Tradimenzi
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Imagine a world, something you've never seen before. Something more beautiful than you'll ever see and then, destroy it.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Benji VS. Haily (spannuuuund)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Tinn

Tinn


Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 20-01-13
Leeftijd : 26

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 26, 2013 2:54 am

Hij begon te lachen toen Haily erg nieuwsgierig vroeg waar ze het over hadden gehad. 'Dan is het geen geroddel meer,' zei hij luchtig, waarna hij nog een slok van zijn glas nam, waarna hij het lege glas weer wegzette. 'Goed spul dit, trouwens,' zei hij, waarna hij even knipoogde. Nou ja, de eerste mensen begonnen zich al naar het buffet te begeven, dus hij besloot even te wachten tot de meesten weg waren. Hij keek Haily weer aan en glimlachte zachtjes. 'We hadden het over het feit dat je altijd al onbereikbaar bent geweest en dat je niet de meest makkelijke persoon bent om mee samen te werken, dat ongeveer.' Hij liet zijn glas bijvullen door één van de meiden die rondliepen, waarna hij dankbaar naar het meisje knikte. 'Trouwens,' begon hij, waarna hij zijn blik weer op Haily richtte, 'wie is Nate eigenlijk?' Ja, hij was benieuwd, zeker omdat de twee een redelijk goede band leken te hebben. Als vrienden dan, want die band zou hem dan wel doen vermoeden dat hij Haily wel het bed in had gekregen en aangezien dat nog steeds zo was, betwijfelde hij zijn conclusie.
Ondertussen kwamen steeds meer mensen van het buffet terug en de borden leken rijkelijk gevuld te zijn met dingen die hij graag at, dus dat was een voordeel. Nou ja, er waren weinig dingen die hij niet binnenkreeg, dus echt veel kon je qua voedsel niet misdoen bij hem. Nou ja, toen steeds meer mensen terugkwamen, besloot hij dat hij ook maar eens moest gaan. Haily zou wel volgen als ze wilde. 'Ik ga even opscheppen, je komt maar mee als je dat wilt,' zei hij zacht tegen Haily, waarna hij opstond en achter Nate in de rij stond. Ja, hij was echt benieuwd wie die jongen nou precies was. Misschien een partner van Haily, zou wel logisch zijn, maar dan wilde hij ook wel alles weten. Misschien zat hij nog steeds op een plan te broeden om echt de bekendste man te worden, maar dan moest hij wel wat meer doen. Hij zag er niet echt Haily's type uit, al kon hij er ook grandioos naast zitten en wilde hij het net bij vriendschap houden. Zou wel niet zo zijn, was hij vrij zeker van eigenlijk. Hij keek, net zoals alle andere mannen in de ruimte, wel vaker naar Haily, dus echt een uitzondering zou hij niet zijn. Hijzelf ook niet trouwens, maar goed. Hij had wel het geluk dat hij, hoe kort hun samenwerking ook zou zijn, ze op dit moment samen werkten. Alleen het feit dat de meesten het niet heel erg lang vol hielden, baarde hem behoorlijk wat zorgen. Nou ja, het konden ook wel zwakkelingen zijn, maar dan zouden ze hier niet aangenomen worden. Dat was ongeveer het probleem. Goed, maakte niet uit. Een tijdje later had hij een volledig bord en liep hij weer terug naar de tafel, waar hij ongeveer iedereen nog eens bekeek. Ach, zolang Haily hem hier maar niet alleen achterliet was het wel oké.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 27, 2013 10:54 am

Haily trok een onschuldig pruillipje toen Benji zei dat het anders geen geroddel meer zou zijn, maar ze had heus wel aan zijn gezicht gezien dat hij het ging vertellen. Mannen waren soms tot het uiterste voorspelbaar en dat was wat ze zo verschrikkelijk leuk aan hen vond, niet hun lichaam of hoe ze altijd probeerden je in bed te krijgen, maar hoe voorspelbaar ze waren. Zijn voorspelbaarheid zei erg veel over een man, hoe moeilijker, hoe beter de man was. Hoe makkelijker, nah dan moest hij misschien op zoek gaan naar een ander slachtoffer. 'We hadden het over het feit dat je altijd al onbereikbaar bent geweest en dat je niet de meest makkelijke persoon bent om mee samen te werken, dat ongeveer. Trouwens, wie is Nate eigenlijk?' Daar kon ze veel verschillende antwoorden op geven, waar zou ze eens mee beginnen, het makkelijkste misschien. Of het moeilijkste? Dilemma. 'Dat ik onbereikbaar ben was mijn opvoeding, als je vanaf je elfde met mannen om gaat die alleen maar aan moorden en seks denken, niet per se in die volgorde, dan leer je wel dat het een groter goed is om juist niet toe te geven aan die lusten. En dat partnerschap, daar kan Nate wel over meepraten ja. Toen ik zestien was had ik al een stuk of vier partners versleten en Nate was de vijfde als ik het goed heb onthouden, hij is ook de enige die het heeft overleefd en sindsdien is hij als een broer voor me. Daarbij is hij ook de enige die nooit heeft geprobeerd me te versieren,' een opgetrokken wenkbrauw naar Benji liet merken dat ze het van hem ook echt wel door had hoor. 'En de enige die haar zwakke plek weet te gebruiken,' Nate's handen kietelden opeens in Haily's zij en een schok schoot door haar lichaam. Met een gil viel ze kronkelend -lachend- van de stoel af en hierbij kreeg Benji een volle trap in zijn gezicht. Vond hij vast niet leuk. 'Het spijt me Benji, het was niet de bedoeling om je alweer pijn te doen. Hoewel ik het best een goedmaker vind dat je me in je eerste uur hier al naakt gezien hebt, dus zoveel heb je er vast niet over te zeggen. Enfin, als Nate nu ook even gaat zitten ergens,' een priemende blik richting een grijnzende Nate, 'dan kunnen we gaan eten.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Tinn

Tinn


Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 20-01-13
Leeftijd : 26

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 27, 2013 11:21 am

Sinds haar elfde dus, wel, dat was al een behoorlijke tijd. Dat een kind van elf dan ook al zoveel dingen wist, was dan wel weer wat anders. Nou ja, hij zou zich er verder niet over uitlaten. In plaats daarvan luisterde hij naar wat Haily over Nate te zeggen had. Hij was het eigenlijk niet echt eens over dat versieren, tenzij zijn gebaren voor haar niet onder versieren vielen, maar de zijne wel. Nou ja, de logica van vrouwen ook. Nate was er ondertussen ook alweer bijgekomen en hij glimlachte ietwat sarcastisch naar de jongen, die zo te zien alweer een nieuw gebaar plande. Nou, hij irriteerde zich nu al rot aan die gast en het feit dat hij de enige was die de samenwerking met Haily had weten te overleven, wilde zeggen dat de vorige mannen nog irritanter waren geweest. 'En de enige die haar zwakke plek weet te gebruiken.' Heel even grijnsde hij, waarna Nate Haily begon te kietelen en zij meteen van de stoel af kronkelde, waarbij haar voet volop zijn gezicht trof. Hij kreunde eventjes door de pijn die hij voelde, waarna hij met zijn vingers over de plek wreef waar haar voet zijn gezicht had geraakt. Haily verontschuldigde zich, maar of ze het echt meende wist hij niet. Feit was dat hij nu behoorlijk geïrriteerd was, maar goed. 'Net zoals het feit dat ik in mijn eerste uren al drie rake klappen heb gekregen,' mompelde hij, waarna hij zijn hand terugtrok en merkte dat deze onder het bloed zat. 'Waaronder twee tot bloedens toe.' Hij stond op, waarna hij op zoek ging naar een badkamer, die gelukkig niet veel verderop was. Nou, als ze hem nu al wilde vermoorden, mocht ze wel wat anders gaan gebruiken dan die hakken. Die dingen waren gewoon levensgevaarlijk. Rampzalig, dat was hoe hij deze dag zou omschrijven. Ronduit rampzalig. Hij waste zijn handen even, waarna hij ook de wond uitspoelde en merkte dat dat niet echt veel nut had, want het bloed bleef rijkelijk over zijn wang stromen. Hij liep een wc binnen, waar hij wat wc papier nam en dat omvormde tot een prop, waarna hij op de wasbak ging zitten - het was tenslotte een soort van aanrecht dus hij had plaats genoeg - en de prop tegen zijn wang drukte, om deze al meteen slap te voelen worden wegens de hoeveelheid bloed die deze absorbeerde. Feit was dat het straks nog erger zou worden, omdat hij dan terug zou moeten keren naar de tafel. Of ook niet, als hij terug naar zijn kamer ging. Kon hij ook meteen doen wat hij wilde, zonder dat iemand hem stoorde. Met die iemand doelde hij vooral op Haily trouwens, dat ze maar lekker bij die stomme Nate bleef. Alsof het hem kon schelen. Oké, ja, misschien een beetje, maar alsnog. Hij mocht Nate niet, omdat hij vrijwel de enige was die Haily kende en géén klappen van haar kreeg. Uiteindelijk liep hij de wc uit, waarna hij weer naar zijn kamer vond, die hij overigens ook verrassend snel vond. Hij deed de deur open, waarna hij deze achter zich dichtklapte en hij trok vrijwel meteen zijn trui uit, waarna hij deze in een wilde beweging aan de kant gooide. Hij liet zich daarna op zijn bed vallen, waarna hij zich herinnerde dat er een gevulde koelkast in de kamer stond, met drank namelijk. Nou hey, misschien kon hij deze verder rampzalige dag toch nog goed eindigen. Hij stond op, waarna hij naar de eerder vernoemde koelkast liep en haalde daar één van de flessen uit, waarna hij deze opende en meteen de helft achterover goot. Hij liep naar zijn nachtkastje, waar hij eerder wat ander spul in had opgeborgen en haalde er één van de kleine zakjes uit, waarna hij een glas met alcohol vulde en daar wat drugs in liet oplossen. Nou, zou tenminste wel een beetje helpen. Ook dit glas ging snel achterover en de overige inhoud van de fles was ook al snel in zijn bloedbaan verdwenen, waarna hij deze tegen de kleerkast kapot gooide en zich weer op het bed liet vallen. Rampzalig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 27, 2013 11:44 am

'Net zoals het feit dat ik in mijn eerste uren al drie rake klappen heb gekregen,' mompelde hij, waarna hij zijn hand terugtrok en merkte dat deze onder het bloed zat. 'Waaronder twee tot bloedens toe.' Ergens vond Haily het wel erg dat hij nu alweer bloedde en ze stond op om hem te gaan helpen, maar Nate had haar arm vast gepakt en hield haar tegen.
'Haily kom op nou, je doet nooit zoveel moeite voor een partner van je, waarom wel voor hem? Het is zijn keuze om ervandoor te gaan, niemand heeft gezegd dat het hier makkelijk was als de nieuweling.'
'Laat me los, Nate. Jij probeert mede altijd mijn partners weg te krijgen en meestal ben ik je dankbaar, maar hij moet echt even blijven. Ik hoef niet altijd de bitch te zijn die geen partners in leven kan houden, dus laat het,' ondertussen trok Haily haar hand los en liep weg, Nate verbijsterd achter latend. Haily was het vaak niet eens met de dingen die Nate zei of deed, maar hij was wel zo ongeveer de enige die altijd tijd voor haar had en haar in de meeste dingen begreep. Het was gewoon gecompliceerd tussen hen, ze zag hem als een broer, maar welk meisje had nooit ruzie met haar broer? Zie je, je begrijpt het wel, alleen is het gewoon een lastige vergelijking. Ondertussen was ze bij Benji's kamer aangekomen, opende de deur zonder te kloppen of iets te laten merken en zag de alcohol met de drugs in zijn kamer liggen. Haar mond viel open van verbazing, maar tegelijk kwam er een harde, kille blik in haar ogen. Binnen een seconde stond ze voor hem, greep de drugs -ook die uit het laatje want die waren niet moeilijk te vinden- en gooide ze voor zijn neus in de prullenbak. Die zou ze straks wel meenemen om helemaal weg te gooien, maar nu moest ze eerst wat met Benji fixen. 'Ben je helemaal gek geworden,' voor ze het überhaupt door had sloeg ze hem, opnieuw, met haar vlakke hand in zijn gezicht. 'Je geraakt niet meer onder invloed hier en anders geef ik je aan Nate, die leert je wel te ontnuchteren. Dat je drinkt of dronken wordt boeit me geen zak, maar niemand hier gebruikt drugs en als je het nog eens doet dan gooi ik je eruit, duidelijk?'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Tinn

Tinn


Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 20-01-13
Leeftijd : 26

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 27, 2013 12:05 pm

De deur vloog vrijwel open, waarna Haily voor zijn neus stond en zijn spul weggooide, waarna hij haar in eerste instantie verontwaardig, maar daarna net iets bozer aankeek. En toen alweer een klap in zijn gezicht. Hij gromde even, waarna hij zijn blik weer op de arrogante trut voor zich richtte. 'Ik denk dat jij hier diegene bent die gek is geworden, dit hele gebouw misschien,' gromde hij, waarna hij Haily tegen de kast aandrukte en met zijn vuist op diezelfde kast sloeg. 'Als het niet voor het geld was, was ik hier allang weggeweest. Ik kan hier werkelijk niemand écht uitstaan en de enige die ik een beetje weg, gooit verdomme het spul weg waar ik bakken vol geld heb voor neergeteld.' Hij draaide zich om, waarna hij zijn beide handen op zijn gezicht legde en met zijn vingertoppen in zijn huid drukte. 'Ga weg,' gromde hij. 'Ik hoef je niet te zien, ga maar weer naar je vriendjes die het wél langer dan een week overleven, want als dat is wat ik heb opgemaakt, ben ik hier binnenkort toch niet meer.' Wat boeide het geld dan eigenlijk? Niets, een verdomde val was dit. Hij was in eerste instantie tevreden geweest met de opdracht, nog steeds eigenlijk, maar die hele heisa had er voor hem echt niet bij gehoeven. Hij draaide zich om, waar het meisje nog steeds tegen de kast gedrukt stond met glasscherven om haar heen. Hij keek haar met gefronste wenkbrauwen aan, waarna hij op het bed ging zitten. Hij voelde wel hoe hij nu iets rustiger werd, wat betekende dat de drugs zijn werk begon te doen. Nou, als het de laatste keer was, zou het een goede keer zijn, in hoeverre dat mogelijk was met Haily in de buurt. 'Wat is er trouwens zo erg aan?' mompelde hij, waarna hij het meisje recht in de ogen keek. Tja, mensen die er zomaar op los sloegen waren hier blijkbaar heel erg normaal, maar drugs dan weer helemaal niet? Wat was erger : een meid van elf die in contact kwam met dit wereldje of drugs? Dat eerste, toch? Ja, voor zover hij wist wel ja. Verdomme, waar was de logica in deze hele situatie gebleven. Nou ja, hij mocht zich dan wel deels rustig voelen, er zat nog steeds een hoop opgekropte woede in zich. 'Hup, ga maar weer naar je vriendjes. Ga maar vertellen dat je de nieuweling alwéér een mep hebt gegeven en dat iedereen dat mag doen, want dat doen ze uiteindelijk toch al, niet? O en vertel ze ook maar ik wat voor staat je me hebt getroffen, maakt me allemaal niets meer uit.' Hij wilde de rampzalige dag positief afsluiten? Nou, was ook weer lekker verpest. Héérlijk. Hij liet zich weer op het bed vallen, waarna het hem in eerste instantie niet eens boeide wat Haily zou gaan doen. Hij snapte niet eens waarom ze in eerste instantie hierheen was gekomen, maar het had wel zijn avond flink verpest. Een week, een week moest hij het volhouden. En het spul dat hem daarbij kon helpen, zou ook weg zijn. Hij zuchtte diep, waarna hij zijn handen achter zijn hoofd legde en naar het plafond staarde. Allemaal oprotten, liefst zo ver mogelijk. Dat mochten ze, alleen dat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 27, 2013 12:24 pm

Je kon duidelijk zien dat hij het er niet mee eens was dat ze zijn drugs weg gooide, maar liet Haily zich daar nou net eventjes niets van aantrekken. Hij kon de pot op met dat gore spul. 'Ik denk dat jij hier diegene bent die gek is geworden, dit hele gebouw misschien,' opeens drukte hij haar met een klap tegen de kast aan het en vuur ontbrandde in haar ogen. De klap die tegen de kast aan kwam, had net zo goed tegen haar aan kunnen komen en het maakte haar alleen maar woedender. 'Als het niet voor het geld was, was ik hier allang weggeweest. Ik kan hier werkelijk niemand écht uitstaan en de enige die ik een beetje weg, gooit verdomme het spul weg waar ik bakken vol geld heb voor neergeteld. Ga weg,' gromde hij. 'Ik hoef je niet te zien, ga maar weer naar je vriendjes die het wél langer dan een week overleven, want als dat is wat ik heb opgemaakt, ben ik hier binnenkort toch niet meer.' Haily wist niet precies of ze nou wel lief tegen hem wilde gaan doen, maar hij leek het nodig te hebben. O, zo'n kreng was ze namelijk niet altijd, het zou je kunnen verbazen, maar het was wel echt de waarheid en zo nu en dan liet ze dat nog merken ook. Zuchtend keek ze hem aan, boorde haar blik in de zijne en trapte haar naaldhakken uit. Die liepen toch niet zo lekker, dus misschien zou ze die wel als aandenken in zijn kamer laten. Voor later, kon hij opscheppen. Een paar langzame passen en ze kwam bij Benji aan, ging op zijn schoot zitten en trok hem zo dat ieder been van haar aan één kant van zijn lichaam was. Zachtjes streelde ze over zijn borstkas heen en drukte een paar kusjes in zijn nek. Langzaam, verrektes langzaam -waarschijnlijk zou hij het veel te langzaam vinden maar dit was wel een stuk uitdagender en sensueler- ging haar mond richting die van hem en drukte ze hem zachtjes naar achteren. Hij kwam achterover liggend op zijn bed terecht, terwijl Haily's handen nog steeds onder zijn shirt zaten en eentje steeds lager ging. Haar lippen lieten die van hem ondertussen niet los en er stond een glimlach rond haar lippen. 'Weet je zeker dat je niet toch wilt blijven?' Haar stem was erg charismatisch, voor die ene seconde dat ze hem los liet, om daarna gewoon weer door te zoenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Tinn

Tinn


Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 20-01-13
Leeftijd : 26

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 27, 2013 12:44 pm

Hij hoorde voetstappen, wat wilde zeggen dat Haily de kamer verliet. Of niet helemaal, aangezien de voetstappen dichter kwamen en Haily op zijn schoot kwam zitten, een been aan weerskanten van zijn lichaam. Hij wist niet echt wat hij precies moest verwachten, aangezien ze toch 'onbereikbaar' was. Zei ze. Ja toch? Hij wist het niet, zijn herinneringen waren op dit moment vaag, quasi volledig uitgewist. Hij voelde haar handen over zijn borst gaan, voelde haar lippen in zijn hals brandden. Hij wist niet wat ze plan was, wilde het ook niet weten en misschien moest hij er niet te veel over nadenken, maar dat deed hij alsnog. Zijn gedachten sloegen namelijk helemaal door elkaar heen, baanden zich een weg in een hoofd dat op dit moment niet kon denken. Hij liet zich gewillig naar achteren duwen, waarna hij haar lippen beantwoordde en zijn handen achterin haar nek legde. Nadenken was misschien niet nodig, maar hij wist dan ook niet wat hier de bedoeling van was. Niet dat hij het niet fijn vond hoor, integendeel. Haar handen verkenden nog meer huid, gingen zelfs iets lager dan nodig was en hij zoende haar net iets ruwer, waarna zijn lippen via haar wang naar haar hals gingen, daar iets steviger te werk gingen, nog nét iets steviger op het stukje huid tussen haar schouder en hals, waarna zijn lippen een afdruk lieten staan die de komende dagen nog wel te zien zou zijn. Daarna gaf hij zich weer over aan haar lippen, nog steeds niet wetend wat haar plan precies was. Nou ja, als ze echt zo onbereikbaar was als ze zei, zou ze het bij zoenen houden. 'Weet je zeker dat je niet toch wilt blijven?' Hij glimlachte even, waarna hij weer een kus op Haily's lippen drukte. 'Tuurlijk, dit is mijn slaapkamer,' mompelde hij, waarna hij haar taille greep en haar zo iets steviger vasthield. Zou Nate eens moeten weten, dit. Hij wist trouwens niet of Haily dit ook al met anderen had gedaan, maar haar lippen gaven hem wel ongeveer een antwoord. Of ze was gewoon een natuurtalent, was ook een mogelijkheid die ook nog eens heel logisch klonk. 'Trouwens,' fluisterde hij, 'was jij niet die meid die zo onbereikbaar was?' Nou ja, haar lichaam misschien, haar lippen niet. Niet nu, dan. Hij beet even op zijn lip, waarna hij het meisje even aankeek en zijn lippen weer op de hare drukte, terwijl zijn ene hand zachtjes haar rug streelde. Het enige probleem was dat haar jurkje nog in de weg zat, maar daar zorgden ze straks wel voor. Voorlopig was dit genoeg en misschien zou deze avond, na alles, toch wel nog leuk worden. Mocht deze alleen niet opnieuw verpest worden door iemand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 27, 2013 12:53 pm

Het voelde niet alsof Benji het zo erg vond dat ze dit deed, hij liet zich anders geheel vrijwillig achterover duwen en bleef ook nog eens rustig liggen. Nee, hij vond dit niet erg om te doen en dat was tenminste een ding dat zeker was, over de rest was ze bij hem nog niet zo zeker. Maakte niet uit, het klonk verder ook alsof hij van plan was om te blijven en dat was een goed teken. Hoewel Haily het namelijk nooit toe zou geven, ze wilde haar baas niet teleur stellen en was dus van plan om nog een partner te laten overleven. Bovendien had ze echt al wel gezien dat Nate en Benji niet echt elkaars vrienden waren en ze had wel zin in een strijd tussen twee mannen hier. Dat was al veel te lang niet meer voor gekomen en die twee, dat zou nog wel eens interessant kunnen worden. Broer versus lover. Interessant toch?! Nja, Haily vond van wel, want Benji zou waarschijnlijk een geweldige sekspartner zijn, hoewel dat nog niet ging gebeuren. Wel wist ze wat er morgen zou gaan gebeuren en daar had ze alles behalve zin in, maar Benji zou het wel leuk vinden. Het was namelijk de bedoeling dat die meisjes de basisstanden te weten kwamen en hij zou ze voor moeten doen. Echter, om de meisjes niet af te schrikken kon hij niet een van hen gebruiken als voorbeeld en zou zij het moeten doen. Dan kon hij haar dus in iedere seks-vorm leggen die hij wilde en of ze daar blij van zou worden, dat wist ze nog niet precies. Wat ze wel wist was dat ze haar lingerie aan ging houden, hij hoefde namelijk nog niet alles te zien. 'Trouwens,' fluisterde hij, 'was jij niet die meid die zo onbereikbaar was?' Een lichte grinnik rolde over haar lippen en met een sprong was ze van zijn schoot af. 'Ik ben ook onbereikbaar, ik wilde alleen even laten weten wat nog kon komen als je zou blijven. Goodnight, Benji,' lachend liep ze zijn kamer uit, naar haar eigen kamer. Eenmaal binnen gooide ze de deur achter zich dicht en trok haar jurkje en lingerie uit, om opnieuw onder de douche te gaan staan en dit keer wel echt haar haren te wassen. Hij zou wel blijven, dat was duidelijk en hij zou zeker blijven als hij hoorde wat er overmorgen op het programma zou staan. Dansles.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Tinn

Tinn


Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 20-01-13
Leeftijd : 26

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 27, 2013 9:38 pm

Hij lachte even om Haily's opmerking, waarna hij nog even keek hoe ze de kamer uitliep. Nou ja, hij had wel gehoord wat ze zei hoor. Wat nog kon komen. Hij trok een wenkbrauw op, waarna hij maar eens besloot om op te ruimen, ongeveer. Nah, opnieuw overeind komen zou toch niet echt lukken, dus schoof hij iets achteruit op zijn bed en zocht de lichtknop op met zijn hand, die hij uiteindelijk ook vond en zo het licht uitschakelde.  Hij trapte eigenhandig zijn jeans uit, waarna ook zijn sokken volgde en uiteindelijk droeg hij alleen zijn ondergoed, wat hij altijd droeg als hij wilde slapen. Nou ja, hij ruimde morgenochtend wel op, als de kater niet te hard aankwam. Leerde hij wel mee leven, hij had nog pillen voor de hoofdpijn ook dacht hij. Morgen opruimen, tenzij iemand hem al voor was. Hij doelde dus op één van de slaven, wat voor hem ook prima was, zolang ze hem maar niet wakker maakten. Zolang niemand hem maar wakker maakte, eigenlijk, maar daar mocht hij niet echt op hopen, want de kans was groot dat het toch gebeurde.
Hij trok het laken om zich heen, waarna hij zijn hoofd op het kussen liet vallen. Nou, het was een lange, lange dag geweest. Veel te lang naar zijn zin, maar het moment van net had alles weer zo'n beetje goedgemaakt. Nou ja, het had nog altijd beter gekund hoor, maar als hij het goed had begrepen, kwam dat nog wel. Als hij zou blijven, wat hij waarschijnlijk wel ging doen. Het was gewoon het spul dat zijn emoties nog een beetje had aangesterkt, waardoor deze heviger waren en hij soms dingen zei die hij misschien niet helemaal meende. Goed, hij had er wel iets leuks voor teruggekregen, moest hij eerlijk zeggen. En ergens had hij ook wel gelijk gehad, toch? Hij vond alleszins van wel, maakte nu toch niet meer uit. Zolang mensen hem niet meer als boksbal zouden gebruiken, zou hij wel blijven. Ongeveer. Moest hij wel nog wat dingen vinden die zijn gehele verblijf hier wat aangenamer konden maken. Hij vroeg zich trouwens ook af of ze hier instrumenten hadden, zou wel mogelijk zijn. Misschien ver uit zijn bereik, maar ze hadden er misschien wel. De enige reden waarom hij de zijne niet mee had kunnen nemen, was omdat hij daar geen plek meer voor had. Tenslotte speelde hij er ook te veel om allemaal mee te kunnen nemen, drie namelijk. Misschien moest hij binnenkort maar eens op verkenning gaan, wie weet wat hij allemaal nog vond. Hij dacht wel dat hier in dit gebouw behoorlijk wat luxe te vinden was, er restte alleen nog de vraag waar precies. Goed, hij had nog tijd genoeg om daarover na te denken. Nu moest hij slapen, morgen wakker worden met een hopelijk niet al te erge kater en dan zag hij vanzelf wel weer wat er op de planning stond. Hij ging op zijn zij liggen, waarna hij zijn ogen sloot en zich overgaf aan de nacht en de overige roes die op hem zat te wachten. Hij vond het wel leuk dat Haily hem achterna was gekomen, hij had Nate's gezicht wel eens willen zien. Misschien had die gast nog geprobeerd om haar tegen te houden, maar dan was dat hem duidelijk niet gelukt. Maakte niet uit, nu niet. Slapen, dat was wat hij wilde en hij zou het doen ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 28, 2013 1:56 am

Kreunend werd Haily wakker, keek verdwaasd rond en besefte met een schok dat ze gewoon te midden van haar bende in slaap gevallen was. Haar dekbed lag over haar heen getrokken, maar haar hoofd lag tussen de stapel kleding op de grond en in feite lag ze gewoon in het midden van haar kamer. Hmpf, het was lang geleden dat ze gewoon midden op de grond was gaan slapen en niet eens 's nachts wakker was geworden om weer op haar bed te gaan liggen. Misschien moest ze dan toch maar even op gaan staan en Benji wakker maken, want ze wist vrijwel zeker dat hij nog zou slapen. Kermend, jankend stond ze op -als het nog niet duidelijk was, Haily sliep graag en hield niet van opstaan- om naar haar kledingkast te lopen en er een short en topje uit te trekken. Snel fatsoeneerde ze haar haren, deed wat make-up op en liep naar Benji's kamer. Opnieuw zonder te kloppen liep ze naar binnen, trok de dekens van hem af en gooide een beker koud water in zijn gezicht. Als iemand dat bij haar zou doen zou ze serieus flippen, maar dat wilde niet zeggen dat het niet leuk was om zelf bij anderen te doen. Wat was het ook alweer, wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet? Nah, daar trok Haily zich dus gewoon niets van aan. 'Wake up shiny,' lachtte ze hem toe en ze ging glimlachend in de vensterbank toe zitten kijken. 'Ik ga pas weg als je met me mee gaat, dus je kleedt je maar gewoon aan terwijl ik er ook ben, niets te maren. Niet moeilijk doen, aankleden. Bovendien ga je vandaag een les geven waar ik het niet mee eens ben en ik gok zo dat jij het heel erg leuk gaat vinden, dus ik heb het recht om al bij voorbaat een glas water over je heen te gooien.' Had ze eigenlijk al verteld wat voor soort les hij ging geven of had ze nog niet overlegd? 'O, voor het geval ik het nog niet verteld had, je gaat ze de basisstandjes van seks leren en je mag mij gebruiken als pop om in iedere vorm te leggen die je wilt, zolang je boxer aanblijft en mijn lingerie blijft aan. Dus hop hop, ik heb niet de hele dag de tijd,' eigenlijk wel maar het ging toch zeker om het idee ervan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Tinn

