan haar kont zat terwijl iedere andere man een klap tegen zijn achterhoofd gehad had, of erger. Niet erg veel later werd ze op Benji's bed gelegd en haar shirt ging eraan, net als dat ze zijn shirt had verruineerd en ze vond het wel grappig. Alleen deed hij het met zijn blote handen, wat toch nog wat meer uitdagender was dan dat zij het met haar mes gedaan had. Hoewel, zijn reactie was wel leuk geweest. Zijn bewegingen daarentegen maakten haar een klein beetje oncomfortabel, hoewel het wel fijn voelde. Tsjah, tijd om het af te breken. Zachtjes duwde ze hem van haar weg, maar bleef hem wel zoenen en opeens stond ze naast het bed, duwde hem om zodat hij op zijn rug lag en grinnikte naar hem. 'Blijf gerust verder dromen Benji, ik zie je straks wel weer.' Lachend raapte ze haar bh van de grond op, trok hem aan en verdween de kamer uit, op naar haar eigen kamer. Haar shirtje lag namelijk in stukken op Benji's vloer, dus ze moest wel eventjes iets anders aan en ze besloot om het shortje ook maar in de was te gooien. Oké, een jurkje uit de kast trekken en dan was ze weer klaar. Of niet? Haar haren mochten ook nog wel even gefatsoeneerd worden en pas toen dat klaar was, besloot ze weer naar buiten te kunnen. Het was namelijk wel zo dat ze nog steeds een nieuwe zweep nodig had, die was ze vergeten mee te nemen en zonder haar speeltje voelde ze zich hulpeloos. Eerst dat ding maar halen dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Tinn

Tinn


Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 20-01-13
Leeftijd : 26

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 3 Icon_minitimevr aug 02, 2013 9:54 pm

Alsof hij het niet had kunnen weten, zuchtend liet hij zichzelf weer op het bed vallen en keek Haily na toen ze de kamer uitliep. Typisch weer wat voor haar. Volgende keer zou hij haar gewoon bij Nate laten, simpel. Dan kon ze het zelf maar uitzoeken. O ja, zijn kamer was opgeruimd en als hij het goed had, had Haily zijn spul in de prullenbak gegooid. Misschien dat het er nog steeds lag, moest hij maar even een kijkje nemen. Ietwat moeizaam kwam hij overeind, liep naar de prullenbak en glimlachte toen hij het spul vond, waarna hij dat in de kast stak die in de badkamer stond. Nah, hij ging het nu niet gebruiken hoor. Niet nu hij andere behoeftes had die niet gestild konden worden. Het probleem was dat hij hier ook niet iedereen kon nemen, ook al wilden ze het wel. Hij had duidelijk gehoord wat Haily eerder had gezegd en dood wilde hij niet, dus moest hij maar wachten tot... Iets. Wist hij veel. Hij had ook helemaal niets te doen nu. Hij liet zich opnieuw op het bed vallen, kraakte zijn vingers even en staarde toen even naar het plafond. Het was ook niet zo dat hij hier ruimtes kende waar hij zich kon vermaken of zo, alleen een wapenkamer en een eetzaal. Oh, Haily's slaapkamer, maar die was op dit moment niet bepaald interessant of zo. Niet meer, aangezien ze eerst zijn kamer verkozen had en toen toch weg was gegaan. Alweer. Moest ze niet verwachten dat hij er de volgende keer zo erg in mee zou gaan. Oké, dat zei hij nu, maar hij wilde zich er wel aan houden hoor. Als zij dacht dat het zo makkelijk was om hem te bespelen. Goed, zij wist wel precies hoe het moest, maar goed. Nu hij het zo bekeek was zij de enige die stopte, twee keer al. Hard to get zeggen ze dan, nee, hij vond het alleen maar irritant. Nou, als dit zo de hele dag zou doorgaan, kon hij gewoon beter slapen, al wilde hij niet opnieuw gewekt worden zoals eerder. Goed, wat moest hij dan? Het was niet dat hij heel veel kon doen in deze saaie kamer.
Uiteindelijk kwam hij weer overeind, haalde een nieuwe t-shirt uit de kast en trok deze over zijn hoofd heen. Hij had er al meer aangetrokken dan nodig was gedurende deze twee dagen, maar het was dan ook niet geheel zijn schuld, of wel? Nee, de eerste had onder het bloed gezeten, de andere lag in stukken op de grond, met dank aan Haily. Nou ja, hij had wel wraak gehad door haar shirt kapot te scheuren, daar lag het niet aan. Goed, hij liep zijn kamer weer uit, op zoek naar iets om zich bezig te houden. Iets wat hem dan ook interesseerde, maar goed. Hij zag vanzelf wel wie of wat hij tegen het lijf liep, zolang het Nate maar niet was. O, geweer. Ja, dat had hij ondertussen ook in zijn broekzak gestopt. Wie weet had Nate zijn mes weer mee, was goed mogelijk. Hij dacht niet echt dat hij zich al over het incident in de wapenkamer heen had gezet. Zijn probleem, niet dat van hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 03, 2013 6:06 am

Rustig liep het meisje door de gangen en kwam daar opeens Tanya tegen, gewoon een meid die hier aan het proberen was om hogerop te komen. Haily en Tanya konden het goed met elkaar vinden hoor, daar niet van, maar af en toe was ze gewoon te overenthousiast en dat was waarom Haily zeker wist dat het meisje hier nooit een hoge functie zou krijgen. Oké, zelf kon ze er ook wat van, plus het feit dat ze verrekte goed kon liegen, bedriegen en ook nogal eens zoende met mannen waar iedereen bij was, maar dat was geen overenthousiasme, want dat was gewoon irritant. Vond de baas trouwens ook, daar had hij Haily bijna mee opgevoed om dat in ieder geval nooit te doen in zijn buurt. Was ook niets voor haar, gelukkig.
'Haily meid, wat hoorde ik nou?!' O god, nu ging het gebeuren hoor, ze begon zich al mentaal voor te bereiden op een gesprek met Tanya. 'Heeft Nate je echt beschermd toen Benji je wilde aanranden? Niet dat hij het had gekund natuurlijk want je kan zo goed met die zweep van je omgaan, maar klopt het?! O, wat een kanjer is het toch ook, heb je Nate's spieren wel eens gezien? Hoewel ik moet zeggen dat die Benji er ook niet slecht uit ziet. Alles behalve slecht, hij lijkt me fantastisch! Ach ik vergeet het belangrijkste helemaal, hoe gaat het met jullie meisjes, heb je hem al goed kunnen bekijken?' Ze wapperde even met haar wenkbrauwen en ging onverstoord verder. 'Achja, jij hebt toch altijd het leuke werk met de leuke mannen en...'
'Tanya, houd je kop? Plus, lul niet over Nate en Benji want alleen wij drie kennen de waarheid en nou oprotten voordat ik je een trap verkoop, gratis en al.' Haar ogen schoten vuur en de vrouw voor haar ging er snel vandoor. Ze wist dat Haily echt alleen dreigde als ze het ook zou doen, dus moest ze maar maken dat ze weg kwam. Maar nu was er dus wel een probleem, een van die vriendjes van Nate had een verhaal lopen vertellen dat niet klopte. Nate zelf zou dat nooit doen, zij was hij niet want als de waarheid uit lekte, dan stond hij zelf voorschut. Verdomme zeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Tinn

Tinn


Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 20-01-13
Leeftijd : 26

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 03, 2013 7:12 am

Hij liep op een rustig tempo de gangen door, was zich er niet echt bewust van dat hij hoogstwaarschijnlijk zou verdwalen, maar dat was niet enige. Hij hoorde iets verderop zijn naam vallen en besloot om het even van dichterbij te bekijken. Hij liep richting het geluid en als hij even snel vanachter de muur spiekte, zag hij hoe Haily met een ander vrouw stond te kletsen. Of ja, zij kletste. Haily leek niet zo heel erg blij met het gesprek te zijn. Toen hij echter hoorde wat de vrouw zei, werden zijn ogen even groot van verbazing. Wacht, had ze dat nou echt gezegd? Hij, die Haily zogezegd zou aangerand hebben en Nate die de held kwam spelen? Nee, nee. Zo zat het niet, maar dat waren wel haar woorden. Leugens, dat wel, maar als zij het wist... Nee, het was niet goed. Zeker niet als iedereen de leugen ook zou geloven. Het feit dat Haily het ook niet eens ontkende. Hij sloeg zijn vuist tegen de muur aan, waarna hij zag hoe de andere vrouw wegliep en hij liep naar Haily toe. 'Wat was dat?' snauwde hij. 'Je ontkende het niet eens?' Hij schudde zijn hoofd, waarna hij zijn hand door zijn haar haalde en haar bedenkelijk aankeek. 'Ziek zijn jullie, allemaal. Stuk voor stuk,' gromde hij, waarna hij weer wegliep. Ja, je kon wel zeggen dat hij redelijk boos was geworden. Niet bozer dan nodig, want dit waren gewoon de tactieken om iemand te laten vermoorden hier geloofde hij. Het was hun verdomme goed aan het lukken, door dingen die niet eens klopten. Hij voelde het pistool tegen zijn been drukken, waarna hij even op zijn lip beet. Nee, dan zou het gewoon nog opvallender worden. Terug naar zijn kamer dan maar, aangezien zelfs een tripje door de gangen hem niet meezat.
Hij sloeg de deur achter zich dicht, waarna hij zijn wapen op de grond gooide. Ja, hij was ongeveer uitgevlogen tegen Haily. Hij had gelijk, toch? Het wicht had niet eens moeite gedaan om het te ontkennen en nu zou hij de gevolgen wel evenaren, alsof hij hier verdomme gewoon zat te wachten op zijn dood. Het enige wat nog ontbrak was een tijdbommetje naast zijn bed. Was nog eens een idee. Maakte trouwens niet uit als Haily straks zijn kamer in zou wandelen, hij hoefde haar vandaag even niet meer te zien. Nou ja, hij wist ook niet precies wat zij nog zou gaan doen, maar het boeide hem even niet meer. Hij liet zich weer op het bed vallen, luisterend naar zijn eigen ademhaling en de stemmen op de gang, woorden opmaken kon hij echter niet. Daar waren de muren te dicht voor, het geluid te vaag. Niet dat hij wilde horen waar de gesprekken over gingen, niet op dit moment. Hij begreep niet waarom hij precies overstuur was, of ja. Het zou zijn leven kosten en het was iets wat hij ook absoluut niet zou doen, hoe vreemd het ook mocht klinken. Nee, hij had resoluut afgezworen ooit een vrouw aan te randen of iets dergelijks, maar goed. Blijkbaar vonden mensen toch altijd een leugen uit die anderen geloofden. Of ja, die ene vrouw dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 03, 2013 2:05 pm

Haily had allang door dat Benji om de hoek mee stond te luisteren en het verbaasde haar ook niet dat hij te voorschijn kwam, zodra Tanya weg was. 'Wat was dat?' snauwde hij. 'Je ontkende het niet eens? Ziek zijn jullie, allemaal. Stuk voor stuk.' Met een doodse blik in haar ogen keek Ravay Benji na terwijl hij weer weg stampte. Natuurlijk ontkende ze het niet, als zij zou zeggen dat het niet waar was dan zou iedereen denken dat ze gewoon die nieuweling probeerde te beschermen omdat ze een levende partner moest houden. Dat kon ze niet riskeren en dus moest het op een iets andere manier gaan gebeuren. Zuchtend liep ze naar het wapenmagazijn, pakte daar een nieuwe zweep en ruimde de rommel op die door de jongens gemaakt was. Duurde maar zo'n vijf minuten, maar nu kon ze verdomme opzoek naar Nate en zijn bende om ervoor te zorgen dat hij Benji eens met rust zou laten. Nu, altijd. Ze liep in een rap tempo door het gebouw heen en hoorde om de paar tellen waar ze nou naar op zoek was, of alles wel goed ging en één keer hoorde ze dan wel waar Nate was. Tof, één persoon van de honderd die wist wat ze nu wilde. Of wie ze nu wilde. Vinden dan hè, niet om seks mee te hebben want hij zat diep, heel diep in de problemen. Eenmaal aangekomen in de zaal waar Nate was, sloot ze de deur achter hen en liep op hem en zijn vriendjes af. In totaal waren ze met zo'n stuk of tien, waarvan Nate en nog twee anderen erg goede vechters waren. Mannen van ongeveer hetzelfde kaliber als Benji en met haar technieken. Plus dat die ene gast een werper was, hij kon alles met touwen en dan noemde je dat blijkbaar zo. Ohja, was omdat hij ook met lasso's overweg kon, niet dat het haar iets uitmaakte.
'Nate, waarom verdomme is die roddel verspreid en wat is er mis met jou? Je weet dat ik Benji in leven wil houden omdat hij mijn partner is, kan je niet gewoon...'
'Haily we weten allemaal dat dat niet de enige reden is. Vast wel één reden, maar niet de echte. Je vindt hem leuk en je stelt je heel erg kwetsbaar op in zijn buurt, ook met je maagdelijkheid. Hoe lang duurde het nou wel niet voordat hij je bloot zag? Zo'n, twee uur? Nog niet eens volgens mij. Je wil alles weggooien aan hém, een nieuweling die je amper kent. Het is absurd!'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Tinn

Tinn


Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 20-01-13
Leeftijd : 26

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 04, 2013 7:27 am

De kamer was saai, te saai. Niet dat hij buiten iets kon doen, eigenlijk. Niets. Hij wilde niet eens zijn kamer uit, maar het was hier gewoon te leeg. Te stil. Gewoon, niets voor hem. Hij kwam moeizaam overeind, streek zijn trui glad, waarna hij zijn kamer uitliep, voor de tweede keer. Misschien moest hij even langs de wapenkamer, of ook niet. Wacht, hij had wel instructies gekregen van Haily eerder, dus misschien kon hij het wel vinden op z'n eentje. Nog een mes meenemen of zo, Haily had wel gezegd dat dat mocht dus waarom ook niet? Als iedereen hier toch zo gek was als hij dacht. Nou ja, wat was het geweest, twee keer rechtsaf? Links? Nee, hij wist het niet meer, zou het er dus ook niet op wagen. Dan maar gewoon naar buiten, zorgen dat hij ongeveer de mensen ontweek. En Nate, vooral Nate. Die zou er namelijk niet zo blij mee zijn als hij hem tegen het lijf liep. Wacht, zijn wapen. Dat had hij wel nodig, ongeveer. Hij liep terug zijn kamer in, waar hij het ding van de grond raapte en de deur nu echt sloot. Doelloos door de gangen dwalen, tja. Hij moest wat te doen hebben, in dit gebouw was vrijwel niets dat hem interesseerde. Tuurlijk waren er genoeg vrouwen, maar hij had geen zin om daarna nog eens lastig te worden gevallen door boze vaders of wat dan ook. Haily was vrijwel de enige waarvan hij zeker wist dat het geen kwaad kon, maar zij was natuurlijk dan weer een apart geval. Nou ja, als hij het hier een weekje volhield, kon hij daarna zijn gang weer gaan. Ergens anders dan hier. Mét het geld dat hij hier zou krijgen. Dat klonk als een plan, nu moest hij het alleen nog trachten uit te voeren. Niet dat hij precies wist hoe lang deze ellende nog zou aanhouden, maar dat zag hij wel. Ongeveer, als ze hem hier ongeveer in één stuk lieten. Nou ja, Nate's leugen zou het er niet beter op maken hier. Hij zag het wel, misschien kon Haily zich er nog uitpraten of hij. Niemand had bewijs, toch? Klopt, omdat er nooit sprake was geweest van aanranding. Enkel een flauw leugentje verzonnen door één of andere zak die dat leuk vond. En omdat hij in de weg stond en hij overduidelijk Haily wilde. Nou, had hij lekker pech. Hij zou haar niet mogen aanraken, verdiende hij niet. Als hij iets verdiende was het in elkaar geslagen worden, moest hij later maar eens voor zorgen. Nu niet, niet nu hij zijn stem hoorde. Nou ja, hij riep, dus het was wel duidelijk dat hij het was. Ook omdat hij gewoon een irritant stemgeluid had. Hij trok echter een wenkbrauw op toen hij hoorde wat er precies gezegd werd. Oh, dus dat was de reden. Meneer had door dat Haily eerder voor hem zou kiezen en was jaloers. Nou, fijn dat ze het ook zo duidelijk maakte aan hem. Hij ging tegen de muur van de kamer staan, luisterend naar het verdere verloop van het gesprek, dat hij tot nu toe behoorlijk interessant vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 04, 2013 8:54 am

'Doe niet zo belachelijk, ik gá mijn reputatie niet zomaar weggooien en dat weet jij ook. Je gedraagt je als een idioot Nate en ik weet niet wat voor idee er in jouw hoofd gekropen is, misschien wel dat je nog steeds denkt dat wij samen kunnen zijn, maar het gebeurt niet, oké? Die week dat we ''bezig waren'' was een grote fout en dat heb ik je al laten merken, kan je dan nu alsjeblieft verder gaan met je leven en me met rust laten? Plus Benji.' Ze zag Nate's gezicht betrekken zodra ze het erover had dat zij een fout had gemaakt door met hem iets te krijgen, dat vond hij overduidelijk nog steeds niet leuk om te horen, hoewel het al twee jaar geleden was en Haily had gedacht dat hij er allang overheen was. Opeens gebaarde hij iets naar zijn domme krachten en vier tegelijk kwamen op haar afgelopen, waardoor Haily onmiddellijk haar zweep tevoorschijn haalde en deze hard op de grond neer liet knallen. En het spijt me echt heel erg maar ik heb geen zin om te gaan beschrijven hoe Haily door een stuk of acht -ja met vier lukte het niet- gasten te pakken wordt genomen en haar wapens afgepakt. Omdat ik te lui ben + is niet leuk voor Haily Sad. Enfin, uiteindelijk hadden ze haar vast en één hand van haar was in boeien vergrendeld die in de muur vast zaten. Haar ogen spuwden vuur terwijl Nate naar voren gelopen kwam en haar andere hand ook vast zette.
'Het had zo mooi kunnen zijn tussen ons, gewoon op een bed, maar dat is je duidelijk niet gegund, lieve Haily.' Glimlachend streek hij over haar borsten en drukte dwingend een kus op haar lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Tinn

Tinn


Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 20-01-13
Leeftijd : 26

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 3 Icon_minitimema aug 05, 2013 10:43 pm

Hij hoorde dingen vallen, breken en hij wist niet of het de botten waren van de mannen, hun wapens of de botten van Haily en haar wapens. Het klonk ook alsof er meer dan één persoon aanwezig was in de kamer en heel even dacht hij dat het Haily was die het gevecht won, maar toen hij Nate hoorde spreken werden zijn ogen groot van verbazing. Wat was die gozer van plan? Nee, nee. Mocht hij wel vergeten hoor. Hij haalde zijn geweer uit zijn zak, keek hoeveel kogels er nog inzaten. Vijf, om precies te zijn. Hij had geen idee hoeveel mannen er binnen waren, maar vijf kogels was genoeg. Hij had uiteindelijk ook nog zijn handen tot zijn beschikking en die ging hij gebruiken ook. Goed, hij opende de deur, waarna hij zag hij Nate nog net een dwingende kus op Haily's lippen drukte. Na-ah, ging niet gebeuren hoor. Mocht hij willen, eerst een leugentje verzinnen om hem uit te schakelen en dan even zelf met Haily proberen, deze keer echt tegen haar wil in.
Een linkse hoek deed het lichaam van Nate op de grond vallen, waarna hij even boos naar Haily keek. Ja, hij was boos op haar, omdat ze niet ontkende eerder, maar dit verdiende ze ook niet. Hij trapte Nate nog een keer in de maag, waarna deze even kermde van de pijn. Nou ja, een andere man kwam te dichtbij en die kreeg een kogel in het hoofd, waarna de anderen er vandoor gingen. Tja, het was zo dat hij nu wat adrenaline had en hij besefte niet echt dat hij zonet een man had neergeschoten, maar als het een vriendje van Nate was, verdiende hij het wel om dood te zijn. Goed, Nate. Waar was hij gebleven. Hij vatte de jongen bij zijn kraag, tilde hem iets van de grond af. 'En, wat dacht jij te flikken? Eerst een leugentje om mensen te laten geloven dat jij zo heilig bent, maar als je de kans krijgt Haily zélf aanranden?' Hij drukte de jongen tegen de muur aan, waarna hij één hand om zijn hals klemde en hem zo tegen de muur hield. 'Laf, Nate. Heel laf.' Hij zette het geweer tegen het hoofd van de jongen, waarna je diens ogen wijd open zag gaan. Hij keek even opzij, naar Haily. 'Sorry,' mompelde hij, waarna hij de trekker overhaalde en de jongen levenloos op de grond viel. Hij taste zijn dode lichaam nog even af, op zoek naar de sleutel van Haily's boeien en maakte haar daarna los, waarna ze met beide voeten op de grond stond en hij liep de kamer uit. Nee, hij had niets te zeggen. Hij zou gewoon wachten tot de baas hem eruit zou schoppen wegens het vermoorden van twee van zijn mannen, of totdat hij zelf om het leven gebracht werd omdat hij die twee had neergeschoten. Nou, dan was het het waard geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 3 Icon_minitimema aug 05, 2013 11:28 pm

Met een schok keken Haily en Nate tegelijk op, zodra de deur open vloog en Benji naar binnen kwam. Onwillekeurig kwam er een glimlach op Haily's gezicht, maar die verdween zodra Nate haar een klap in haar gezicht gaf uit woede. Jammer genoeg kon ze niet terug meppen, maar dat deed Benji wel voor haar, gezien het feit dat hij Nate met een harde klap van haar weg sloeg. De eerste hond van Nate ging ook al dood, waarna de rest als een roedel ervandoor gingen. Oeps, roedelleider verslagen, hele roedel weg. Haily ondertussen moest toekijken hoe Benji Nate tegen de muur aan drukte, zijn pistool tegen Nate's hoofd drukte en de trekker over haalde. Het was niet dat ze het zo verschrikkelijk vond dat Benji haar geholpen had, ze vond het niet eens erg dat hij Nate gedood had, maar ze vond het wel erg hoe Nate haar behandeld had. Ze kenden elkaar al facking drie jaar en dan dit? Nee, het klopte niet. Ondertussen maakte Benji haar los, wierp nog een blik op haar en liep toen de kamer uit. Wacht eens even, zo makkelijk ging dat niet.
'Benji, wacht!' Snel rende ze achter de jongeman aan en ging voor hem staan, plaatste haar handen tegen zijn borst om hem tegen te houden en keek recht in zijn ogen. 'Dankjewel,' ook zo ongeveer de eerste keer dat ze dat zei, dus daar moest hij trots op zijn. 'Dankjewel dat je Nate dat niet liet doen, maar ik ben je een verklaring schuldig. Je hebt het recht boos op me te zijn omdat ik het bij Tanya niet ontkende, maar als ik dat gedaan had, had het geen verschil gemaakt. Tanya gelooft wat ze wil geloven, ze zou het leuk vinden om te horen dat ik jou in bescherming nam en dan zou ze meteen aan iedereen doorlullen dat ik iets voor je voel. Dat was alles,' ze liet haar handen weer van zijn borst vallen en ging aan de kant. Hij kon doorlopen, als hij dat wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Tinn

Tinn


Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 20-01-13
Leeftijd : 26

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 3 Icon_minitimema aug 05, 2013 11:54 pm

Hij keek haar even fronsend aan toen ze hem tegenhield, waarna hij ietwat ontspande toen ze hem bedankte. 'Het is nu toch al te laat, Haily. Het valt nogal op als ze merken dat ik Nate heb neergeschoten, denk je niet?' Hij ontweek even de blik van het meisje, waarna hij zuchtte. 'En geen dank, ik heb altijd al geweten dat die Nate niet te vertrouwen was en dat is nu gebleken.' Ze liet haar handen vallen, waarna hij even de andere kant opkeek en het meisje toen weer aankeek. Hij legde zijn hand onder haar kin, trok haar iets dichter naar zich toe en tilde haar hoofd even op, zodat het iets makkelijk werd om bij haar te komen. Ja, ze had ongeveer indirect gezegd dat ze niets voor hem voelde en dat begreep hij ook, maar toch. Hij drukte een kus op haar voorhoofd, waarna hij even glimlachte en toen wel wegliep. Nou ja, als hij gedacht had dat het vandaag een betere dag zou worden, had hij dat behoorlijk mis gehad. Het was een rampzalige dag, net zoals gisteren het geval was. Hij geloofde ook niet echt dat het zou beteren hoor, nou ja. Zeker niet eens ze de twee dode lichamen vonden, er zou heel wat heisa zijn hier. Was ook logisch, maar langs de andere kant kon je hier gewoon iedereen neerknallen die je wilde neerknallen, wapens lagen tot ieders beschikking. Ja, het was beter dat Nate dood was. Als het niet zo was, had hij misschien gedaan met Haily wat hij wilde doen wanneer hij niet in de buurt was, had hij hem neergeschoten voordat hij dat kon doen. Al kon hij niet ontkennen dat er gevolgen aan de pas kwamen, tenzij Haily met een hele goede uitleg kwam die iedereen geloofde. Wilde geloven. Hij zuchtte, waarna hij zijn handen in zijn zakken stopte en naar zijn kamer liep. Niet dat hij daar echt heen zou gaan hoor, hij wist niet waar hij heen wilde gaan op dit moment. Door de gangen dwalen was een optie die nog eens best aanlokkelijk klonk, al wilde hij niet dat hij mensen tegenkwam die Nate's roddel geloofden. Dan moest deze hele situatie eerst maar even worden opgeklaard en dan zag hij vanzelf wel wat hij deed. Nou ja, zijn eigen kamer dan maar. Misschien dat hij nog even een douche nam of zo, om alles even te vergeten en tot rust te komen. Nah, hij had geen zin om dronken te worden of wat van dat andere spul te gebruiken. Misschien een glas of drie, dat was ook wel voldoende voor nu. Oh, wat deed hij depressief. Was hij niet hoor, alleen verward. Ongeveer. Boos, een beetje. Gewoon, op alles en iedereen. Hij kende de precieze reden niet echt, gewoon wat dingen door elkaar. Een mengelmoes van redenen en geen enkele was echt goed genoeg. Goed, zijn kamer. Hij liep naar binnen, waarna hij meteen zijn shirt uittrok en deze weer opvouwde en op zijn bed legde. Hij zuchtte, waarna hij naar de koelkast liep en daar een fles uithaalde, hij had niet eens gekeken welke het was. Deed er niet toe. Hij schonk zichzelf een glas in, waarna hij zich op het bed liet zakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 06, 2013 12:08 am

Ja, ze had hem voelen ontspannen onder haar handen toen ze was begonnen met praten en hij begreep waarover ze het precies had, maar dat wilde niet zeggen dat ze het zo geweldig vond hoe zielig hij nu keek. Of nou, hij keek niet per se zielig, zo zag hij er op dit moment gewoon uit. 'Het is nu toch al te laat, Haily. Het valt nogal op als ze merken dat ik Nate heb neergeschoten, denk je niet? En geen dank, ik heb altijd al geweten dat die Nate niet te vertrouwen was en dat is nu gebleken.' Hij tilde lichtjes haar hoofd op zodat hij haar een kus kon geven en verdween daarna uit het zicht. Was hij werkelijk zo dom of lag het nou aan hoe Haily haar woorden geformuleerd had? ''Dan zou ze meteen aan iedereen doorlullen dat ik iets voor je voel,'' dat waren haar woorden, had hij daaruit gehaald dat ze hem juist niet leuk vond? O god, dat ook nog. Hij had juist eventjes het tegenovergestelde eruit moeten halen en die idioot snapte dat niet eens. Ugh, ugh, ugh. Maar hij had wel gelijk over wat er met Nate was gebeurd, dat moest maar even opgelost worden en zonder eerst haar wapens op te halen liep ze naar het kantoor van de baas, die ze ook zonder pardon binnen trad.
'Haily meid, je bent zo fantastisch, kan bijna alles en toch krijg ik je niet geleerd te kloppen voordat je binnen komt, hoe zit dat toch?' Hij was wel blij haar te zien hoor, maar kloppen was hun eeuwige dilemma, Haily vond het namelijk zeer onnodig.
'Daar gaat het niet om, het gaat om Nate, die nu dood is.' Zijn ogen richtten zich duidelijk op haar, als teken dat ze verder moest gaan. 'Hij was boos dat ik me zoveel bemoei met Benji omdat hij in leven moet blijven, dus hij heeft Benji meerdere keren aangevallen en ik had hem weggejaagd de eerste keer, Benji de tweede keer. Maar toen had hij dus een lul verhaal opgehangen en ik ging naar hem toe, hij wilde me aanranden, zijn hondjes hielpen hem oke ik kon niets doen, waarna Benji kwam en Nate plus een van die hondjes neer heeft geschoten. Dus, kan jij even voor me verspreiden dat er niets aan de hand is met Benji en dat hij goed gehandeld heeft?' De baas zat haar aan te kijken alsof ze gek was, haalde zijn schouders op en knikte.
'Zolang jij zorgt dat de lijken opgeruimd worden, prima.' Lachend drukte Haily een kus op zijn voorhoofd en huppelde door de gangen naar Benji's kamer, om daar ook zonder kloppen binnen te komen. De deur dicht te gooien en de fles alcohol uit zijn hand te trekken. Eventjes nam ze een slok, bedacht dat hij niet slecht was in zijn keuze en zette toen de alcohol weer weg, de koelkast in. 'Alles is geregeld, de rest krijgt te horen wat Nate geflikt heeft en jij hebt niets te vrezen van wie dan ook. En dan nog iets,' hij kreeg een harde klap in zijn gezicht, tegen zijn wang aan. 'Dat was omdat je me verkeerd begreep, ik zei dat ik niet wilde dat Tanya ging verspreiden dat ik iets voor je voel en jij dacht dat ik dat niet wil omdat het niet waar is, maar dat wil ik niet omdat het wél waar is idioot.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Tinn

Tinn


Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 20-01-13
Leeftijd : 26

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 06, 2013 8:08 am

Zonder te kloppen liep ze zijn kamer binnen, maar hij was het ondertussen al gewoon geraakt dat ze altijd onaangekondigd binnenliep. Wat moest ze nou weer dan? De fles alcohol verdween, waarna ze zelf een slok nam en hij even een wenkbrauw optrok. Nou ja, mocht ze wel hoor. Het feit dat ze de fles achteraf wegzette was dan weer een beetje vreemd. Ze begon te praten, Nate. Alles was geregeld. Nou, had ze mooi gedaan dan. Hij schrok echter wel even van de klap in zijn gezicht en raakte nog erger in de war bij haar volgende woorden. Wacht, wat? Hij keek haar even niet-begrijpend aan, waarna hij zijn glas wegzette. 'En omdat je gevoelens hebt voor een persoon, mep je diegene? Niet erg logisch,' mompelde hij. Nou ja, Haily maakte de dingen dan wel op een hele vreemde manier duidelijk, niet? Hij wist ook niet wat hij ervan moest denken hoor, hij begreep helemaal niets van haar acties en nog minder van haar woorden. Het zat vast ongeveer zo dat ze geen gevoelens wilde hebben en daarom deed ze zo en mocht niemand het weten. Nou, dat klonk wel als de waarheid, ongeveer. Hij trok een wenkbrauw op en keek het meisje aan. 'Oké. En nu?' Hij bleef haar met diezelfde blik aankijken, waarna hij het glas uitdronk en zijn hoofd schudde. Nee, deze hele situatie was niet echt bevorderlijk voor zijn humeur. Nou ja, hij had nu wel weer de neiging om zijn shirt weer over zijn hoofd te trekken, maar als hij het goed had was zij zomaar komen binnenwandelen. Dus het was niet zijn probleem, eigenlijk. Als ze even had aangeklopt had hij dat ding nog over zijn hoofd kunnen trekken, maar goed. Hij was wel opgelucht dat ze dingen had kunnen regelen hoor, daar niet van. Hij vond het fijn dat niet iedereen met een geweer achter hem aan zou zitten om hem neer te knallen bij één verkeerde beweging. Hij vroeg zich echter wel af hoe de baas precies gereageerd had, maar aangezien zij zo enthousiast leek te zijn - en bovendien nog eens heel snel na het voorval in zijn kamer stond - dacht hij dat het ongeveer wel goed was verlopen. Beter was het wel zo, anders zou het nog steeds niet volledig goed komen, wel dan? Hij keek Haily weer aan, zonder verder nog iets te zeggen. Deze keer was het aan haar om te praten. Hij zat iets voorovergebogen, waardoor hij zijn elleboog op zijn bovenbeen zette en met zijn hand zijn hoofd ondersteunde. Nou ja, nu was het hopen dat ze hem niet alweer een klap zou geven, al was die van net niet zo heel erg hard aankomen. Gelukkig maar, anders zou hij haar er gewoon hebben uitgezet of zo. Iets in die trant. Nou ja, moest ze maar even wat zeggen. Hij zag daarna wel wat hij met haar zou doen, hij wist niet of hij haar wel in de buurt wilde na wat ze zonet had gezegd. Qua gebied van gevoelens dan, met het andere nieuws was hij blij geweest. Hij wist alleen niet wat hij met het andere gedeelte moest gaan doen, aangezien het nooit de bedoeling was dat iemand echt iets voor hem voelde, aangezien hij nooit hetzelfde terug zou kunnen doen. Of ja, niet zo heel lang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 06, 2013 9:45 am

'En omdat je gevoelens hebt voor een persoon, mep je diegene? Niet erg logisch.' Een kille, onherbergzame blik richtte zich op hem en daarmee waarschuwde ze hem niet al te ver te gaan op dit punt. Ze had dan misschien geen wapens meer op dit moment, maar dat wilde niet zeggen dat ze niet verrektes hard kon trappen als ze daar zin in had. En daar had ze zin in, heel erg. 'Oké. En nu?' Bijna zei ze dat hij nu beter kon vertrekken, haar met rust laten en nooit meer terug komen, maar ze hield zich nog net in. Haar blik was kil, maar op een of andere manier ook heel erg doods en ze wist niet of ze dat wel wilde veranderen. Waarschijnlijk niet. Hij gaf er geen antwoord op en deed alsof het hem niets kon schelen, of het hem werkelijk niets kon schelen wist ze niet, maar ze wist wel dat hij een mep in zijn gezicht kon krijgen op deze manier. Zachtjes schudde ze haar hoofd, draaide om en liep resoluut naar de deur toe. Eenmaal daar keek ze nog even om en richtte haar blik weer op hem. 'Je bent een man, die denken maar aan één en hetzelfde ding...' Haar stem stierf weg terwijl ze de kamer verliet en naar haar eigen kamer ging. 'Net als Nate!' Schreeuwde ze nog en ze wist zeker dat hij het zou kunnen horen, wist ook zeker dat hij er woedend om zou worden. Oké nee dat wist ze niet zeker, maar waarschijnlijk zou hij het niet leuk vinden dat ze hem hetzelfde noemde als Nate. Dacht maar aan een klein ding, een detail. Dat zou dus zeker zeggen dat hij niet meer welkom was in de les morgen als zij ging dansen, zingen en strippen om dat aan de meiden te leren. Hij was zeer zeker niet welkom, zodra hij zou besluiten om binnen te komen stuurde ze de bewaking op hem af. Die deden wel wat ze wilde, daar was Haily zeker van. Ondertussen was ze in haar eigen kamer gekomen, smeet de deur dicht en haalde haar eigen proviand tevoorschijn. Een aantal flessen sterke drank, waarbij ze de muziek keihard zette en op bed ging liggen met alvast één van die flessen, gewoon om alles eventjes buiten te sluiten. Benji buiten te sluiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Tinn

Tinn


Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 20-01-13
Leeftijd : 26

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 06, 2013 10:52 am

Oh, tuurlijk. Kreeg hij dat meteen naar zijn hoofd geworpen. En dan ook nog eens een vergelijking met Nate. Het moest niet beter worden. Ja, oké. Hij was een man, had ze gelijk in. En ja, hij hield van bepaalde dingen, maar dan nog strooide ze beschuldigingen in het rond die nergens op sloegen. Ze kende hem niet, dus moest ze die dingen niet gaan zeggen, al kon hij het langs de ene kant wel begrijpen. Oké, hij was een lul geweest. Nog geen klein beetje, maar die dingen deed hij alleen om haar op afstand te houden net omdat hij haar niet wilde kwetsen. Goed, hij geloofde dat hij het nu dan wel even moest gaan goedmaken. Ongeveer, het was goed mogelijk dat hij meteen een mep zou krijgen als hij de kamer zou binnen wandelen. Zou hij wel begrijpen dan. Goed, hij deed niet eens moeite om een shirt van de grond te rapen en liep zijn kamer uit, waarna hij de hare binnenliep en de deur achter zich sloot. Hij trof haar aan met alcohol, waarna hij even grijnsde. Goed spul, moest hij toegeven, maar daar ging het niet om. 'Goed, Haily,' begon hij. 'Als je wilt slaan, doe dat maar. Echt, gooi er alles gewoon in één keer uit, maar je moet weten dat je niet zomaar dingen mag gaan zeggen.' Hij zuchtte even, waarna hij tegen de deur leunde. 'Kijk, ja, ik ben een man die misschien dingen nodig heeft, meer dan een ander en dat weet ik. Maar, dat is gewoon hoe ik ben, accepteer het of niet. Nou ja, probleem is, ik en relaties gaan niet echt samen. Ik word al gewoon nerveus als ik eraan denk en daarom deed ik net zo tegen je, omdat ik je niet wil kwetsen.' Hij keek even naar het plafond, beet op zijn lip en keek het meisje weer aan. 'Maar ik geloof dat ik dat wel heb gedaan, dus daarom kom ik me verontschuldigen. Dus, kies maar wat je doet. Mep me, gooi me eruit, stuur bewaking op me af, maakt me niet uit, want ik vind jou ook leuk en ik weet niet hoe ik ermee om moet gaan.' Zo, dat was eruit. Maakte hem echt niet uit wat ze deed en het was ook nog eens waar wat ze zei. Hij bedoelde maar, hij zou haar eerder geen kus op haar hoofd hebben gegeven dan, zou haar niet gered hebben of iets in die aard. Het was voor hem ook helemaal niet duidelijk wat ze met zijn hoofd aan het doen was en misschien was het gewoon één of ander ziek spel, maar als dat zo was, was het haar verdomme aan het lukken. Nou, dat ze maar deed wat ze wilde nu, maakte niet uit. Hij wachtte gewoon op haar reactie af terwijl hij naar de grond staarde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 06, 2013 11:06 am

Zodra de deur open ging, richtte Haily haar blik op het plafond, alsof ze hem buiten probeerde te sluiten. Als ze geen aandacht gaf aan hem, dan ging hij vast wel weg. Ooit. Dat hoopte ze dan toch, want op dit moment had ze verdomme geen zin in zijn gezeik. 'Goed, Haily,' begon hij. 'Als je wilt slaan, doe dat maar. Echt, gooi er alles gewoon in één keer uit, maar je moet weten dat je niet zomaar dingen mag gaan zeggen.' Nee, ze had geen zin om hem een klap in zijn gezicht te gooien, maar wel om de alcohol uit haar fles over zijn hoofd heen te gieten. Kalm stond ze op, keek hem met een doodse blik aan en liep recht op hem af, waarbij ze ondertussen de muziek ui tklikte. 'Kijk, ja, ik ben een man die misschien dingen nodig heeft, meer dan een ander en dat weet ik. Maar, dat is gewoon hoe ik ben, accepteer het of niet. Nou ja, probleem is, ik en relaties gaan niet echt samen. Ik word al gewoon nerveus als ik eraan denk en daarom deed ik net zo tegen je, omdat ik je niet wil kwetsen.' Ze kwam steeds dichterbij en zodra ze voor hem stond, keek ze hem met een vals pruillipje aan, alsof ze zijn excuses niet hoefde. Nu hoefde ze helemaal niets van hem, langzaam ging haar hand omhoog en de fles draaide zich een aantal graden naar zijn hoofd toe. 'Maar ik geloof dat ik dat wel heb gedaan, dus daarom kom ik me verontschuldigen. Dus, kies maar wat je doet. Mep me, gooi me eruit, stuur bewaking op me af, maakt me niet uit, want ik vind jou ook leuk en ik weet niet hoe ik ermee om moet gaan.' Zodra ze die laatste zin hoorde, liet ze de fles uit haar handen vallen van schrik en die kwam recht op Benji's hoofd terecht. Het viel nog mee hoeveel alcohol eruit kwam in zijn haar, de fles ketste namelijk op hem af en vloog daarna naar de grond toe, maar er zou waarschijnlijk wel een bult komen en er zat zo'n kwart fles Whiskey in zijn haren nu. Eerst wilde ze hem een excuses toe mompelen, maar bedacht iets dat ze veel leuker vond om te doen en trok hem mee naar haar badkamer, waarbij ze de kamerdeur op slot deed. Hij werd gewoon onder de douche geduwd en ze zette vrijwel meteen de kraan aan, geen acht slaand op het feit dat hij verder nog kleding aan had. Grinnikend keek ze hem aan, terwijl zij nog droog stond -ze had haar kleding nog aan?- en hij helemaal doorweekt raakte, wat hij trouwens érg goed kon hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Tinn

Tinn


Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 20-01-13
Leeftijd : 26

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 06, 2013 12:00 pm

Hij bewoog niet eens toen ze naar hem toekwam, de fles in de lucht hield en deze zachtjes draaide. Ze mocht, had hij zelf gezegd, toch? Ja. Nou, maakte niet uit. Hij kneep echter wel even zijn ogen samen toen de fles op zijn hoofd viel en een ietwat beperkte hoeveelheid van de drank over zijn hoofd druppelde. 'Auw?' mompelde hij, waarna hij geen tijd had om zijn ogen weer te openen, omdat hij al ergens anders heen werd getrokken. Badkamer, hij zag nog net hoe ze de deur op slot draaide. Ze duwde hem onder de douche, zonder dat hij kon tegenstribbelen en meteen voelde hij warme stralen water over zijn huid lopen, waarna hij begon te lachen. 'Dus, dat is je wraak?' vroeg hij, met een opgetrokken wenkbrauw. Nou, hij moest zeggen dat hij het tien keer erger had verwacht. Het enige probleem was dat zijn jeans nu aan zijn lichaam plakte en heel erg comfortabel zat dat niet, al moest hij wel toegeven dat hij blij was geweest dat hij geen shirt aan had getrokken. Nou ja, als hij het zo bekeek, was het wel een slimme actie. Zij raakte niet helemaal doorweekt en, tja. Hij haalde zijn hand even door zijn haren, waarna hij lachend zijn hoofd schudde. Slimme, rare meid was ze. Echt. 'Nou, nu is het wel goed toch, ik moet er sowieso een uur over doen om die klamme jeans uit te trekken, dus dan ben je voldoende uitgeraasd, toch?' Hij maakte even een pruillipje, waarna hij haar zielig aankeek. Nou ja, tenzij zij er bijkwam, wilde hij er wel graag uit. Gewoon, des te langer hij erin bleef, des te meer hij doorweekt werd en des te meer die broek aan zijn lichaam zou blijven plakken. Hij wilde ze nu al wel uittrekken hoor, al wist hij niet in hoeverre dat bevorderlijk was op dit moment. Hij wilde haar ook geen ongemakkelijk gevoel of zo bezorgen, dus moest hij dan ding maar even aanhouden tot hij weer in zijn eigen kamer was en dan zou hij wel zien wat hij deed. Of wat niet. Het zou sowieso een klus worden dat ding uit te krijgen. Niet dat hij het erg zou vinden als Haily hem een beetje zou helpen, al was dat niet zo'n goed idee, mits hun eerdere gesprek. of uitbarsting (Smile) van haar kant. Het was trouwens ook wel jammer dat ze dat spul verspilde, kon nog wel eens lekker geweest zijn. Kans was echter wel groot dat die fles hier nog tien keer extra lag, in dit gebouw dan. Niet in de kamer. Dacht hij. Zou wel kunnen, maar dan wist hij nog niet alles over Haily. Niet dat hij dat nu al deed hoor, verre van. Ze was mysterieus en ergens vond hij dat wel leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 06, 2013 12:11 pm

Aan zijn gezicht kon je makkelijk aflezen dat hij het niet erg vond en hij moest er zelfs een klein beetje om lachen, maar als hij dacht dat dit alles was dan had hij toch echt pech gehad. 'Dus, dat is je wraak?' Lachend keek ze hem aan en schudde haar hoofd. 'Dát, mocht je willen,' mompelde ze hem toe, om de badkamer weer uit te verdwijnen. Uit een laatje van haar nachtkastje haalde ze een vreemd pakketje, helemaal ingeseald met plastic en ze ging weer terug de badkamer in, maakte het open en begon het snoeppapier op zijn hele lichaam te plakken. Door het water wat er al op zat bleef het goed zitten en werd zijn gehele buik kleverig. Misschien zou ze het er dalijk wel aflikken hoor, daar niet van, maar eerst helemaal op zijn lichaam plakken. Eventjes keek ze twijfelend naar zijn broek, die overduidelijk in de weg zat en ze gebaarde dat hij hem uit moest doen. Wel zo'n twee seconden was ze aan het wachten toen ze al vond dat het niet snel genoeg ging en ze hem zelf maar bij hem uit trok. Haar vingers waren vaardig genoeg om de knoop en rits in een snelle beweging los te krijgen en ze trok hem gewoon naar beneden, duwde net zo lang tot zijn voeten eruit waren en gooide de broek aan de kant. Nu had hij alleen nog een doorweekte boxer aan en haar ogen glinsterden van pret terwijl ook zijn benen helemaal beplakt werden. Hij stond nu zo'n tien minuten onder de douche en zat helemaal onder de plak van het snoep papier, want door dat water ging het juist meer plakken en dat ging echt heel lastig worden om eraf te krijgen. Eventjes stond ze stil, was er nog iets wat ze kon doen? Misschien kon ze hem zelf wel gaan wassen, of het papier van zijn buik af likken, was ook een leuke optie. Twijfelend draaide ze zich om en zwiepte daarbij bijna haar haren in Benji's gezicht, nog net niet en dat was maar goed ook, anders waren ze nat geworden en Haily hield niet zo heel erg van natte haren. Enfin, eens denken, wat had ze nog meer nodig om wraak op hem te kunnen nemen?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Tinn

Tinn


Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 20-01-13
Leeftijd : 26

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 06, 2013 12:50 pm

Even trok hij een wenkbrauw op toen ze zei dat dit slechts een deel van de wraak was, al liep ze snel weg om even later terug te komen met een pakketje. Wacht, snoeppapier? Nee, meende ze niet. Hij schudde zijn hoofd terwijl hij op zijn lip beet en begon alweer te lachen toen ze hem begon te beplakken. Water en die dingen waren niet echt een goede combinatie, aangezien ze hem nu ongeveer aan het behangen was en hij de dingen gewoon tegen zijn lichaam voelde plakken. Nou, als het haar bedoeling was om hem helemaal kleverig in zijn bed te laten kruipen, moest hij zeggen dat het een geslaagde wraakactie was. Toen ze klaar was met zijn bovenlichaam, gebaarde ze hem om zijn broek uit te trekken. Nou ja, als zij het wilde. Hij ging net met zijn handen naar zijn riem, waarna Haily vond dat het niet snel genoeg ging en zelf in actie hem, hem enkel in een grijze boxershort achterlatend. 'Pestkop,' mopperde hij, waarna ze ook zijn benen begon te beplakken. Behangen, iets in die trant. Het enige wat hij nu wilde weten, is wat haar komende plannen nog waren. Ze kon hem echter gewoon weer zo naar zijn kamer sturen, wat misschien net iets minder fijn was. Of, ze kon hem achteraf hier even laten douchen, al moest ze wel rekening houden met het feit dat hij dan wel helemaal naakt zou zijn. Zij kon hem overigens ook van de klevende dingen afhelpen, op meerdere manieren. Nou ja, ze was volledig klaar, zwiepte bijna haar haar in zijn gezicht, waarna hij even glimlachte en één van de dingen af zijn lichaam prutste, waarna hij toevallig wel een mooi reepje had. Hij stapte uit de douche, water op de grond achterlatend, maar het was haar eigen schuld. Pech.
Eens hij achter het meisje stond, draaide hij haar om, waarna hij het reepje kleverig snoeppapier op haar voorhoofd kleefde en de douche weer inliep. Feit was dat ze nu ook twee natte handen op haar zij had en een reepje papier op haar hoofd, wat haar best nog wel schattig stond. Nou ja, ze was gewoon schattig, gewoon eerlijk. Ze was klein, al wilde ze dat duidelijk niet horen en had een schattig snoetje, waar nu een plakkerig reepje snoeppapier op kleefde. Op de wapens na, tja. Goed, die vond hij wel een beetje eng. Hij stapte de douche weer in, waarna hij ging staan zoals hij eerder stond. Nou ja, tijd voor haar plannen maar weer dan, al zou hij het stiekem wel fijn vinden als die dingen eraf mochten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 06, 2013 1:43 pm

Haily was net aan het bedenken welke shampo ze voor zijn haar ging gebruiken en welk douchespul ze voor zijn lichaam zou pakken, toen ze opeens twee handen op haar heupen voelde en verbaasd liet ze zich door Benji omdraaien. Wat was hij aan het doen, zo werd ze helemaal nat?! Enfin, zodra ze zich omdraaide, plakte Benji opeens een stukje snoep papier op haar voorhoofd en dwaas knipperde ze eventjes met haar ogen, om meteen weer om te draaien naar de spiegel en er daar achter te komen dat er nu dus blauw snoep papier op haar voorhoofd zat. Het zag er om eerlijk te zijn heel erg onschuldig uit, alsof Haily onschuldig was en dat was ze dus totaal niet. Echt, echt niet. Niet cool. Wilde ze ook niet zijn. 'Mijn wraak zal zoet zijn,' mompelde ze lachend, om haar kamer weer in te verdwijnen en terug te komen met een pot cacao -je wilt niet weten wat Haily allemaal in haar kamer bewaart- en die strooide ze helemaal leeg boven zijn hoofd. 'En nu, is mijn wraak klaar. Dus als jij eventjes gaat douchen, je ziet wat bruiner dan normaal, vast de viezigheid.' Haar ogen twinkelden en ze stak d'r tong naar hem uit, om daarna om te draaien en boven de wasbak te proberen het stomme plakding van haar voorhoofd af te krijgen. In principe wist ze niet wat Benji zou doen, maar ze hoopte serieus dat hij dat spul uit zijn haren zou halen en haar gewoon naast de douche liet staan. Oké, er was ook wat van dat stomme poeder op haar gekomen, maar dat kon ze er nog makkelijk afkloppen en om nou bij dat cacao monster onder de douche te staan? Dan werd ze nog eerder vies dan dat ze schoon werd. 'Wat voor iets zal ik te eten laten komen? Iets hartigs dan maar?' Het was toch al avond en dus konden ze makkelijk iets eten, als zij iemand belde dat ze wat wilde hebben, dan kreeg ze dat ook. Heel handig. Enfin, ging het niet om, Benji moest eerst maar eens gaan vertellen wat hij te eten wilde, als ze hem tenminste kon verstaan met al dat poeder op zijn hoofd, wat ondertussen ook doorsijpelde naar de rest van zijn lichaam. Erg intrigerend.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Tinn

Tinn


Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 20-01-13
Leeftijd : 26

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 06, 2013 2:03 pm

Nog meer wraak? Nieuwsgierig volgde hij het meisje met zijn ogen, om haar daarna toch uit het zicht te verliezen tot ze terugkwam met... Cacaopoeder? Nee, nee. Kon ze niet menen, toch? Oh, jawel. Natuurlijk kon ze dat menen. De hele inhoud viel over zijn hoofd heen, waarna hij het gewoon lachend liet gebeuren. Hij moest wel zeggen, dat hij dit een leuke wraak vond. Eens wat anders dan de meppen die hij altijd kreeg. Nou ja, twee keer. En één keer een voet. Goed, hij zat nu volledig onder het poeder, waarna zij hem maar vertelde dat hij zich moest wassen. Zou hij wel doen hoor, al was het jammer dat hij geen hulp kreeg. Of zij, met dat blauwe reepje op haar hoofd. Nou ja, als hij zich schoon moest maken, moest het overige kledingstuk wel uit. Oh, ze stelde ook de vraag wat hij wilde eten, nou. Maakte hem niet uit. Haar, was dat logisch? Hij wilde Haily opeten. Hij grinnikte even, waarna hij zijn schouders ophaalde. 'Kies maar, ik lust bijna alles,' mompelde hij, waarna hij zijn boxer uittrok, deze de douche uitgooide en het cacaopoeder uit zijn haar begon te schrobben. Oh, het enige probleem was dat hij enkel een washandje had. Nee, zo zou het niet lukken. 'Haily,' mompelde hij, 'het zou fijn zijn als je ook wat douchegel en shampoo in huis had liggen.' Hij begon ondertussen de laagjes snoeppapier van zijn lichaam te halen, waarna deze allemaal in het douche putje verdwenen. Tja, haar probleem als de verstopt raakte. 'Deel van de wraak is ook dat ik weer naar mijn eigen kamer moet, zeker?' vroeg hij, waarna hij wat poeder wegspoelde. Zou wel jammer zijn, hij kon zeggen dat - na de fles die ze had laten vallen - ze het wel leuk hadden gehad samen, net. Nu ook nog hoor, maar hier blijven zou deze avond beter maken. Rampzalige dag? Nah, het werd wel beter nu. Hij wachtte even af tot Haily hem shampoo en douchegel zou geven, hoopte vurig dat het ook voor mannen was en schraapte nog wat papier van zich af. Hij wilde haar ook wel helpen het stukje van haar voorhoofd te halen hoor, moest ze maar even hier komen. Mits ze het niet te ongemakkelijk vond dat hij in haar bijzin - in een kamer die op slot was nota bene - aan het douchen was. Naakt, dus. Zijn broek en boxer lagen hier in de kamer en hij droeg ze niet meer. Logisch, anders was hij niet naakt, wel dan? Hij liet nog wat water over zijn lichaam vloeien, waarmee nog wat cacaopoeder van hem verdween. Nou ja, hij wilde hier wel slapen hoor, ze had tenslotte genoeg wraak gehad en ze had hem er naakt voor teruggekregen. Als dat niet genoeg was, wist hij het ook niet meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 06, 2013 11:16 pm

Hij liet het ook gewoon gebeuren dat ze de cacao over hem heen gooide en dat was eigenlijk nog wel het leukste, het zag er namelijk érg charmant uit en ja, Haily lachte hem uit. Vriendschappelijk, dat wel, maar ze lachte hem uit. 'Kies maar, ik lust bijna alles. Haily, het zou fijn zijn als je ook wat douchegel en shampoo in huis had liggen.' Om hem te pesten floot Haily eventjes zodra hij zijn boxer uit deed en lachend draaide ze zich om, om voor hem dat spul te pakken en het in zijn handen te drukken. Zonder dat ze zich zorgen maakte over dat ze nat kon worden drukte ze een kus op zijn lippen en verliet de badkamer. 'Deel van de wraak is ook dat ik weer naar mijn eigen kamer moet, zeker?' O, ze hoorde het nog wel en ze schoot in de lach, maar gaf er verder geen antwoord op. Daar zou hij zelf echt nog wel achter komen en anders had hij toch maar mooi pech, heel veel pech. Of toch niet? Hij wist het niet, alleen zij kon dat voorspellen en ze ging hem echt nog niet alles vertellen hoor, dan was het spelletje niet meer leuk en dat moest ze niet hebben. Enfin, ondertussen had Haily de telefoon gepakt en belde hun eigen keuken.
'Haily kind, jou heb ik lang niet aan de telefoon gehad, wat mot je eten?' Het was echt zo'n boerse kok, maar hij was zo verschrikkelijk aardig en iedereen mocht hem. Hij kon ook echt heel erg goed koken, dus het maakte meestal niet zo heel erg veel uit wat iemand bestelde, het was toch wel lekker.
'Gezien het feit dat ik geen idee heb hoeveel eten ik nodig ga hebben, doe maar twee kommen noedels en twee pizza's, dan heb ik waarschijnlijk wel genoeg. Of denk je dat dat te weinig is voor een man en vrouw?'
'Als de vrouw betekent dat jij dat bent dan is dat veel te veel, je bent klein weet je nog, je hoort niet zo veel te eten?' Lachend gooide Haily de telefoon weer weg, dit was echt onzin, ze kon heel erg veel eten en nu hoefde ze alleen nog maar te wachten totdat Benji klaar was en hun eten gebracht werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Benji VS. Haily (spannuuuund)
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Roy VS. Haily
» Haily VS Matthew
» Samuel & Haily x 10.000
» Samuel Haily Jace Alia

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tradimenzi :: Off-Topic :: Overig-
Ga naar: