Direct na het openen van tradimenzi, viel Elke en mij (vooral mij) op dat er vooral veel privémeets zijn. Er is momenteel slechts een enkele open meet en dat is jammer, aangezien lang niet iedereen makkelijk iemand aanspreekt van 'hey zal ik jou meeten ergens' o.d.
Daarom is er besloten dat er extra regels op het meeten komen. Lees dit daarom heel even aandachtig door, aangezien het nogal vermoeiend is als we de hele tijd mensen moeten verbeteren
Per twee privémeets op hetzelfde moment, moet je aan minstens één open meet meedoen
Hierbij mag je zelf beslissen of je de open meet zelf aanmaakt of niet, maar het is de bedoeling dat je ook in aanraking komt met mensen die je in eerste instantie misschien niet zou meeten in een privémeet. De mensen die nu al meer dan twee privémeets hebben, mogen dus ook geen nieuwe meer starten totdat ze aan het vereiste aantal open meets meedoen
Mochten wij erachter komen dat deze regel met opzet overtreden wordt, zullen we maatregelen nemen. Wanneer je dit gelezen hebt wordt een reactie geapprecieerd.