Tradimenzi
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Imagine a world, something you've never seen before. Something more beautiful than you'll ever see and then, destroy it.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Extra regels wat betreft meeten

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Dean

Dean


Aantal berichten : 1265
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 26

Extra regels wat betreft meeten Empty
BerichtOnderwerp: Extra regels wat betreft meeten   Extra regels wat betreft meeten Icon_minitimedo okt 31, 2013 7:43 am

Direct na het openen van tradimenzi, viel Elke en mij (vooral mij) op dat er vooral veel privémeets zijn. Er is momenteel slechts een enkele open meet en dat is jammer, aangezien lang niet iedereen makkelijk iemand aanspreekt van 'hey zal ik jou meeten ergens' o.d.

Daarom is er besloten dat er extra regels op het meeten komen. Lees dit daarom heel even aandachtig door, aangezien het nogal vermoeiend is als we de hele tijd mensen moeten verbeteren

Per twee privémeets op hetzelfde moment, moet je aan minstens één open meet meedoen
Hierbij mag je zelf beslissen of je de open meet zelf aanmaakt of niet, maar het is de bedoeling dat je ook in aanraking komt met mensen die je in eerste instantie misschien niet zou meeten in een privémeet. De mensen die nu al meer dan twee privémeets hebben, mogen dus ook geen nieuwe meer starten totdat ze aan het vereiste aantal open meets meedoen

Mochten wij erachter komen dat deze regel met opzet overtreden wordt, zullen we maatregelen nemen. Wanneer je dit gelezen hebt wordt een reactie geapprecieerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Extra regels wat betreft meeten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Extra regels wat betreft meeten   Extra regels wat betreft meeten Icon_minitimedo okt 31, 2013 7:49 am

Moderator skills Like a Star @ heaven 

Maar dit is dus een besluit van Sterre en mij, dus jullie dienen je er inderdaad aan te houden en anders kan je voor enkele dagen verbannen worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Nick

Nick


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 29-10-13
Leeftijd : 32

Extra regels wat betreft meeten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Extra regels wat betreft meeten   Extra regels wat betreft meeten Icon_minitimedo okt 31, 2013 7:56 am

Is het goed als ik daar morgen pas rekening mee hou? Ik ga wel geen nieuwe privémeet openen maar vanavond moet ik weg en ik heb nu echt geen tijd meer om nog een heel ding te starten.
Ik zal morgen wel meedoen aan een open meet xp
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean

Dean


Aantal berichten : 1265
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 26

Extra regels wat betreft meeten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Extra regels wat betreft meeten   Extra regels wat betreft meeten Icon_minitimedo okt 31, 2013 7:58 am

Nick schreef:
Is het goed als ik daar morgen pas rekening mee hou? Ik ga wel geen nieuwe privémeet openen maar vanavond moet ik weg en ik heb nu echt geen tijd meer om nog een heel ding te starten.
Ik zal morgen wel meedoen aan een open meet xp
Uiteraard gaan wij geen maatregelen nemen op bestaande privémeets, zo lang je er nu geen nieuwe meer bijmaakt totdat je aan het aantal open meets voldoet Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucinda D'orth

Lucinda D'orth


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 29-10-13

Extra regels wat betreft meeten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Extra regels wat betreft meeten   Extra regels wat betreft meeten Icon_minitimedo okt 31, 2013 11:21 am

Is goed, ik zit momenteel in één privé meet en één open meet, dus ik houd me nog netjes aan de regel toch? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Extra regels wat betreft meeten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Extra regels wat betreft meeten   Extra regels wat betreft meeten Icon_minitimedo okt 31, 2013 11:23 am

Lucinda D'orth schreef:
Is goed, ik zit momenteel in één privé meet en één open meet, dus ik houd me nog netjes aan de regel toch? c:
Je houdt je prima aan de regels!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Extra regels wat betreft meeten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Extra regels wat betreft meeten   Extra regels wat betreft meeten Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Extra regels wat betreft meeten
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Officieel: Meeten
» De officiële regels

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tradimenzi :: Belangrijk! :: Regels-
Ga naar: