Tradimenzi
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Imagine a world, something you've never seen before. Something more beautiful than you'll ever see and then, destroy it.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Lucinda Elizabeth D'Orth

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Lucinda Elizabeth D'Orth Empty
BerichtOnderwerp: Lucinda Elizabeth D'Orth   Lucinda Elizabeth D'Orth Icon_minitimedi okt 29, 2013 9:39 am

Je had hem verkeerd geplaats, dus plaats ik hem eventjes voor je.

Volledige naam: Lucinda (Lucy) Elizabeth D'Orth
Leeftijd: 20
Soort: Weerwolf
Geslacht: Vrouw
Vrees voor: Water en vuur, aangezien ze als wolf niet echt een geweldige zwemmer is en haar vacht makkelijk vlam kan vatten.
Verlanging naar: Vrijheid, ze wist het kunnen gaan en staan waar ze maar wilt zonder dat de volle maan haar er telkens weer aan herinnerd wat ze is. Ook verlangt ze naar echte vriendschap, het kunnen rekenen op iemand en degene dan ook goed kunnen vertrouwen. Maar door haar eigen karakter is dat niet snel mogelijk.
Karakter: Lucinda is van nature een nogal stille en nadenkende jonge vrouw die het liefste de hele dag alleen zou zijn. Ze is nogal goed in anderen van zichzelf weg duwen, het verbreken van vriendschappen en het kwetsen van andermans gevoelens. Hoewel ze eigenlijk een aardig persoon is komt die kant niet vaak naar boven, en haar zwijgen kan andere wezens kwetsen. Ze is niet een vechter, maar als ze zou moeten vechten zou ze wel gevaarlijk zijn, net zoals de anderen van haar soort. Iets wat ze wel erg graag doet is zwerven, het maakt haar niet uit waar naartoe en voor hoelang, zolang ze maar even ergens anders kan zijn, een nieuwe plek met nieuwe dingen om te ontdekken. Ondanks dat ze er van de buitenkant nogal kalm uit kan zien zijn haar gedachtes wel één groot rommeltje wegens herinneringen die ze af en toe krijgt uit haar jeugd, ondanks dat ze nog niet zo oud was toen ze verloren raakte.
Uiterlijk: Zie foto
Achtergrond: Lucinda komt niet uit een bijzondere familie, zover ze weet tenminste. Als pup/kind was ze achtergelaten of kwijtgeraakt in een onbekend stuk jungle waar ze later werd gevonden door een roedel, die ze daarna weer verliet toen ze 15 was. Ze woont nu al 5 jaren alleen in de jungle en het bevalt haar wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Lucinda D'orth

Lucinda D'orth


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 29-10-13

Lucinda Elizabeth D'Orth Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucinda Elizabeth D'Orth   Lucinda Elizabeth D'Orth Icon_minitimedi okt 29, 2013 9:53 am

Oh, sorry. Ik ben nieuw met dit alles! Dan reageer ik even vanwege haar uiterlijk ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Greg

Greg


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 29-10-13

Lucinda Elizabeth D'Orth Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucinda Elizabeth D'Orth   Lucinda Elizabeth D'Orth Icon_minitimedi okt 29, 2013 9:55 am

Lucinda D'orth schreef:
Oh, sorry. Ik ben nieuw met dit alles! Dan reageer ik even vanwege haar uiterlijk ^^
Haar kleding doet me denken aan roodkapje. Of beledig ik nu je personage?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucinda D'orth

Lucinda D'orth


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 29-10-13

Lucinda Elizabeth D'Orth Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucinda Elizabeth D'Orth   Lucinda Elizabeth D'Orth Icon_minitimedi okt 29, 2013 7:41 pm

Greg schreef:
Lucinda D'orth schreef:
Oh, sorry. Ik ben nieuw met dit alles! Dan reageer ik even vanwege haar uiterlijk ^^
Haar kleding doet me denken aan roodkapje. Of beledig ik nu je personage?
Haha nee hoor! Ik vond het zelf ook wel een beetje zo, wat ik wel leuk vond omdat ze natuurlijk een weerwolf is :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean

Dean


Aantal berichten : 1265
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 26

Lucinda Elizabeth D'Orth Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucinda Elizabeth D'Orth   Lucinda Elizabeth D'Orth Icon_minitimedi okt 29, 2013 8:19 pm

Wat mij betreft is ze trouwens goedgekeurd Like a Star @ heaven 
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Lucinda Elizabeth D'Orth Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucinda Elizabeth D'Orth   Lucinda Elizabeth D'Orth Icon_minitimedi okt 29, 2013 9:00 pm

Dean schreef:
Wat mij betreft is ze trouwens goedgekeurd Like a Star @ heaven 
Ja klopt, ze moest nog even reageren maar ik sluit het.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Lucinda Elizabeth D'Orth Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucinda Elizabeth D'Orth   Lucinda Elizabeth D'Orth Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lucinda Elizabeth D'Orth
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nick & Lucinda
» Lucinda & Anthony
» Gwen & Lucinda

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tradimenzi :: Belangrijk! :: Personages-
Ga naar: