Tradimenzi
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Imagine a world, something you've never seen before. Something more beautiful than you'll ever see and then, destroy it.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Flynn Anthony Whitley

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Flynn

Flynn


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 29-10-13

Flynn Anthony Whitley Empty
BerichtOnderwerp: Flynn Anthony Whitley   Flynn Anthony Whitley Icon_minitimedo okt 31, 2013 6:29 am

Volledige naam: Flynn Anthony Whitley
Leeftijd:  23 jaar
Soort: Weerwolf
Geslacht: Man. Wil je het controleren? *I*

Vrees voor: Aan de kant gezet worden. Ja, Flynn heeft eigenlijk gewoon altijd behoefte aan aandacht en blijft niet graag in z’n eentje over. Ook is hij bang voor kleine, afgesloten ruimtes – claustrofobie.
Verlanging naar: Flynn heeft niet echt diepe verlangens. Behalve dat hij dus graag gezelschap heeft en ook nogal van het vrouwelijke geslacht houdt.

Karakter: Goed, laten we maar zeggen dat Flynn nogal optimistisch ingesteld is, iemand die overal wat van probeert te maken en problemen en gevaren snel over het hoofd ziet. Hij is ook nogal naïef, ja, en het is niet moeilijk om zijn vertrouwen te winnen, omdat Flynn nu eenmaal vlug mensen vertrouwt. Oh, hij is niet dom, hoor. Alleen niet zo goed in ontdekken wanneer iemand liegt. Zijn nonchalante houding zou wel eens als arrogant opgevat kunnen worden, al is Flynn niet iemand met enorm veel eigendunk. Hij heeft behoorlijk wat zelfvertrouwen, hoor, maar uit dat niet door op anderen neer te kijken. Je moet namelijk wel een vreselijk mens zijn mocht Flynn een hekel aan je hebben, want dat is zeldzaam, erg zeldzaam (Flynn mag over het algemeen iedereen). Oh, en verder is Flynn erg gevoelig voor vrouwelijke charmes. Daar hebben we niet veel uitleg bij nodig, toch?

Uiterlijk: Ik kan dus nog geen link plaatsen yay maar goed

Achtergrond: Flynn heeft niet zo’n bijzondere achtergrond. Zijn ouders lieten hem nogal vrij in zijn doen en laten en daardoor is hij al snel zijn eigen weg gegaan. Die “eigen weg” bestond vooral uit rondtrekken door het land en het komen en gaan van vrienden, vijanden en wat er dan ook een rol in zijn oh zo interessante verleden heeft gespeeld. Valt niet veel over te vertellen, dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean

Dean


Aantal berichten : 1265
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 26

Flynn Anthony Whitley Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flynn Anthony Whitley   Flynn Anthony Whitley Icon_minitimedo okt 31, 2013 7:24 am

Hij is leuk, maar volgens mij wil Elke heel graag dat je aangeeft hoe je personage tegen de andere rassen aankijkt of zo. Dunno, anders keurde ik hem direct goed. Ik denk dat hij en Dean maatjes zouden kunnen worden:star: 
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Flynn Anthony Whitley Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flynn Anthony Whitley   Flynn Anthony Whitley Icon_minitimedo okt 31, 2013 7:27 am

Ja, ik wil het controleren *I*

En hij is goedgekeurd, je had hem gelijk mogen goedkeuren Sterra Like a Star @ heaven 
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Flynn Anthony Whitley Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flynn Anthony Whitley   Flynn Anthony Whitley Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Flynn Anthony Whitley
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ravay & Flynn
» Nick & Anthony
» Lucinda & Anthony
» Anthony Randolph Arnold Ravensdale

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tradimenzi :: Belangrijk! :: Personages-
Ga naar: