Imagine a world, something you've never seen before. Something more beautiful than you'll ever see and then, destroy it.

IndexFAQZoekenGebruikerslijstRegistrerenInloggen

Deel | 

Levi & Arya voor de 10.000e keer

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Dean

Aantal berichten : 1102
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 20

BerichtOnderwerp: Re: Levi & Arya voor de 10.000e keer   do nov 17, 2016 10:08 pm

Levi zuchtte. Hij had alles behalve zin om in discussie te gaan met het meisje, hoewel hij het niet helemaal met haar eens was. Ze had een attitude die misschien niet helemaal misplaatst was, maar zeker wel storend. Ze was goed en dat wist ze, maar dat stak ze niet onder stoelen of banken en dat kon hij snel beu worden. Maar goed, wat ze zei was redelijk en discussie met haar aangaan, was niet hetgeen waarvoor hij hier zat. hij zuchtte nogmaals, maakte een vaag instemmende handbeweging. 'We kunnen hier een onderkomen voor je regelen, als je dat prettig vind. Naar mijn mening werkt dat beter dan vage, half op elkaar afgestemde operaties die maar samen moeten komen met wat geluk.' Hij wisselde een blik met het tweetal naast zich, dat niet leek alsof ze nog iets in wilden brengen. Prima, dan konden ze deze bijeenkomst afsluiten. 'Maar uiteraard, slimme meid, is de keuze aan jou. We hebben net vastgesteld dat jij het mastermind bent, ik heb mijn voorkeur gegeven. Nu aan jou om de keuze te maken.' Hij solde maar met haar, meer omdat hij onderliggende irritaties had dan omdat hij haar zo graag een keuze wilde laten maken. Ze voelde zich al belangrijk genoeg zonder dat hij haar ego ook nog eens op die manier streelde. Nee, dat deed hij liever niet. Hij maakte een gebaar naar Roran, dat moest zeggen dat hij de ruimte moest verlaten en de mannen die uitgekozen waren voor deze opdracht, in moest lichten over hun nieuwste metgezel. Veel meer was er hier toch niet meer te bespreken, dus er was geen meerwaarde voor hem om hier te blijven staan. Arya zou met enkele minuten weer buiten staan en dan hadden ze tenminste enkele minuten rust in de keet. Eventjes.

Admin

Aantal berichten : 896
Leeftijd : 21

BerichtOnderwerp: Re: Levi & Arya voor de 10.000e keer   vr nov 18, 2016 12:37 am

Het was beter om even niet in te gaan op het stuk waar Levi haar een ''slimme meid'' noemde. Dat was ze ook, daar niet van, maar iedereen kon horen dat het niet als compliment bedoeld was en ze had geen zin om nog meer drama te maken. Dat kon ze heel goed, als ze daar zin in had. 'Dan sta ik morgen op je stoep met spullen, ik hoop dat je ergens een plaats hebt waar ik met gif kan werken, want ik denk niet dat het handig is om dat midden in je woonkamer te doen. Of wel, dan kan ik oefenen op mensen,' haar blik ging even naar Christianne en ze glimlachte lichtjes, voordat Arya besloot om te draaien en naar de deur te lopen. 'Oh, dat was geen dreigement hoor, Chrís, ik zou niet durven.' Zonder pardon liep ze de deur uit, hoewel ze midden in de beweging toch omdraaide en nog even richting Levi keek.
'Ik ga er overigens wel vanuit dat het onder de radar blijft dat ik deze klus samen met jou doe. Als ik ook maar ergens hoor dat mensen ervan op de hoogte zijn, dan gaat de deal niet door en weiger ik ooit nog zaken met je te doen. Van mijn kant zal ik er dan ook voor zorgen dat niemand kennis krijgt van onze samenwerking. Het is niet bepaald goed voor mijn reputatie als dit naar buiten komt, dat weet je wel.' Arya knikte zijn kant op, voordat ze de deur toch sloot en naar beneden liep.
'Hoe heb je in godsnaam zo lang met haar om kunnen gaan, Levi? Is ze tijdens al jullie gesprekken zo'n kreng? Echt, dat persona hoeven we niet in de organisatie, hoe goed ze ook is.' Roran besloot zich er meteen mee te bemoeien. Hij wist wel dat Arya aan de organisatie koppelen flink wat geld binnen zou brengen, echter hij had wel door dat ze ook een dramaqueen was en hij wist niet zeker of dat het geld wel waard zou zijn.

Dean

BerichtOnderwerp: Re: Levi & Arya voor de 10.000e keer   di nov 22, 2016 12:29 am

'Uiteraard willen we niet dat andere mensen achter deze nieuwe tactiek komen,' reageerde hij instemmend, waarna hij opstond in een soort gebaar van vriendelijkheid. Toen ze de ruimte eenmaal verlaten had, ging hij met een zucht weer zitten. 'Dit was een extreem geval. Bij onze vorige conversaties en afspraken heb ik me nog nooit zo hoeven irriteren.' Hij wierp een blik op zijn vrienden, waarna hij zijn hoofd schudde. 'Voor nu moeten we er het beste van maken. Als ze zich realiseert dat haar houding ongepast is en ze zich anders gaat gedragen, nemen we het in overweging. Blijft ze zo doen als ze nu doet, dan is het direct afgelopen. Is dat redelijk?' Hij keek Chris en Roran allebei nog een keer indringend aan, niet echt een antwoord verwachtend. Chris haalde haar schouders op, het was haar om het even. 'Ik zal wel zorgen dat er een kamer voor haar klaargemaakt wordt. Als één van jullie de rest kan inlichten dat ze al hun deuren en ramen 's nachts op slot moeten doen, voor hun eigen veiligheid, slaan we ons er wel doorheen.' Ze knikte, verliet daarna de ruimte.
Chris was niet zo blij met het gedrag van Arya. Hoewel ze alles van de jongedame wist en veel respect had voor hetgeen dat de kleine moordenares kon doen, haalde Arya het bloed onder de nagels vandaan. Christianne hield er niet zo van als ze behandeld werd als een nietsnut, als mensen haar zonder respect behandelden. En dat was precies wat Arya nu had gedaan. Chris had nergens op een vriendschap gehoopt, maar een vreedzaam contact was toch niet te veel gevraagd? Blijkbaar wel. Chris had haar hand uitgestoken en Arya had besloten dat ze die hand er beter af kon hakken. Maar daar ging het niet om. Ze liep de woonkamer in, riep een paar mannen bij zich en gaf hen instructies. Deze mensen wisten tenminste wel hoe ze haar moesten behandelen. Als een gelijke.

Admin

Aantal berichten : 896
Leeftijd : 21

BerichtOnderwerp: Re: Levi & Arya voor de 10.000e keer   di nov 22, 2016 1:07 am

Oke Arya's uiterlijk
http://66.media.tumblr.com/17d7c3aede6b0a90f5e607375d56214c/tumblr_inline_nes22rlkDE1t4n82l.jpg
https://66.media.tumblr.com/6eb709b5ca6d98685a46e2fc24ddbad9/tumblr_nnpobaJUsK1uuyi68o1_500.jpg

De mannen voor de deur hadden hun wapens al in de aanslag toen er opeens een vreemde, maar duidelijk hele dure auto, tot vlak voor de deur gereden kwam. Ze lieten de wapens echter zakken toen ze het meisje herkenden die de auto uitstapte, hoewel dit nog best een tijdje duurde, aangezien Arya niet in haar gewone zwarte outfit was gekomen. Dat was de outfit waarin ze ook mensen vermoordde, als ze dat niet van plan was, dan was haar kleding bijna hipster-achtig. Nou, eigenlijk niet bijna. Overigens kon je er wel vanuit gaan dat er overal wapens verstopt zaten, tot en met haar kettingen kon ze gebruiken als wapen, dus het was nog steeds niet slim om iets te proberen. 'Hey jongens!' Lachend blies ze een handkusje, terwijl ze hen wenkte om dichterbij te komen. 'Als jullie deze koffers nu even naar binnen zetten, dan zet ik de auto weg. Je wilt toch niet dat iemand de auto ziet en een kijkje komt nemen?'
Ze waarschuwde hen nog dat het een dom plan was om daadwerkelijk in de koffers te kijken, dan moesten ze sowieso eerst de sloten open breken en dat was al dom om bij haar spullen te doen, laat staan dat ze de boobytraps in de koffers dan nog konden ontwijken. Het duurde dan ook niet lang voordat Arya, na het wegzetten van de auto, naar binnen liep en twee koffers daar midden in de kamer stonden. Roran was in de kamer, trok een wenkbrauw op en vertrok weer, maar de meeste mannen leken best nieuwsgierig. Dit kon nog wel eens een interessant experiment worden.

Dean

BerichtOnderwerp: Re: Levi & Arya voor de 10.000e keer   wo nov 30, 2016 2:02 am

Levi was al op de hoogte gesteld van de aankomst van het meisje, had zijn kantoor dus al verlaten en kwam net naar beneden lopen toen Arya de woonkamer betrad. Alsof hun laatste ontmoeting niet stroef was verlopen, onthaalde hij haar. 'Welkom, Arya. Fijn om te zien dat je je bagage beperkt hebt gehouden.' Dat was uiteraard alles behalve gemeend, twee grote koffers die waarschijnlijk tot de rand toe gevuld waren met spullen die ze belangrijk had gevonden. 'Ik zal je direct laten zien waar je verblijft, dan kunnen we die koffers direct opruimen.' Hij wees iemand aan die de koffer zou moeten dragen en liep zelf naar een deur in de woonkamer, een andere deur die hij normaliter nam als ze naar zijn kantoor gingen. Deze deur leidde naar de slaapkamers en de gastenverblijven, naar de keuken en andere ruimtes waar ze wel eens waren. Ook Chris' werkruimte bevond zich hier, waar het overdag vaak rustig was en ze in stilte haar activiteiten kon doen. Hij opende de deur, liep de gang op en hield de deur open zodat Arya hem kon volgen. 'Mocht je vragen hebben over je verblijf hier, over etenstijden, of wat dan ook, stel ze gerust. Er zijn een aantal regels omtrent privacy waarvan we verwachten dat je ze respecteert, wij respecteren jouw privacy namelijk ook.' Dat was in het geheel waar. Hij wist niet wat de plannen van het meisje waren, maar als ze besloot andere ruimtes binnen te dringen, van andere mensen, zouden er problemen ontstaan binnen zijn organisatie en dat wilde hij voorkomen. Zo ook voorkwam hij dat andere mensen in haar spullen zouden gaan snuffelen, daar werd niemand beter van. De deur die hij openhield leidde trouwens naar een hal, met weer enkele deuren en een trap naar beneden. Één van de deuren leidde naar de keuken, een andere naar de slaapruimtes en de trap naar beneden ging richting de werkruimtes en vergaderzalen. Geen moeilijke indeling.

BerichtOnderwerp: Re: Levi & Arya voor de 10.000e keer   

Terug naar boven Go down

Levi & Arya voor de 10.000e keer
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Advertentie voor kits!
» Tijd voor de oorlog-trainingen!
» Eerste keer les geven
» Progamma Halloween Gala
» inspirerende muziek/muziek voor tijdens het posten