Tinn


Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 20-01-13
Leeftijd : 26

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 28, 2013 2:25 am

Moeizaam trok hij zijn ogen open toen hij het koude water voelde, waarna hij ook merkte dat zijn lakens wat verder lagen. Een stem die hem al vertrouwder in de oren klonk, bevestigde ook weer wie de dader was. 'Haily,' mompelde hij. 'Was dat echt nodig?' zei hij moeizaam. Zijn stem klonk ietwat grauw omdat hij pas wakker was en door de kater, die hij nu duidelijk voelde. 'Gisteren was je nog zo lief,' mompelde hij, waarna hij kreunend overeind kwam. Ze begon al vrijwel meteen te praten, waarna hij met zijn hand gebaarde dat het volume gerust wat stiller mocht. Hij luisterde wel hoor en hij vond de planning van vandaag ook zeker leuk. Goed, eerst maar die kater wegkrijgen. Hij liep naar de badkamer, waar hij een bekertje met water vulde en een pilletje voor zijn hoofdpijn uit de kast haalde. Twee zelfs, zou wel genoeg zijn om de voormiddag door te komen. Hij vond het wel grappig hoe ze subtiel probeerde te zijn hoor, maar hij vond het niet erg om zich in haar buurt om te kleden. 'Je mag het ook gewoon zeggen als je naakt wilt zien,' mompelde hij, waarna hij het glas achterover goot en weer wegzette, om dan zijn boxer uit te trekken en haar even uitdagend aan te kijken, waarna hij naar de kast liep en daar nieuwe kleding uithaalde. Opruimen zou trouwens voor later worden, tenzij één van de werknemers hier de rommel al opgeruimd zou hebben wanneer hij terug kwam. Zou wel kunnen, ach. Hij trok een andere boxer aan, waarna hij een broek en een trui aantrok, om daarna nog een paar schoenen aan te trekken. Hij liep ook nog een keer naar de wasbak, om zijn tanden te poetsen en zijn haren even beter te leggen, omdat er ene paar kleine stukjes nat waren geworden door het water dat Haily over hem heen gegoten had, wat hij nog steeds niet nodig had gevonden. Nou ja, zijn wraak kwam nog wel en hij vond de opdracht die vandaag had gekregen ook iets wat het goedmaakte. Hij was er trouwens niet zeker van of ze het echt zo erg zou gaan vinden hoor, tenslotte ging het hem gewoon om de houdingen en niets meer. Tenzij ze achteraf meer wilde, kon ze ook wel krijgen dan, maar goed. Hij liep glimlachend op het meisje af, waarna hij een wenkbrauw optrok en daarna naar de deur liep en deze opende. 'Hop hop, ik heb niet de hele dag tijd,' zei hij lachend, waarna hij wachtte tot Haily hem zou volgen en hem mee zou nemen naar de plek waar heen moesten, want hij had geen flauw idee waar dat was. Zou hij misschien nooit hebben trouwens, maar het maakte niet uit. Ze zag er trouwens wel goed uit, alweer. Altijd eigenlijk. Hij vroeg zich eigenlijk ook af of ze gisteren, nadat ze zijn kamer uit was gelopen - ja, hij wist nog wel wat ze gedaan hadden - nog terug was gegaan naar de anderen. Hij dacht van niet trouwens, maar als hij Nate tegen zou komen en Haily ook nog eens bij hem liep, zou het ongeveer wel duidelijk worden of ze zich al dan niet terug naar de groep had begeven. Deed er niet toe, dat was gisteren en vandaag was een andere dag. Voor zoverre hij het als een betere dag beschouwde dan, als het zoals gisterenavond - na het etentje - zou verlopen, zou het een prima dag worden voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 28, 2013 4:00 am

'Haily,' mompelde hij. 'Was dat echt nodig?' Lachend richtte Haily haar blik weer op hem en knikte. 'Ik ben altijd lief en ja, dat was echt nodig. Dat is alvast een deel van mijn wraak, het tweede deel komt straks als je door mijn schuld op de vuist gaat met Nate. Oeps, had ik dat nog niet moeten vertellen?' Nog steeds keek ze hem aan, maar de onschuldige, ondeugende blik was van haar gezicht gesmolten en je kon zien dat ze er gewoon plezier in had. O, het was niet om hem boos te maken hoor dat ze begon over een gevecht met Nate, maar ze zag het allang aankomen. Die twee konden elkaar duidelijk niet uit staan, dat was echt overduidelijk en het had een klein beetje met haar te maken, maar daar ging het nu niet om. Feit was dat ze echt wel een keertje gingen vechten, daar was niet aan te ontkomen.
'Je mag het ook gewoon zeggen als je naakt wilt zien,'
'Denk je dat ik daarom hier ben? O Benji, denk alsjeblieft nog een keertje na,' een grinnik rolde over haar lippen, 'als ik je naakt wil zien dan was ik gewoon je kamer binnen gekomen, had de dekens van je lichaam weggetrokken, samen met je boxer. Daar had ik niet eens moeite voor hoeven doen, dit is echt geen subtiele poging om je naakt te zien want dat zag ik je gisteren, meer dan genoeg voor de eerste 24 uur, denk je ook niet?' Tuurlijk had ze wel even een blik geworpen hoor, ze was nog steeds een meid, maar verder boeide het haar niet zo heel veel en toen Benji eenmaal klaar was, sprong ze van de vensterbank af en liep met hem naar hun trainingszaal. Als het goed was dan waren de meisjes daar al aanwezig en aangekleed. Ze liepen gezamenlijk door de gangen en juist op dat moment kwam Nate aan gelopen. Oeps.
'Hè kleintje, lekker geslapen?'
'Ja hoor, ik heb heerlijk geslapen samen met Benji.' Misschien was het vals om dat te doen, maar ze de blik in Nate's ogen was het waard en woedend richtte hij zich tot de jongen. Grinnikend keek Haily toe, wachtend tot één van de twee boos op haar zou worden, maar Nate keek alleen maar woedend naar Benji en hoe die laatste ging reageren wist ze nog niet zo goed.
'Ach doe toch normaal, Nate ga aan de kant we hebben nu geen tijd voor gekibbel, we hebben wat te doen nu, dus je vecht maar een andere keer met hem.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Tinn

Tinn


Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 20-01-13
Leeftijd : 26

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 28, 2013 4:23 am

'Sure,' mompelde hij, waarna het meisje naar hem toe kwam gelopen en uiteindelijk voor hem uitliep, waarna hij het meisje inhaalde en naast haar bleef lopen. Hij wist trouwens niet echt wat hij van haar antwoord moest vinden hoor, maar erg veel maakte het hem niet uit. Net toen hij dacht een leuk dag te hebben, zag hij de verdomde kop van die Nate weer, die Haily al vrijwel meteen aansprak. O ja, wat had Haily gezegd? Tweede deel van de wraak? Waarom zou zij ook wraak moeten nemen dan? Was niet logisch, maar ze kon natuurlijk wel gelijk hebben. Kreeg gelijk, omdat ze even een leugentje verzon. De leugen dat ze samen hadden geslapen. Heel even trok hij een wenkbrauw op, maar Nate keek hem al vrijwel meteen woedend aan.
'Ach doe toch normaal, Nate ga aan de kant we hebben nu geen tijd voor gekibbel, we hebben wat te doen nu, dus je vecht maar een andere keer met hem.' God, meende ze dat nou echt? Eerst deze situatie veroorzaken en hem dan weer willen ontwijken? Na-ah, ging nu niet meer gebeuren. Hij hield zijn hoofd even schuin, waarna hij de jongen even aankeek. 'Wat is er, Nate? Jij was toch de enige die haar niet wilde versieren?' Hij zag hoe de jongen nog bozer werd en het zou niet lang meer duren voordat hij op de vuist wilde gaan, maar deze keer wist hij het en was dan ook nét iets eerder dan de jongen. Hij kon zijn vuist ontwijken, waarna hij zijn arm greep en deze zo ongeveer draaide en met zijn knie in de maag van de jongen stootte. 'Adios,' mompelde hij, waarna hij de jongen nog een keer opzij duwde en weer wegliep. Haily mocht hem wel even verzorgen hoor, hij zou ook eerst een hartig woordje met haar spreken over wat ze zonet verzonnen had. Nou ja, eenmaal hij de hoek om was bleef hij op Haily wachten, omdat hij de juiste ruimte niet wist zijn. Kon nog wel een tijdje duren als Nate de huilbaby uit ging hangen, ugh. Hij leunde tegen de muur aan. Hij wist het niet hoor, wat hij met Haily moest. Het enige moment beweerde ze onbereikbaar te zijn, maar tegelijkertijd ging ze dan ook vrolijk verzinnen dat hij met haar had geslapen. Nou ja, dat laatste zou dan wel de eerste keer zijn dat ze zoiets verzon, want het hele gebouw wist volgens hem zeker dat Haily maagd was. Dan restte alleen nog de vraag waarom ze dat zou verzinnen en daarmee haar imago op het spel zette. Nee, hij begreep er helemaal niets van en het werd dringend tijd dat ze eens wat duidelijker werd, zodat hij tenminste de situaties wat beter in kon schatten. Nou ja, Nate kennende zou de roddel misschien verzwijgen, net zoals hij het feit zou ontkennen dat hij wat rake klappen van de nieuweling had gekregen. Best ook komisch ook, hoe de jongen zo boos was geworden. Als een broer voor Haily? Ja, zal wel. Langs Haily's kant misschien ja, maar of het langs zijn kant hetzelfde was... Nee, dat betwijfelde hij. Goed, stoppen met nadenken. Nate ging zijn dag niet verknallen, het zou zelfs nog beter worden als hij de planning voor vandaag kende, maar dat zouden ze de arme jongen niet aandoen, of wel dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 28, 2013 7:55 pm

'Wat is er, Nate? Jij was toch de enige die haar niet wilde versieren?' Er was duidelijk iets besproken waar Haily geen weet van had, maar daar ging het nu niet om, want Benji ontweek hem makkelijk en ging over in de aanval. Oké, om eerlijk te zijn had ze die niet aan zien komen. Wat jammer nou. Uiteindelijk had Benji overduidelijk gewonnen -vond Nate niet leuk en daar zouden nog wel problemen van komen- en hij liep gewoon door. Twijfelend stond Haily even te kijken naar haar grote broer en haalde toen haar schouders op, om door te lopen naar Benji. Waarom moeilijk doen? Hij kon echt wel voor zichzelf zorgen, daar was ze uitermate zeker van. Deed Nate altijd al, plus dat hij haar partnerschap had overleefd en dus was hij ook nog eens niet dom. 'Oké, laten we gaan.' Net op dat moment kwam Nate opnieuw vanuit de schaduwen, maar hij ging dit keer iets anders te werk. Hij greep Benji van achteren vast en plaatste een mes op zijn keel, zodat hij verder weerloos was. 'Luister Benji, dingen gaan hier ietsje anders dan dat je gewend bent. Het kan best zijn dat je beter met je vuisten bent dan ik ooit zal zijn, maar dat wil niet zeggen dat ik eerlijk speel en... Aah!' Geschrokken liet hij los en deed een stap naar achteren, om te zien dat van zijn arm een heel stuk vel afgeschraapt was. En hij zag ook dat Haily haar arm liet zakken, met in haar handen een zweep. Voor het geval het nog niet duidelijk was, er zat ook bloed op de zweep dus ja, ze had Nate ermee geslagen en hij stond haar nu geheel verontwaardigd aan te kijken. Niet haar schuld, ze had niets gedaan wat niet mocht. 'En ik speel ook niet eerlijk, nu oprotten voordat ik alles doorspeel aan de baas en je weet dat ik daar geen problemen mee heb. Sure, ik wil wel voor je liegen, maar dan ga je nú weg en kom je de rest van de dag niet meer in Benji's buurt. Oprotten Nate,' het was waar dat als er iets gebeurd was, Haily naar de baas geroepen werd om te vertellen wat er nou aan de hand was en ze zette de waarheid nog wel eens naar haar hand. Dat was ook de enige reden dat Nate nu woedend weg liep en Haily haar blik op Benji richtte. 'Laten we gaan, maar dit keer echt.' Zelf liep ze de klas al binnen en ging voor haar meisjes staan, die ook meteen opgestaan waren zodra Haily er was. 'Meisjes, vandaag leert Benji jullie de basis standen. Die hoeven jullie zelf nog niet te proberen, hij heeft mij op te laten zien hoe het moet,' ondertussen vielen haar topje en shortje van haar lijf, 'maar let alsjeblieft goed op, ik doe dit maar één keer.' Haily liet zich achterover op een open bankje vallen en ging zo liggen dat Benji haar in iedere vorm zou kunnen leggen. Ze was benieuwd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Tinn

Tinn


Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 20-01-13
Leeftijd : 26

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 28, 2013 10:24 pm

Haily kwam, tot zijn eigen genoegen, naar hem toe. Nou, hij vond het prima dat ze Nate gewoon achter had gelaten, echter had Nate dat niet zo leuk gevonden en voordat hij iets kon doen, werd hij van achteren beet gegrepen en werd er een mes tegen zijn keel geplaatst. 'Luister Benji, dingen gaan hier ietsje anders dan dat je gewend bent. Het kan best zijn dat je beter met je vuisten bent dan ik ooit zal zijn, maar dat wil niet zeggen dat ik eerlijk speel en...' Verder uitspreken lukte de jongen niet, want hij kreeg van Haily een zweepslag te verduren, waarna de jongen hem losliet en hij vrijwel meteen een stap vooruit zette, in de richting van Haily die zijn leven misschien gered had. Nou ja, na een soort bedreiging van Haily liep de jongen, duidelijk boos, weg. 'Wat een gek,' mompelde hij, waarna hij Haily weer volgde en zijn handen weer in zijn broekzakken liet glijden.
Haily opende de deur, waarna hij ook naar binnen liep en nog eens luisterde naar wat Haily te zeggen had. Nou ja, ze trok al vrijwel meteen haar kleding uit, wat voor hem echt niet gehoeven had. Nou ja, ze hield wel haar lingerie aan en zou dus ook verwachten dat hij, alweer, bijna volledig uit de kleren ging. 'Nou,' begon hij, 'je hebt eigenlijk twee soorten seks, soms worden die ook door elkaar gebruikt, maar meestal is dat niet nodig.' Hij trok zijn shirt aan, waarna hij even glimlachte naar Haily. 'Ofwel neem jij de leiding ofwel neemt hij de leiding, geen zorgen, dit wordt meestal ook gewoon wel duidelijk gemaakt door de man.' Hij liep naar Haily toe, waarna hij haar benen greep en haar zo dichter naar zich toe trok. 'Goed, dit is ongeveer de meest gebruikte, waardoor er ook verschillende varianten op zijn.' Hij opende Haily's benen, waarna hij een stap naar voor zette. 'Goed, de man kiest het tempo, neemt de leiding. Hier is ook meestal sprake van meer contact dan alleen de seks, namelijk wanneer de man iets voorover buigt,' zei hij, waarna hij deed wat hij net zei. 'Zo kan je, als je dat wilt, hem ook zoenen. Ik zeg alvast dat er niet al te veel mannen in deze tak zijn die dat ook daadwerkelijk doen, maar ik geef het even mee.' Goed, hij keerde weer terug, waarna hij Haily's benen gewoon sloot en achter haar bleef staan. 'Goed, zo kan het ook en dit is misschien net één van de minst intieme varianten, maar goed, het is aan de man om te bepalen waar hij voor gaat.' Hij knipoogde even naar Haily, waarna hij zich weer tot de meiden richtte. 'Goed, als je dat wenst kan je ook je benen op zijn schouder leggen als het niet heel erg comfortabel ligt om je benen recht omhoog te hebben, mannen merken je signalen wel en laten ook meestal toe dat je dat doet.' Hij richtte zijn blik weer op de groep, waarna hij deze even scande. 'Goed, nog ééntje waarbij de man de leiding neemt,' zei hij, waarna hij weer naar Haily toeliep en haar omdraaide, zodat ze op haar buik lag en haar daarna iets echter trok, zodat ze om handen en knieën zat. 'Ook niet de meest intieme, maar dat is ook niet de bedoeling in dit vak.' Hij ging achter Haily staan, waarna hij zijn handen op haar heupen legde. 'Handen kunnen vrijwel overal liggen, heupen, taille en zelfs schouders, maar dat laatste gaat meestal in samenwerking met een nog iets andere houding. Jij hebt dan meestal alleen je knieën op het bed of waar dan ook en die houding kan je ook niet zo heel lang volhouden.' Nou, hij greep Haily's schouders voorzichtig en trok haar op, in de houding die hij zonet had uitgelegd en duwde haar weer voorzichtig neer. 'De man kan overigens ook kusjes op de rug drukken om het nog net iets romantischer te maken en als hij wilt kan hij ook de haren beetnemen, maar ik weet niet hoe de regels hier precies zijn en of dat wel mag.' Hij draaide Haily weer om, waarna hij haar in de eerdere houding legde. 'Nog een tip, als de man iets doet wat niet mag of wat jij niet wilt, dan moet je zo hard mogelijk knijpen in de huid tussen de vouw van je arm en je elleboog.' Hij nam Haily's hand en plaatste dat op het stukje huid. 'Hier dus, dan laten ze meestal wel los en kan jij wegkomen.' Hij drukte een kus op Haily's hand, waarna hij weer op stond. 'Nog vragen? Anders gaan we over naar het andere gedeelte, waarbij jij dus de leiding hebt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 2 Icon_minitimema jul 29, 2013 4:26 am

'Nou, je hebt eigenlijk twee soorten seks, soms worden die ook door elkaar gebruikt, maar meestal is dat niet nodig. Ofwel neem jij de leiding ofwel neemt hij de leiding, geen zorgen, dit wordt meestal ook gewoon wel duidelijk gemaakt door de man. Goed, dit is ongeveer de meest gebruikte, waardoor er ook verschillende varianten op zijn.' Haily nam het hem niet kwalijk dat hij haar in allerlei vormen begon te leggen, het boeide haar werkelijk niets, maar erg fijn vond ze het ook niet. Het was alsof hij misbruik maakte van haar lichaam en ze zag wel dat hij het zo voorzichtig mogelijk met haar deed -het deed ook geen pijn of iets in die richting- maar toch voelde het op één of andere manier ongemakkelijk. Deels omdat ze zelf eigenlijk nooit in die ''standjes'' zat, Haily wilde geen seks en hoewel ze die standjes wel kende, had ze ze nog nooit zelf toegepast. Benji wel, o je kon gewoon aan hem zien dat hij ze overduidelijk al heel erg vaak had toegepast, maar dat maakte niet uit. Kon hij het alleen maar beter aan de meisjes leren, toch? Zeker toen ze omgedraaid werd en dus op haar knieën zat was het overduidelijk dat ze het niet leuk vond, maar dat liet ze aan niemand merken. 'Nog een tip, als de man iets doet wat niet mag of wat jij niet wilt, dan moet je zo hard mogelijk knijpen in de huid tussen de vouw van je arm en je elleboog. Hier dus, dan laten ze meestal wel los en kan jij wegkomen.' O wacht, nu moest ze dus wel in gaan grijpen, geweldig. 'Wacht even,' ook kwam ze meteen maar even omhoog uit haar positie en zat nu in kleermakerszit op het bankje, 'jullie zijn dan meestal ingehuurd en er zijn daar verschillen in, want soms huurt een man je om te doen wat hij wil en niet per se seks. Dan hoor je dus op geen enkele manier tegen te werken en later zal je goed verzorgd worden, mits hij je pijn heeft gedaan. Dat is dus ook een optie, maar dan zou ik dat trucje niet gebruiken want daar wordt hij niet blij van, je baas niet en uiteindelijk jij ook niet. Ga maar verder.' Ze hoorde nog net dat ze dalijk verder zouden gaan met de standen waarin het meisje de baas was en daar had ze opzich weer wel zin in.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Tinn

Tinn


Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 20-01-13
Leeftijd : 26

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 2 Icon_minitimema jul 29, 2013 4:54 am

Hij luisterde nog even naar Haily's opmerking, die hij eigenlijk niet echt had willen horen. Het was gewoon vreemd dat de mannen alles met de meiden mochten doen, dus ook helemaal afranselen om ze daarna weer te verzorgen. Nou ja, het was een beetje scheef, maar dat was het wereldje zeker? Zelfs hij vond dit vreemd, puur omdat hij het zelf ook nooit zou doen. Je kon veel over hem zeggen, maar hij behandelde meisjes wel altijd met respect en deed ook nooit dingen tegen hun wil in, maar goed. Over naar het andere gedeelte. 'Goed, de man kán hier de leiding nemen, maar dat komt echt heel erg weinig voor als hij gewoon zelf wilt genieten zonder alles te doen.' Hij liep naar de bank, waar hij met zijn rug tegen de leuning kwam zitten Haily optilde en op zijn schoot zette. 'Ook hier weer een variant, gezicht naar de man toe of rug naar de man toe. De man kan er ook voor kiezen om gewoon volledig neer te liggen, wat hij maar wenst. Uiteindelijk blijft het wel de vrouw die de verdere controle heeft, zij gaat op en neer en kiest zo dus een tempo uit dat voor haar fijn is, een man vindt ongeveer alles fijn.' Hij tilde het meisje waar van zijn schoot af, waarna hij neerzette waar ze eerder had gezeten. 'Goed, dat waren ongeveer de belangrijkste en je hebt er nog veel meer, maar dit waren ongeveer de meest voorkomende.' Hij stond op en keek weer naar de meisjes. 'Tenzij Haily nog iets te zeggen heeft, denk ik dat we klaar zijn.' Hij had trouwens niet het idee gehad dat Haily het verschrikkelijk had gevonden. Fijn ook weer niet, of ja, eerder ongemakkelijk. Met kleding aan was het trouwens wel een beetje anders hoor, wist hij ook wel, maar goed. Hij had het absoluut niet erg gevonden en hij zou het nog minder erg vinden om die dingen ook écht toe te passen. Nou ja, bij hem ging het er soms anders aan toe hoor, deze houdingen gebruikte hij niet altijd. Hij had wel wat meer ervaring dan dat, maar goed. Was misschien voor later, zoals Haily al eerder vermeldde, al wist hij niet echt of hij haar wel moest geloven. Ach. Dat zag hij dan wel weer. Hij was trouwens wel benieuwd of Nate hem daadwerkelijk met rust zou laten, misschien moest hij Haily nog maar een keertje bedenken, want de kans was groot geweest dat die gek dat mes ook daadwerkelijk had gebruikt. Hij wist nu ook wel meteen hoe goed Haily met die zweep van haar was en nee, die wilde hij liever niet tegen zich aankrijgen. Helemaal niet, dat ding zag er echt gruwelijk pijnlijk uit. Goed, hij zag wel wat er verder nog gebeurde vandaag en of Haily nog andere plannen had, vond hij niet echt erg. Hij had deze plannen ook niet erg gevonden en zou het gerust nog een keertje willen doen. Haily zag er trouwens wel weer prima uit in lingerie, moest hij toegeven. Het was nog steeds beter met haar kleding ook allemaal uit, maar dit was ook meer dan goed. Zoals hij al eerder gezegd had : het was misschien voor later. Wanneer hij bleef, wat hij vast ook wel ging doen. Nou ja, hij hoopte natuurlijk wel dat de meiden iets van deze 'les' hadden opgestoken, want dat was uiteindelijk wel de bedoeling. Hij dacht van wel hoor, hij kon dingen wel redelijk goed uitleggen en als ze wilden, mochten ze hem ook nog altijd even vragen stellen. Hij grijnsde even, waarna hij weer naar Haily keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 2 Icon_minitimema jul 29, 2013 7:33 am

Geen zorgen, Haily zag echt wel dat Benji verbaasd was om haar opmerking en dat de meisjes ervan schrokken, maar wat moest ze dan? Hen voorhouden dat het allemaal rozegeur en maneschijn was? Nee, dat deed ze niet, zo was Haily niet. Jammer genoeg niet, het zou heel erg veel problemen oplossen als ze af en toe eens niet recht in iemands gezicht haar mening zou zeggen. Of gewoon de waarheid, maar meestal vonden ze dat ook niet zo leuk om te horen. Enfin, het was niet Haily's keuze geweest om de meisjes ook te verhuren voor het pijnigen, daar had de baas over besloten en hoewel ze er fel tegen was, had dat niets uit gemaakt. Er werd fors voor betaald om een zweep te gebruiken op zijn klein, onschuldig ding. Blijkbaar geilden sommige mannen daarop, maar Haily vond het persoonlijk ronduit belachelijk en ziek. Je ging niet voor je eigen plezier een meisje pijn doen, als het dan nog een jongen was maar nee, ze moesten weer iemand hebben die niets terug mocht of kon doen. Het leven was zo oneerlijk. O, toen werd ze ook nog eens opgetild door Benji en op zijn schoot gezegd, daar kon ze dan wel weer om lachen, hoor. Mits Haily ooit haar status als maagd op zou geven, dan wist ze nog niet of ze leiding wilde hebben of aan de man geven. Misschien beetje wisselen, maar het leek haar ook wel iets hebben om je gewoon aan de man over te geven. Dat deed ze namelijk nooit en het was een vrij harde wereld hier waarbij zij constant bovenaan moest blijven, daarom dacht ze dus dat het wel fijn was om een ander dat een keertje te laten doen.
'Tenzij Haily nog iets te zeggen heeft, denk ik dat we klaar zijn.'
'Nee, ik heb niets toe te voegen. Dames probeer zelf een beetje met elkaar te oefenen, dit herhalen we echt nog wel een paar keer, hopelijk vindt Benji dan een ander slachtoffer, maar dan moeten jullie wel meedoen. Voor de rest van de dag hebben jullie vrij!' In haar ene hand pakte ze haar kleding, in de andere trok ze Benji mee naar buiten en sloot de deur achter hen. 'Luister Benji,' waarbij ze ondertussen zichzelf aan begon te kleden, 'wil je weten waarom Nate je zo graag dood wil hebben? Als jij binnen een week dood bent, dan vindt de baas dat ik niet met een partner kan werken en wordt ik als ''straf'' dus voor een paar weken op een niveau terug gezet. Dit zou betekenen dat Nate en nog wat anderen boven mij staan en me dus mogen commanderen, dit willen zij heel graag en ik absoluut niet, daarom doe ik zoveel moeite om je in leven te houden. Blijf alsjeblieft in leven, we gaan wel naar de wapenkamer om wat verdediging voor je te halen, oké?'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Tinn

Tinn


Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 20-01-13
Leeftijd : 26

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 2 Icon_minitimema jul 29, 2013 7:54 am

Nou, dat was het dan voor vandaag. Hij vond het wel grappig hoe ze verzocht de meiden met elkaar te laten oefenen, zou nog leuk worden daar, maar goed. Hij werd mee naar buiten getrokken, waarna Haily zich aan begon te kleden. 'Ik had anders niet het gevoel dat jij het heel erg vond hoor,' zei hij, om even terug te komen op haar opmerking van net. Ook grappig hoe ze zichzelf als slachtoffer bestempelde, terwijl ze zélf had gekozen om het zelf te doen. Nou ja, zoals hij al eerder zei : vreemde meid, zeker? Eerder ingewikkeld, maar goed. Hij had gelukkig wel nog zijn shirt op kunnen rapen toen ze hem de kamer uit had getrokken, dat hij nu weer aantrok. Nou ja, nu krijg hij ook te horen waarom zij hem in leven wilde houden en waarom Nate hem dood wilde, waarna hij even grinnikte. 'Ik denk dat het ook merendeels met het feit te maken heeft dat jij hem vertelde dat we samen geslapen hebben en ik ben er trouwens nog steeds niet uit waarom je dat precies vertelde.' Hij trok zijn shirt weer aan, waarna hij zijn wenkbrauwen ophaalde en het meisje aankeek. 'Je hebt je imago daar wel mee op het spel gezet, aangezien ik denk dat Nate zijn mond nét niet kan houden.' Nou ja, kon hem eigenlijk niets schelen, maar als imago voor Haily echt zo belangrijk was als ze beweerde, snapte hij - alweer - geen snars van deze hele situatie. Hij vond haar voorstel om de wapenkamer te bezoeken wel een goed idee hoor, kon hij Nate daar misschien nog eens mee afschrikken. 'Trouwens,' voegde hij er nog aan toe, 'ik denk dat als je Nate's boekje opendoet bij de baas, hij een paar niveaus zal teruggezet worden. Denk je niet?' Het was dan wel niet zijn situatie, maar in zijn oren klonk het echt wel logisch wat hij zei hoor. Goed, als ze echt naar de wapenkamer gingen moest Haily hem wel met een paar van de wapens om leren gaan, een pistool kon hij wel gebruiken en hij wist ook hoe je met een mes iemand neer kon steken, maar hier waren vast alleen maar van die speciale wapens waar hij de naam niet eens van kon uitspreken. Zag hij wel weer. Hij keek het meisje weer even aan, waarna hij zachtjes grijnsde. 'Nog een reden waarom ik beter ben dan die Nate : ik zou je niet commanderen. Ik ben niet zo'n blaaskaak.' Hij lachte even, waarna hij de gang uitliep en wachtte tot Haily hem in zou halen en hem naar de wapenkamer te brengen. Was wel een interessante ruimte trouwens, zeker om de dingen die hij net had gedaan echt toe te passen, maar hij geloofde dat - aan haar eerdere woorden te horen - ze nog niet te snel toe zou geven. Jammer, hij vond haar wel een leuke meid. Leuker dan de meeste meiden die hij hier al gezien had eigenlijk. Alle meiden, als hij het zo mocht zeggen. Niet dat ze dat hoefde te weten, wist ze overigens toch al. Of tenminste, hij dacht wel dat eerdere mannen het al duidelijk gemaakt hadden. Nate, onder andere.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 2 Icon_minitimema jul 29, 2013 8:12 am

'Ik denk dat het ook merendeels met het feit te maken heeft dat jij hem vertelde dat we samen geslapen hebben en ik ben er trouwens nog steeds niet uit waarom je dat precies vertelde. Je hebt je imago daar wel mee op het spel gezet, aangezien ik denk dat Nate zijn mond nét niet kan houden.'
'Dat is niet waar Benji, Nate zou nooit aan iemand vertellen dat ik dat gezegd heb omdat iedereen hem zou bestoken met vragen van het hoe, wanneer en op welke manier hij erachter gekomen was. Als hij dan zou zeggen dat het rechtstreeks van mij kwam, dan weten ze allemaal dat het een leugen is en zou niemand hem meer serieus nemen. Ik heb namelijk al wel vaker zo'n streek uitgehaald met ze en uiteindelijk kwamen ze er toch altijd weer achter dat ik de waarheid niet sprak, zo jammer voor ze, maar enfin dan hebben ze nog de kans om me te ontmaagden dus meestal willen ze het ook niet geloven. Too bad.' Ondertussen liep ze achter hem aan, pakte hem bij zijn schouder en trok hem terug de andere kant op. Hij dacht dan wel slim te zijn door naar het einde van de gang te lopen, hij liep naar het verkeerde einde. 'Trouwens, ik denk dat als je Nate's boekje opendoet bij de baas, hij een paar niveaus zal teruggezet worden. Denk je niet?' Eventjes humde ze iets terug maar was niet van plan er nog verdere aandacht aan te besteden. Je verlinkte elkaar niet, hier niet. Of de persoon in kwestie moest iets heel ergs gedaan hebben, zo erg dat het nodig was dat de baas ervan wist of dat het anderen in gevaar bracht als ze het niet wisten. Dan zou niemand er wat van zeggen dat je iemand verklikte, maar dit gebruikte Haily eigenlijk verder gewoon om te dreigen. Simpel, maar waar.
'Nog een reden waarom ik beter ben dan die Nate : ik zou je niet commanderen. Ik ben niet zo'n blaaskaak.'
'Geloof me, als je hier na een week nog bent dan ben je net zo erg als al die anderen en zou je me maar wat graag een keertje in het rond commanderen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Tinn

Tinn


Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 20-01-13
Leeftijd : 26

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 30, 2013 4:11 am

Hij grinnikte even toen hij de andere kant werd uitgestuurd, waarna hij weer luisterde naar Haily. 'Nah, ik commandeer geen mensen, zelfs niet na een weekje. Jou toch niet.' Was wel waar hoor, het zat niet echt in hem om mensen dingen te laten doen die voor hém goed uitkwamen. Hij deed het tenminste niet wanneer de ander dat niet wilde, als ze het wel wilden viel het niet echt onder commanderen, toch? Hij vond van niet, waarna hij de richting uitliep die Haily hem had aangewezen, of waar ze hem naartoe had gestuurd. Zijn schuld niet dat hij de weg niet kende. Niet volledig, dan. Hij kende wel een paar gangen en zou ongeveer de weg wel terug weten naar zijn slaapkamer, net zoals hij de weg kende naar die van Haily. 'Ik denk dat Nate je leuk vindt trouwens, anders zou hij nooit zo gereageerd hebben.' Ja, het was misschien slecht om daar nu over te beginnen, maar hij zei dingen wel vaker op het verkeerde moment en hij leefde nog, dus ja. Zo erg kon het niet zijn, of wel dan? 'Heb jij trouwens iets geleerd vandaag?' vroeg hij. Zou wel logisch zijn als het wel zo was, want hij wist dat ze nog maagd was. Iedereen wist dat - het was tenslotte blijkbaar niet zo'n groot geheim. Nou ja, tenzij ze meer kennis had dan iedereen dacht, had ze misschien enkele dingen kunnen leren. Zoveel maakte het trouwens niet uit hoor, maar hij wilde het gesprek levend houden, zoals hij dat altijd wilde doen. Hij had wel al gemerkt dat Haily niet altijd spraakzaam was, wat hij net nog een reden te meer vond om een gesprek met haar aan te gaan. Hij was er trouwens ook wel zeker van dat Haily met alle wapens in de wapenkamer overweg kon, maar zolang ze deze maar niet op hem uit ging testen vond hij het wel prima. Hij had gezien wat er met Nate's arm aan de hand was geweest nadat Haily haar zweep gebruikt had en dat had er niet heel erg fijn uit gezien. Tenzij ze mannen pijnigen leuk vond of zo, misschien was het wel een fetisj van haar om die zweep op mannenlichamen te gebruiken, maar dan moest hij het waarschijnlijk maar eens op een loopje zetten. Hij vond het overigens ook wel aantrekkelijk dat ze met wapens om kon gaan, maar tevens stootte het hem ook af omdat ze diezelfde dingen ook elk moment om hem zou kunnen gaan gebruiken en dat was niet precies waar hij voor getekend had. Tenzij het in zijn contract had gestaan, de kleine letters. Nou ja, die las hij eigenlijk nooit. Misschien een les voor later, als dit verkeerd uitdraaide. De wapenkamer kon ook voor vele andere doeleinden worden gebruikt, maar hij ging zich daar niet over uitlaten want dan viel hij in herhaling. Niet dat hij het niet wilde hoor, was een keer iets anders. Hij grinnikte waarna hij achter Haily liep, volgens hem waren ze er bijna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 30, 2013 6:24 am

'Nah, ik commandeer geen mensen, zelfs niet na een weekje. Jou toch niet.'
'We zullen nog wel eens zien of je er aan het einde van de week nog zo over denkt,' mompelde Haily hem toe, waarna ze nog een gang in draaide en naar de enige deur daar toe liep. Dat was de wapenkamer en er was een reden dat hij zo afgelegen was, want je moest door allerlei gangetjes wilde je er zien te komen en dan nog was het niet de bedoeling dat je ongezien weg kwam. Eventjes zwaaide ze naar de bewaking ten teken dat ze Benji mee zou nemen, maar ze dacht niet dat zij daar heel erg mee zouden zitten. Hij werkte hier ondertussen ook, toch? Dan hadden ze er niets over te zeggen als zij hem de wapenkamer liet zien. Enfin, uiteindelijk waren ze dus toch nog aangekomen bij de deur en deze vloog open, met dank aan de oplettende bewaking, dat was vroeger wel eens anders geweest om eerlijk te zijn. Als klein meisje van twaalf had iemand haar uit de wapenkamer moeten redden omdat de bewaking per ongeluk de deur open had laten staan. Je kan vast wel raden wat er gebeurd als je een twaalfjarig meisje genaamd Haily de wapenkamer binnen laat... Juist, dat wilde je zeer zeker niet, hoewel zij het prachtig vond en stiekem wat wapens mee gestolen had. Uiteindelijk waren ze afgepakt hoor, daar niet van, maar om ermee te spelen had ze prachtig gevonden en vanaf dat moment had ze mee mogen trainen. Mannen waren altijd heel voorzichtig met haar geweest -blijkbaar konden van die volwassen kerels toch wel aardig of vriendelijk zijn- maar wel op een manier dat ze altijd meer, beter wilde kunnen. Had gewerkt, zo werkte haar brein nu nog steeds.
Terug naar de wapens en Benji, glimlachend knipte ze het licht aan en toen de lampen eenmaal allemaal aanschoten, werden lange rijen vol weerzinwekkende spullen zichtbaar. Glimlachend liet ze haar vingers er overheen glijden, om naar het midden van de ruimte te lopen en daarna om te draaien naar Benji. 'We hebben hier verschrikkelijk veel wapens, van zwepen tot volautomatische geweren. Voor sommige van de wapens hier heb je een vergunning van de baas nodig, omdat je eerst een training ermee krijgt. Bijvoorbeeld bij de zweep zou ik je die training kunnen geven, ligt eraan welke variant van de zweep je trouwens wilt gebruiken, maar dat maakt nu eventjes niet uit. De volautomatische wapens mag ik je niet geven, maar de gewone wel. Messen mag je hier altijd komen halen,' met haar hand wees ze naar een aantal stellingen, 'die liggen daar in alle soorten en maten die je nodig kan hebben. Ik ga ervan uit dat je daar prima mee overweg kan. Een zweep mag je ook pakken, zolang je niet die met de kartelranden pakt zoals ik dat heb, maar het is aan jou of je hem ook daadwerkelijk wilt gebruiken. Het is namelijk geen garantie dat je het meteen kan en tsjah, misschien haal je je eigen huid open. Verder zijn hier zoveel wapens dat ik ze echt niet allemaal op kan gaan noemen, maar je mag ze allemaal pakken behalve als ze in een rood rek staan. En ja, vragen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Tinn

Tinn


Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 20-01-13
Leeftijd : 26

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 30, 2013 7:03 am

Ze liepen nog een paar kleine gangetjes door en hij had ondertussen wel door dat dit echt een doolhof van gangen was, maar hij had geluk dat Haily de weg zo goed kende. Nou ja, uiteindelijk kwamen ze bij een bewaker of drie aan en die lieten hen gewillig naar binnen, mooi. Ook het feit dat hier bewaking stond was weer zoiets, maar eens de deur openging en ze naar binnen liepen, merkte hij ook wel waarom. Het licht ging aan en hij zag de reusachtige ruimte, die hij een heel stuk kleiner had ingeschat. Hij moest zich even herstellen, waarna hij weer naar Haily keek toen ze begon te praten. Hij hoorde dingen over zwepen en volautomatische geweren, maar hij haalde opgelucht adem toen hij de term 'gewoon' hoorde vallen. Nou ja, hij kon een gewoon geweer afvuren en daar voelde hij zich dan iets vertrouwder mee. Goed, hij nam die wel. Het was ook niet de bedoeling dat hij hier iedereen af ging slachten, wel dan? Nee, een gewoon geweer was voor hem meer dan prima, eigenlijk. Hij liep dus ook naar een rek dat gewone geweren bevatte en nam er eentje uit, waarna hij ook wat munitie nam. Hij had wel wat ervaring met die dingen en hij had geen zin om trainingen te ondergaan en tenslotte kon hij ook altijd een mes komen halen. Goed, hij keek weer naar Haily en schudde zijn hoofd op de vraag of hij verder nog vragen had. 'Ik heb wel wat ervaring met gewone geweren,' aarzelde hij, waarna hij even glimlachte. Hij vond het ook wel grappig dat ze zijn eerdere vraag negeerde (Evil or Very Mad) en dat maakte dat hij even grijnsde en de ruimte nog een keer rondkeek. Groot genoeg, dat wel. Goed, maakte niet uit. Hij had nu een wapen en dat was prima voor hem, wat er verder op de planning stond wist hij niet. De meiden van net hadden de hele dag vrij gekregen en misschien moesten ze nog een andere groep onder handen nemen, wist hij niet. 'Jij bent trouwens wel héél gevaarlijk met die zweep van je,' lachte hij, waarna hij nog een blik op het ding wierp dat aan haar broek hing. 'Ik zou bijna bang zijn voor je.' Hij keek de kamer nog een keer rond en vond dit echt op een moordkamer lijken, wat het op zich ook wel kon zijn. Ook het feit dat iedereen hier bij de wapens kon komen - Nate, onder andere - baarde hem toch wat zorgen. Straks stond die gozer met één van die zwepen voor zijn neus en nee, dat was niet echt iets waar hij op zat te wachten, om eerlijk te zijn. O, nu klonk hij bang voor hem, wat hij ook niet echt was. Hij had gewoon zijn portie geweld al gehad, dat was het. Nou ja. Misschien moest Haily ook maar eens bij hem slapen, kwam die Nate meteen niet meer binnen en hij zou het geheel niet erg vinden. Zij vond het misschien niet zo heel fijn, ach. Zag hij wel weer. Ze moesten eerst deze kamer maar eens verlaten want de ruimte bezorgde hem toch wel een beetje de kriebels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 30, 2013 10:03 am

'Ik heb wel wat ervaring met gewone geweren,'
'Alleen met gewone geweren?' Twijfelachtig wierp ze een blik op Benji, niet wetend of ze dat nog moest geloven ook. 'Weet je zeker dat je alleen met gewone geweren om kan gaan? Anders ga je me zo haten, want dan zal ik je wat technieken bij moeten brengen met bijvoorbeeld messen of een zweep. Alleen één zo'n stom geweer heb je niet veel aan, niet in dit wereldje, niet bij ons.' Ergens zou Haily het heel, heel erg leuk vinden om Benji te leren met wapens omgaan en... O god, nee dat had zij weer hoor. Nate stond met twee vrienden van hem met de bewakers te praten en Haily wist heel goed waarom ze hier waren, maar daar kwam niets van in.
'Nate rot nou toch eens op, het is overduidelijk dat je Benji dood wilt hebben en je weet zelf ook dat het niet gaat gebeuren. Ík laat het niet gebeuren, back off.' Woedend liep Haily de wapenkamer uit, op naar Nate en zijn vrienden toen ze tot haar eigen verbazing zag dat de bewakers ervandoor gingen. Had hij ze nou werkelijk weggestuurd? O, hij ging echt te ver.
'Lieve, lieve Haily, jullie meiden hebben zo je ontgroening en die ging erg goed voor hem, ook erg pijnloos, maar wij hebben ook onze ontgroening en als je even aan de kant kan gaan.' Nee, ze zou niet aan de kant gaan en dat wist Nate ook heel goed. Zonder nog een woord aan hem vuil te maken haalde ze haar zweep tevoorschijn en deze knalde neer voor de voeten van Nate en zijn ''vriendjes''. Een schampere lach rolde over zijn lippen en er schoot een mes door de lucht, die haar zweep doormidden kliefde en toen had ze niets meer aan het gereedschap in haar hand. Wauw, als je haar echt boos wilde hebben dan moest je zo beginnen. Grommend sprong ze bovenop Nate en beiden rolden over de vloer. Nate had haar makkelijk kunnen houden als hij berekend was op de klap, maar dat was hij niet en hij wilde het meisje geen pijn doen, zij hem wel. Plus dat hij Benji pijn wilde doen en dat lukte niet met Haily bovenop hem. Echter, de twee vrienden van hem waren al onderweg naar Benji en natuurlijk zag Haily het wel, maar hij kon het vast wel zelf oplossen. Het waren goede vechters, maar niet heel erg tactvol of slim, kon ze meteen kijken hoe Benji was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Tinn

Tinn


Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 20-01-13
Leeftijd : 26

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 30, 2013 11:38 pm

'Zolang je mij maar niet als testpop gebruikt voor die wapens, vind ik het prima,' grinnikte hij, waarna hij een geërgerde zucht slaakte toen hij Nate weer zag. Kon die gozer nou echt geen minuut wegblijven? Ze hadden wel betere dingen te doen dan te luisteren naar zijn gezeik en zijn stomme kop te zien, niet dan? Nou, Haily was het - tot Nate's tegenzin - met zijn standpunt eens, terwijl hij er zich nog niet eens over uitgesproken had. Zoals hij al zei ; Nate was het niet echt eens met Haily's standpunt en begon daarom over een ontgroening. Al leek dit een soort andere te zijn en hij hield zijn hoofd even schuin toen hij nog twee andere mannen zag opduiken. Goed, hij had dus al hondjes ook. Geweldig. Het was echter niet zo geweldig dat Haily's zweep aan stukken werd geslagen en ze daarna ook nog eens op Nate sprong. Zij hield gelukkig wel de bovenhand hoor, al dacht hij niet dat Nate Haily zou gaan verwonden, moest hij maar eens proberen. Nou ja, moest hij eerst maar eens afrekenen met de twee hondjes van Nate. Hij zette de veiligheid van zijn geweer uit en na een snelle controle zag hij ook dat het ding geladen was, waarna hij wachtte tot de twee zouden uithalen, wat ook niet lang duurde. Slechts één van de twee klappen miste hem op een haar na, waarna de andere gewoon een mislukte poging bleef. Nou ja, ze wankelden even door de kracht die ze achter hun beweging hadden gezet en dat was waar je moest ingrijpen. Hij greep de hoofden van de mannen beet, sloeg deze tegen elkaar, waarna ze nog even erger wankelden en hij grijnsde, waarna hij ze één voor één in de knie schoot. 'Volgende keer maar niet naar Nate luisteren,' mompelde hij, waarna hij zijn shirt gladstreek. Hij vroeg zich trouwens ook wel af wat er nou verdomme mis was met die Nate, alsof zijn eerdere 'verwondingen' nog niet genoeg waren. Hij hoorde het gekerm van de mannen op de grond, waarna hij even grinnikte en naar zijn geweer keek. Hij kon zichzelf er wel prima mee beschermen hoor, maar als Haily hem zo nodig nog wat andere wapens wilde geven en hem daar ook mee om wilde leren gaan, vond hij dat ook wel prima. Goed, twee van de drie mannen reken reeds uitgeschakeld te zijn en Haily leek ook niet echt hulp nodig te hebben. Misschien ging Nate er vanzelf wel vandoor als hij zag dat zijn zwakke poging niets uit had gehaald. Hij vond het ook best wel vermakelijk om te zien hoe Nate nog steeds een soort van jaloers was terwijl het niet eens echt was geweest, maar dat wist de jongen niet. Voor hem mocht dat leugentje ook gerust waarheid zijn geweest, maar goed. Haily leek zo te zien toch een klein beetje hulp nodig te hebben en hij liep naar het vechtende duo toe, waarna hij Haily van Nate trok en even naar het meisje knipoogde, waarna hij Nate een trap in zijn maag gaf en het pistool tegen zijn hoofd plaatste. 'Nog één keer en ik haal de trekker over, boeit me niet wat de gevolgen zijn. Hij plaatste zijn hand om Nate's hals heen en begon toen druk te zetten. 'Blijf voortaan maar gewoon weg bij Haily, want ik heb niet echt het gevoel dat ze je nog moet. Zeg nou zelf, welke goede vriend zou zijn beste vriendin aanvallen en dan ook nog eens een poging doen om de persoon waar ze van houdt te pijnigen, hm?' Hij liet de hals van de jongen los, waarna hij even grijnsde. 'Dacht ik al en oh, vergeet je hondjes niet mee te nemen.' Nou ja, dat laatste wat hij had gezegd was een leugen geweest om Haily's eerdere leugen wat kracht bij te zetten, dan stonden ze weer gelijk. Ongeveer, aangezien hij nu vast wel weer een mep van Haily kon verwachten. Nou ja, hij had Nate op zijn plek gezet die er nu vandoor ging en zijn mannen probeerden hem te volgen, waarna hij de twee bij de kraag greep en naar buiten sleurde, om daarna de deur van de wapenkamer te sluiten en weer naar Haily toe te lopen. Hij wierp even een blik op Haily's kapotte wapen en grijnsde dan even. Nou, daar zou ze vast niet blij mee zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Benji VS. Haily (spannuuuund)
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Roy VS. Haily
» Haily VS Matthew
» Samuel & Haily x 10.000
» Samuel Haily Jace Alia

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tradimenzi :: Off-Topic :: Overig-
Ga naar: