Tradimenzi
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Imagine a world, something you've never seen before. Something more beautiful than you'll ever see and then, destroy it.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Benji VS. Haily (spannuuuund)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Benji VS. Haily (spannuuuund) Empty
BerichtOnderwerp: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) Icon_minitimedi jul 23, 2013 2:29 am

Ja ja, let's rollllllllllllllllllllllllllll (standje 69 gebeurt niet ik zweer het je haily doet het NIET)

Haily was binnen geroepen bij de grote baas en ze hield alles strak in de gaten, van de mannen die af en toe langs haar liepen, tot de slavinnen die de vloer aan het poetsen waren. De man had haar eventjes een blik toe geworpen en werkte daarna de man af waarmee hij aan het praten was. 'Haily meisje, kom eens hier, ik heb wat met je te bespreken.' Altijd als hij wat te bespreken had dan was het gedonder, of ze kreeg een nieuwe functie. Niet dat ze haar oude functie al wilde verlaten, want ze vond het prima om te zorgen dat alles hier in goede banen liep. Wapens en voedsel moesten op voorraad blijven, nieuwe rekruten en moordenaars getraind en alles liep vlotjes. Ja, ze vond het een hele leuke baan en dat wilde ze best wel blijven doen, maar dat ging blijkbaar niet door. 'Ik ga je een nieuwe functie geven, maar je zult met iemand samen moeten werken.' Op dat moment ging de deur open en kwamen twee van zijn mannen binnen, met nog iemand in het midden en vluchtig wierp ze een blik op hem. Zag er niet verkeerd uit. Zodra ook de jongeman naast haar stond en de andere mannen weer weg waren, richtte ze haar blik opnieuw op haar baas. 'Haily, Benji, maak kennis met elkaar, want vanaf nu zijn jullie partners en dat blijven jullie zeker voor de eerstkomende periode. Samen gaan jullie de binnenkomende meisjes trainen tot het perfecte hoeren of plezierbrengers zijn, zo dat ze alles kunnen. Haily, jij neemt dingen zoals het voorspel, strippen, dansen en alles voor je rekening. Benji, jij leert ze hoe een man te plezieren en de standen die de meeste mannen fijn vinden. Nog vragen? Ik heb nog zat te doen vandaag dus eigenlijk heb ik daar geen tijd voor. Hup Haily, wees een lieve meid en leidt hem eventjes rond, wil je?' Daarna gebaarde hij met zijn hand dat ze de kamer uit moesten en woedend draaide ze zich om, liep naar de deur en wachtte erbuiten op die lul die zo nodig met haar moest samenwerken. Hoezo kon ze dat niet alleen, dat kon ze prima.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Tinn

Tinn


Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 20-01-13
Leeftijd : 26

Benji VS. Haily (spannuuuund) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) Icon_minitimedi jul 23, 2013 2:55 am

Nou er zijn nog genoeg andere. Wink 

Nou, het voordeel van dit alles was tenminste dat hij een baan had gekregen. Na lange tijd was dat eigenlijk ook weer nodig geweest en eens hij wist wat hem ongeveer te wachten stond, had hij meteen ingestemd. Nu werd hij dus, vergezeld door twee mannen, naar een ruimte gebracht die waarschijnlijk het kantoor was van de baas hier. Eenmaal binnen viel zijn blik meteen op een roodharige vrouw, waarna hij haar van top tot teen bekeek en goedkeurend knikte. Een schoonheid was het wel. Voordeel was dan ook dat ze samen gingen werken. Ja, hij vond het wel leuk zo. 'Haily, Benji, maak kennis met elkaar, want vanaf nu zijn jullie partners en dat blijven jullie zeker voor de eerstkomende periode. Samen gaan jullie de binnenkomende meisjes trainen tot het perfecte hoeren of plezierbrengers zijn, zo dat ze alles kunnen. Haily, jij neemt dingen zoals het voorspel, strippen, dansen en alles voor je rekening. Benji, jij leert ze hoe een man te plezieren en de standen die de meeste mannen fijn vinden.' Zo, dus de meid kon er ook wat van. Wilde hij wel een keertje testen. De rest van de veel te lange uitleg hoorde hij niet meer, gewoon omdat deze hem geen bal interesseerde. Haily daarentegen, vond het niet zo'n leuk idee om samen te werken. Wat jammer nou, zeker jammer omdat ze niet anders kon. Hij knikte nog eens naar de veel te stijve man achter het bureautje, waarna hij de kamer uitliep en daar Haily weer zag. 'Verblind door mijn schoonheid?' vroeg hij luchtig. 'Ik denk dat het eerder andersom zou moeten zijn. Goed, zomaar weglopen is een beetje onbeleefd, zeker bij een nieuweling hier. Al heb ik wel heel wat ervaring op andere vlakken en deze ervaring zou ik ook graag een keertje met je willen delen.' Hij grinnikte even, waarna hij het kleinere meisje weer aankeek. 'Later dan, laat het eerst maar minder opvallen dat je verdomd asociaal bent, daar scoor je geen punten mee.' Nou ja, als het karakter was, mocht ze daar ook wat aan gaan veranderen. In een job als deze al zeker, of ze hield gewoon de schijn op - voor nu. Was ook mogelijk. Jammer hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Benji VS. Haily (spannuuuund) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) Icon_minitimedi jul 23, 2013 3:08 am

'Verblind door mijn schoonheid?' O, dus het was er zo eentje? Nou daar wist ze wel raad mee hoor, ze zou hem gewoon even tussen hun eigen hoeren dumpen om af te koelen en daarna mocht hij helemaal zelf weten wat hij wilde doen hier, zolang hij haar maar niet in de weg liep want ze had een reputatie hoog te houden. Dat ging hij niet verpesten. 'Ik denk dat het eerder andersom zou moeten zijn. Goed, zomaar weglopen is een beetje onbeleefd, zeker bij een nieuweling hier. Al heb ik wel heel wat ervaring op andere vlakken en deze ervaring zou ik ook graag een keertje met je willen delen. Later dan, laat het eerst maar minder opvallen dat je verdomd asociaal bent, daar scoor je geen punten mee.' Lichte grinnik en liefjes streelde Haily zijn wang met haar hand, waarbij ze wel omhoog moest kijken omdat hij een stuk groter was. 'Het enige waar ik punten mee hoef te scoren is het feit dat ik onbereikbaar ben voor welke man dan ook, maar ze wel met een vinger op kan winden mocht ik dat willen. Houd je nou maar bezig met de hoeren die je moet gaan trainen, mij krijg je toch niet al smeekte je me erom.' Waarna ze haar hand terug trok, omdraaide en weg liep, er wel vanuit gaand dat hij zou volgen om eerlijk te zijn. Maar ja, als hij dat niet zou doen dan keek ze ooit nog wel wat er ging gebeuren, mocht hij lekker verdwalen hier want het was veel te groot om het zomaar uit je hoofd te kennen. Zonder om te kijken liep ze een deur binnen, liet deze open staan en keek de kamer rond. Overal zaten, stonden en lagen meisjes op de bedden die ze toegewezen hadden gekregen. 'Dames, vanaf nu train ik jullie in de teckniek om een man om je vinger te winden en geil te krijgen, die vent die dalijk als het goed is binnen komt leert jullie de rest. Duidelijk? Dank je, je hoeft trouwens niet aardig te zijn hoor, mannen geilen op het onbereikbare, tip één.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Tinn

Tinn


Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 20-01-13
Leeftijd : 26

Benji VS. Haily (spannuuuund) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) Icon_minitimedi jul 23, 2013 3:49 am

Hij maakte wat geluidjes door lucht tussen zijn lip te persen toen Haily arrogant wegliep en besloot niet als een hondje achter haar aan te lopen. Mocht ze willen. In plaats van haar te volgen, liep hij de compleet tegenovergestelde kant op. Nou, hij gaf zichzelf wel een rondleiding. Als zij dan toch te lui was om dat te doen. Met zijn handen in zijn zakken en alles strak in de gaten houdend, liep hij de gangen door. Eindeloze gangen met talrijke kamers aan weerskanten. De verschillende buigingen waren ook perfect om te verdwalen en dat was ook precies wat er ging gebeuren, maar het was niet zijn schuld dat hij niet eerst even rondgeleid was. Niet dat hij Haily echt zou gaan verraden wanneer hij gespot werd, zo zat hij niet echt in elkaar. Nou ja, het was goed mogelijk dat niemand hem hier kende en dan zou voor iedereen duidelijk worden dat hij hier nieuw was en dan werd hij alsnog met rust gelaten. Het was hier verdomme warm, trouwens. Kenden mensen hier geen airconditioning? Jeetje. Nou, eigen schuld dat hij het zichzelf wat minder warm zou maken. Hij greep zijn shirt vast, waarna hij deze over zijn hoofd trok en losjes in zijn hand hield. O, nu keken mensen opeens wel eens beter. Nou, van hem mochten ze. Hij had geen regels gezien, dus als het verboden was om hier zonder shirt te lopen, was dat dikke pech voor ze. Hij sloeg linksaf, dan een keer rechtsaf, waarna hij de man van net in een kamertje zag lopen. Of ja, hij liep er niet echt in, maar werd de kamer in getrokken door een vrouw. Hij had nog dingen te doen, dus. Was ook weer duidelijk. Hij liep met een opgetrokken wenkbrauw de gang door, waarna hij bij een iets kleiner kamertje kwam, dat duidelijk onder bewaking stond en hij besloot dus ook het risico niet te nemen. Nou, maar terug dan. Aan het einde van de gang sloeg hij linksaf, waardoor hij dus nog dieper het gebouw inliep. Nou, er viel eigenlijk niet veel interessants te zien. Meestal waren de leukere dingen boven of beneden, dus besloot hij maar even hulp te vragen om de weg te zoeken. Naar het kantoor van de baas, hij wist wel waar Haily ongeveer heen gegaan was. Asociale Haily. Hij moest haar trouwens nog wel een paar dingen vragen over de procedures hier, wat hij wel en niet mocht en zo. Hij bedoelde maar, hij moest de meiden dingen aanleren, maar hij wist niet of hij ze ook mocht toepassen. Dan leerden ze het eigenlijk wel zo makkelijk, maar goed. Eerst maar eens echt de regels te horen krijgen en dan aan het werk gedaan, hij had zichzelf nou ook niet echt goed rondgeleid. Moest hij ook eens vragen, aan een ander misschien, als Haily toch niet wilde. Want o nee, zij was een onbereikbaar wijf hoor. Gatver, wat had hij een hekel aan dat soort meiden. Doen alsof je ze toch nooit kon krijgen, terwijl de meesten hun benen openden voor wat geld. Niet dat hij ze ooit betaalde hoor, meestal gingen ze vrijwillig of waren ze zo dronken dat ze het de volgende dag al niet meer wisten. Hij liet wel altijd een briefje achter, hoor, zodat ze het zich misschien nog herinnerden. En hij vond het ook gewoon leuk om briefjes achter te laten, fleurde die lelijke motel kamers altijd wel een beetje op. Voor zoverre de naakte meiden die in het bed lagen dat nog niet deden. O ja, de weg terug vragen. Eerst maar even een leuke meid aanhouden die hem de weg wel wilde wijzen. Misschien moest hij Haily ook maar een keer een briefje achterlaten, vond ze misschien nog leuk. Een blik opzij toonde hem een kamer met alcohol, waarna hij even floot en naar binnen liep, om daar de lekkerste fles mee te nemen en daar alvast een grote slok van te nemen. O, alcohol? Had hij het daar nog niet over gehad? Hij kon behoorlijk wat drinken en werd niet echt vaak dronken, of ja, de kater maakte hij bijna nooit mee. Hij goot er altijd een nieuwe lading bovenop, al was hij nu al een tijdje nuchter geweest, gewoon omdat het moest. Hij zou nu niet straalbezopen raken hoor, één fles kon hij wel aan. Misschien had Haily ook dorst, moest hij een beetje overlaten? Nah, hij had de kamer met alcohol tenslotte wel zonder haar hulp gevonden en gelukkig liep er niet veel later een meid langs. 'Hey jij, ja jij daar,' begon hij. 'Kan je me even de weg wijzen naar het kantoor van de baas? Ik ben namelijk een klein beetje de weg kwijt.' Hij knipoogde even naar het meisje, waarna zij begon te giechelen en haar hand uitnodigend uitstak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Benji VS. Haily (spannuuuund) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) Icon_minitimedi jul 23, 2013 7:12 am

Een mes vloog door de lucht en mistte haar hand op een centimeter na, waarbij het meisje met een gil haar hand terug trok en geschrokken op keek. Haily ondertussen kwam vanuit de schaduw tevoorschijn en liep op het tweetal af. 'Oprotten Kelsey, je weet dat je vader niet wil dat je met iedereen neukt en daarbij moet ik proberen mijn partner,' iewl dat klonk stom, 'in leven te houden. Hij wil dat ik deze langer dan een week houd en daar zal ik serieus mijn best voor moeten doen, dus oprotten nu.' Het was erg vervelend dat Haily zich ermee moest bemoeien, maar als Benji seks zou hebben met Kels, dan was hij de volgende dag ongeveer dood door Kelsey's vader. 'Haily ik wil ook gewoon wat plezier hebben, dat jij je nou zo uitdagend op wilt stellen door maagd te blijven terwijl je met hotte mannen werkt, kan ik niets aan doen, maar ik wil dat niet?!' Great, nu wist Benji dus ook dat ze nog maagd was -wat ook haar bedoeling was hoor want ze kon iedere man krijgen die ze wilde, mits ze hem wilde- en dus niet de slet die hij waarschijnlijk dacht die ze was. 'Rot nou maar op Kels, ik heb geen zin in gezeik en bovendien ben je zestien. Plus, als je je niet kan gedragen dan gooi ik je in het hoerenhuis.' Haar kille blik boorde zich in de ogen van het meisje, die er met hangende schouders vandoor ging en Haily richtte haar blik op Benji. 'Tip, neuk hier niet ieder meisje dat je tegen komt, dat vinden de meeste vaders niet heel tof. En kom mee, ik heb een verrassing voor je plus dat je meisjes je willen ontmoeten. Of eigenlijk niet, maar het zal toch ooit wel moeten.' Ondertussen liep Haily al vooruit, naar haar meisjes en ook nog even de kamer binnen. Daar aangekomen zag ze dat alle meiden al naakt waren en eventjes glimlachte ze, eens zien wat Benji ging zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Tinn

Tinn


Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 20-01-13
Leeftijd : 26

Benji VS. Haily (spannuuuund) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) Icon_minitimedi jul 23, 2013 7:48 am

Hij knipoogde nog even naar het meisje toen deze hem de weg had aangewezen, waarna hij al een andere meid tegen het lijf liep. Twee, om precies te zijn. Haily vond het blijkbaar niet zo tof dat hij hier rondliep. Nou ja, haar eigen schuld. Toch? Maakte niet uit, ze begon alweer te praten over dingen die met meiden en vaders te maken hadden. Regels, dus hij kreeg te toch te horen. 'Misschien moet je alle regeltjes eens opschrijven, kan je ze me elke avond voor het slapengaan voorlezen. Schrijf er meteen ook je telefoonnummer bij.' Hij sloeg zijn arm om het meisje heen, waarna hij een haar even aankeek. 'En als ik niet met iedereen naar bed mag, waarom komen ze dan naar mij toe?' Nou ja, hij zou haar raad wel opvolgen hoor. Ongeveer. Misschien dat hij het haar nog even vroeg voor hij met een meid naar bed ging. Nou, zij was dus blijkbaar nog maagd. Vond hij wel knap, aangezien die ene Kelsey ofzoiets vond dat hier wat knappe mannen liepen. Hij begreep ook wel waarom ze dus niet eerder op zijn avances in was gegaan. 'Schat,' begon hij, waarna hij even slikte en over zijn lippen likte, 'je zegt maar wanneer je er klaar voor bent, dan zal ik je de nacht van je leven bezorgen. Ik begrijp dat je wilt wachten, maar je weet niet wat je mist.' Hij liet haar weer los, waarna hij zijn shirt over zijn schouder legde. Haily liep richting een kamer en deze keer volgde hij haar wel en eens de deur open was, keek hij haar even vragend aan. 'Zooo,' fluisterde hij. 'En wat ben je nu precies van plan? Jackpot?' Hij bekeek de meisjes even van kop tot teen, waarna hij weer naar Haily keek, wachtend op verdere instructies. Ja, hij vond het wel een prima plan zoals het er nu naar uit zag, al klopte het niet echt met haar eerder gegeven tip. Nou ja, ze stelde hem wel erg op de proef nu. 'Ga jij ook naakt?' zei hij, waarna hij haar spottend aankeek. 'Of strookt dat niet met eh... De dingen die je nóg niet gedaan hebt?' Hij lachte even, waarna hij zijn aandacht weer op de meisjes richtte en ze opnieuw bekeek. Ja, ze zagen er goed uit. Meer dan goed, sommige waren natuurlijk iets leuker dan de overige, maar over het algemeen was het een leuk totaalpakket. Nou, had ze goed gedaan dan. Al vond hij haar tot nu toe wel nog de leukste. Gewoon, wegens de opmerkingen die ze eerder had gemaakt. 'Maar hey, je drinkt toch wel? Of ook niet?' Hij reikte haar de fles alcohol aan, waarna hij haar vragend aankeek. 'Goed spul wel, weet meteen ook waar ik het kan vinden. En dat zonder rondleiding.' Dat laatste was eigenlijk gewoon een subtiele hint waarmee hij duidelijk wilde maken dat hij wel nog een rondleiding verwachtte, liefst zo snel mogelijk. Hij wilde niet de hele tijd verloren lopen, want er zouden ook niet de hele tijd meiden rondlopen. De baas zou dat overigens ook niet heel erg leuk vinden, zeker niet als hij er met al zijn vrouwen vandoor ging. Misschien moest hij Haily daar ook maar eens over inlichten, tenzij het al wist. Nou, wegens de eerdere subtiliteit van de man dacht hij van niet, maar hij kon het mis hebben. Ze moest eerst maar eens de fles aannemen en vooral ook uitleggen wat de bedoeling was, want nu hij de vrouwen zo zag... Tja, hij had moeite om zich in te houden. Wilde hij niet echt laten merken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Benji VS. Haily (spannuuuund) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) Icon_minitimedi jul 23, 2013 7:57 am

'Schat,' begon hij, waarna hij even slikte en over zijn lippen likte, 'je zegt maar wanneer je er klaar voor bent, dan zal ik je de nacht van je leven bezorgen. Ik begrijp dat je wilt wachten, maar je weet niet wat je mist.' Haily was heel wijs geweest en daar expres niet op in gegaan, want er was een hele specifieke reden waarom ze nog maagd was. Als vrouw had je het namelijk al niet makkelijk in dit mannenwereldje en dan kon je wel iets extra's gebruiken om speciaal te zijn, bovendien had ze geen zin om haar eerste keer aan al die aasgieren te geven. Nee, zij geilde ze wel gewoon op en liet ze daarna alleen naar bed gaan, vond ze wel een tof idee.
'Zooo,' fluisterde hij. 'En wat ben je nu precies van plan? Jackpot?' Nee, geen jackpot en al zeker niet naar hem. 'Luister, de opdracht om je uit te kleden die ik gaf is uitgevoerd en dat is al heel wat, maar ik zal ook nog even uitleggen waarom ik dat precies van jullie verwacht. Ieder lichaam heeft namelijk zo zijn onzekerheden, dat kan makkelijk te verhelpen zijn of juist niet. Benji en ik gaan jullie wijzen op de onzekerheden waar je iets aan kan doen, bijvoorbeeld als je hangborsten hebt, raadt een van ons je aan om een push up bh te gaan gebruiken. Dat soort dingen. Ook kunnen we je een operatie voor zetten om je lichaam net die extra touch te geven, maar dat bespreken we dan wel weer.' Oké, ze ging expres niet in op de verdere uitspraken van Benji en wilde hem zeggen waar hij begon, tot één van de meisjes vroeg of zij dan niet ook naakt gingen, als teken van goed vertrouwen. Ehm ja, dat konden ze inderdaad wel doen. Zuchtend haalde Haily haar schouders op en richtte haar blik op Benji. 'Krijg je me toch nog de eerste dag uit de kleren, wees er trots op. En nu, die broek van je uit, maar ik waarschuw je alvast, ieder meisje in deze kamer is en blíjft maagd.' Ondertussen trok ze zelf haar topje, bh, short en slipje uit en was gewoon naakt, wierp een arrogante blik op Benji en gebaarde hem aan de rechterkant te beginnen, waarna zij zelf naar de linkerkant liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Tinn

Tinn


Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 20-01-13
Leeftijd : 26

Benji VS. Haily (spannuuuund) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) Icon_minitimedi jul 23, 2013 10:24 am

Hij luisterde naar de instructies van Haily, maar haar laatste woorden maakten dat hij voorzichtig een pruillipje trok. Tot hij de vraag hoorde van één van de meiden en even naar de meid glimlachte, waarna hij weer naar Haily keek, die net op hetzelfde moment naar hem keek en zuchtte. ''Krijg je me toch nog de eerste dag uit de kleren, wees er trots op.' Hij glimlachte even, waarna hij zijn shirt aan de kant gooide. 'Meestal doe ik het liever zelf, maar veel maakt het niet uit.' Nou, dan was het nu aan hem. Zijn shirt had hij al eerder getrokken en hij maakte zijn broeksriem los, waarna hij de meiden weer aankeek en grinnikte. 'Je weet zeker dat ze dit aan kunnen? Ik bedoel, als ze nog maagd zijn, zijn ze vast niet veel dingen gewoon.' Nou ja, niet dat het hem echt boeide. Hij liet zijn broek omlaag zakken, waarna hij ook zijn onderbroek van zijn lichaam verwijderde. Hij snapte trouwens niet echt waarom zij ook perse naakt moesten, maar goed. Het gebaarde van Haily maakte duidelijk dat hij rechts mocht beginnen en hij liep naar het eerste meisje toe, waarna hij deze grondig bekeek. Zijn vingers gleden even over de littekens op haar zij, waarna hij het meisje aankeek. 'Brandwonden,' aarzelde ze. Oh, wel. Nou, hij had meteen weer de goede kant gekregen. 'Die kan je volgens mij wel bijwerken met make-up, moet je straks maar even aan Haily vragen. Verder zie je er prima uit, geen zorgen.' Het meisje knikte even, waarna hij een klopje op haar schouder gaf en doorliep naar de volgende, een redelijk klein meisje dat nog niet eens tot zijn schouders kwam. 'Voor jou regelen we wel een stel hoge hakken, kan ik je meteen ook beter inspecteren,' mompelde hij. Volgende meid, waar hij even moest kijken of er wel degelijk een meid stond. 'Jij mag wel wat meer eten,' mompelde hij. 'Mannen vallen niet op skeletten, kunnen ze evengoed een skelet neuken.' Volgende meid, die er qua lichaam prima uit zag, een blik op de haren verpestte dat moment wel even. 'Ander kleurtje,' mompelde hij, waarna hij zijn vingers door haar haren haalde. 'Een donkere kleur, staat goed bij je ogen.' Na een tijdje was de rechterkant volledig klaar en had hij alle meiden een advies gegeven, ongeveer. Hij was er niet echt een expert in, hoor. Hij was een man en wist wat de meesten aantrekkelijk vonden, dus dat had hij ook toegepast. Nou, er restte eigenlijk nog maar één persoon. Hij liep naar Haily toe, draaide haar om zodat ze voor hem stond en bekeek het meisje eens goed. 'Jij, schat, jij bent perfect.' Hij knipoogde even, waarna hij haar weer omdraaide, zodat ze weer in haar eerdere houding stond. Tenzij zij hem wat advies wilde geven, mocht altijd hoor. Hij zou het misschien alleen niet toepassen, aangezien hij zijn eigen lichaam wel prima vond. Hij had er dan ook genoeg aan gedaan, vooral veel geld aan uitgegeven. De tekeningen kwamen er niet vanzelf op. 'Ik ben klaar trouwens, jij moet alleen een paar hoge hakken uitlenen aan de tweede van links en de eerste even raadplegen over hoe ze littekens kan camoufleren, misschien ook eens kijken voor een behandeling of iets dergelijks.' Hij liet zijn ogen opnieuw over Haily's lichaam glijden en knikte alweer goedkeurend. Dat dat nog maagd was, snapte hij niet. Ach, misschien was ze dan toch wel onbereikbaar voor anderen. Voor hem misschien alleen niet. Nou ja, aan de afspraken van eerder te horen zou hij nog genoeg meiden te zien krijgen, misschien ooit nog een paar uit deze kamer. Vandaag echter niet, tenzij hij straks nog eens door de gangen zou dwalen. Mét kleding dan. Er liepen hier ook andere mannen rond die zijn naakte lichaam misschien ook zouden appreciëren en dat wilde hij liever vermijden. Hij wist trouwens niet of ronddwalen bij Haily's regels hoorde, maar die had ze ook nog niet compleet uit de doeken gedaan. Net zoals zijn rondleiding nog even op zich liet wachten, al was dit voorlopig meer dan prima.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Benji VS. Haily (spannuuuund) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) Icon_minitimedi jul 23, 2013 10:34 am

'Meestal doe ik het liever zelf, maar veel maakt het niet uit.' Negeren Haily, wees een verstandige meid en negeer alsjeblieft de seksistische opmerkingen die hij constant maak en sla hem niet in zijn gezicht. Hij moest nog langer dan een week mee gaan en dat was nog geen enkele partner van haar gelukt, maar met deze moest het lukken. Hij zag er niet uit alsof hij binnen nu en een paar dagen zou bezwijken, dus daar moest ze het maar mee doen. Eerste meisje. Meteen vielen haar sproeten op waar ze een erg onschuldig gezicht door kreeg, mooi, dat was een pluspunt. 'Doe, mits je een keer make-up draagt, alleen maar een klein beetje mascara op en wat doorzichtige lipgloss. Je hebt een erg meisjesachtig uiterlijk en dat kan je goed uitbuiten, maar zorg wel dat je een push up gaat dragen, je hebt namelijk niet zo heel veel borst en mannen vallen op rondingen.' Oké, hup naar de volgende, die duidelijk heel erg verlegen was en stond te trillen op haar benen. Eigenlijk was er maar één oplossing voor zo'n persoon, maar dat gunde ze Benji nog niet. Nog niet. 'Wees niet zo onzeker, je hebt een prachtig lichaam.' Schouderklopje en ze kon weer verder, tot ze bij iemand aan kwam die wel hele grote lippen had en verbaasd keek ze het meisje aan. Ze had trouwens ook grote voeten, hoe was zij hier terecht gekomen in godsnaam? 'Oké, operatie voor je lippen en voeten. Daarna zul je een paar weken moeten revalideren om nog te kunnen lopen, maar dan krijg rollen we je af en toe in je bed wel hierheen want je kan die lessen eigenlijk niet missen.' In feite was dat de laatste en net toen ze om wilde draaien, werd ze al omgedraaid door iemand en stond een naakte Benji tegenover haar. Ze moest echt wel toegeven dat hij een geweldig lichaam had (beter dan wat de meesten hier hadden), maar erg gediend was ze niet van het feit dat hij haar gewoon aan durfde te raken. 'Jij, schat, jij bent perfect.' Pats. Hij kreeg vrijwel onmiddellijk een klap in zijn gezicht met de vlakke hand. 'En dat meiden, doe je dus in feite nooit bij iemand die je moet plezieren. Maar geen zorgen, de meeste mannen zullen het ook wel laten merken dat ze daar niet gediend van zijn.' Opeens richtte ze haar blik weer op Benji. 'Heb het lef eens,' gromde ze hem fluisterend toe, waarna ze het podium weer op liep en haar kleding aan begon te doen. 'Benji kleed je aan, je hebt genoeg plezier gehad. Meiden jullie kunnen je ook wel weer aankleden, jullie hebben rust voor de rest van de dag.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Tinn

Tinn


Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 20-01-13
Leeftijd : 26

Benji VS. Haily (spannuuuund) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) Icon_minitimedi jul 23, 2013 11:22 am

Hij had het al gezien in haar ogen, dat ze zijn compliment niet op prijs had gesteld. De klap in zijn gezicht bevestigde dat alleen maar. 'Oké, oké,' mompelde hij, 'je ziet er vreselijk uit.' Ze gromde verder nog iets naar hem, waarna ze hem beval zijn kleding weer aan te trekken. Nou, met plezier. Hij trok zijn broek weer aan, waarna hij zijn shirt gewoon in de kamer liet liggen. Hoefde hij niet, was nog steeds warm hier. Hij trok zijn schoenen aan, waarna hij de kamer verliet. 'Kreng,' mompelde hij, waarna hij met zijn hand over zijn kaak ging en de deur achter zich sloot. O, de fles drank. Ach, mocht het kreng ook wel hebben. Hij had een hele kamer en daar ging hij nu heen. Hij kende ongeveer de weg wel. Linksaf, nog een keer linksaf, vierde kamertje. Bingo. Hij liep de kamer binnen, nam ongeveer een fles of twee mee, waarna hij de baas weer uit de kamer zag lopen. Een kostuum dat niet zat zoals het hoorde en een iets te grote bult in zijn broek bevestigden alleen wat hij al wist. De baas had hem echter gezien en liep nu vrolijk op hem af. 'En Benji, wat vind je van Haily?' vroeg hij, waarna hij even knipoogde en hij grijnsde. 'Een kreng,' antwoordde hij. 'Verder wel aardig hoor.' De man knikte even, duidelijk niet echt geïnteresseerd in zijn antwoord, enkel in het feit te verbergen wat hij zonet gedaan had. 'Zo te zien heb je de speciale kamer ook al gevonden,' begon de man, waarna hij zichzelf uit de situatie wilde praten. 'Geen zorgen, ik vind het niet erg. Ik ken je, kom maar zoveel halen als je zelf wilt.' Hij gaf hem een schouderklopje, waarna hij wegliep. 'Dan houd je het misschien beter vol,' mompelde hij nog. Hij wist dat die zin niet voor zijn oren was bedoeld, maar hij grijnsde er alleen maar om. Had hij eigenlijk een kamer hier? Nou, dat had lieve Haily ook nog niet eens gezegd. Fijn hoor, echt. Geweldige partner zo. Nou ja, slaapkamer zouden wel boven zijn. Dacht hij tenminste. Goed, trap zoeken. Gelukkig stonden er hier en daar ook nog wat bordjes, die hem nog net niet helemaal spoorloos lieten verdwijnen in dit halve labyrint. Trap was dus iets verder en eenmaal boven, liep hij meteen een onbekende tegen het lijf. 'Nou, Kels, was het niet?' Het meisje knikte, waarna ze glimlachte. 'Wel,' zei hij, waarna hij haar wang even streelde, 'jij weet toevallig de weg naar mijn slaapkamer niet?' Het meisje schudde haar hoofd, waarna ze haar handen achterin zijn nek legde. 'Wel naar de mijne,' fluisterde ze, waarna ze een kus op zijn wang drukte. Ze wenkte hem met haar vinger naar zich toe, waarna hij haar met een lichte grijns volgde. Eenmaal bij haar kamer lag ze al op het bed, waarna hij de flessen alcohol langs de kant zette en boven het meisje ging hangen. 'Schat, hoe graag ik je ook wil, Haily heeft duidelijk gemaakt dat jij geen goede partij bent. Andere keer, goed?' Ze legde haar vingers op zijn lippen, waarna haar handen naar zijn broek gingen. 'Nee, ik meen het. Ik wil geen boze vaders achter me aan.' Hij ging weer staan, waarna hij op zoek ging naar glazen. 'We kunnen wel altijd wat drinken, daar heeft Haily niets over gezegd.' Het meisje knikte voorzichtig, waarna hij haar een glas gaf en het zijne in één keer achterover goot, waarna al snel een tweede glas volgde. 'Hoe oud ben je eigenlijk?' vroeg hij. 'Zestien,' antwoordde ze. 'Jij?' Zestien, tja, was wel wat verschil dan. Ze was nog niet eens meerderjarig. 'Tweeëntwintig,' antwoordde hij luchtig. Nou ja, als het kind wat had met oudere mannen, nam hij haar dat niet echt kwalijk. Niemand hoefde het te weten als ze ooit wat dingen deden, maar 'ooit' was niet vandaag. Hij liet zich op het bed vallen, waarna hij een kusje op de slaap van het meisje drukte. 'Je vindt het vast niet erg als ik hier de nacht doorbreng? Zonder iets meer.' Het meisje schudde haar hoofd, waarna hij tevreden knikte. 'Goed dan, dan mag je van mij zoveel drinken als je wilt.' Hij goot het tweede glas weer achterover, waarna hij het glas op het nachtkastje zette.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Benji VS. Haily (spannuuuund) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) Icon_minitimedi jul 23, 2013 11:38 am

'Oké, oké,' mompelde hij, 'je ziet er vreselijk uit.' Dat was anders niet heel veel beter? Ugh, wat een kutpartner had haar baas nu weer voor haar te pakken gekregen. Echt waar hoor, hij kon beter gewoon een doek in zijn mond hebben. Of beter nog, van de brug gegooid worden. Als afval gebruikt worden. Het maakte haar allemaal niet uit, zolang ze maar van hem af was. Enfin, de meiden waren zich weer aan het aankleden en Haily verliet de kamer, bedacht dat ze Benji waarschijnlijk weer van een meid hier moest gaan redden en liep de gangen in. 'Haily, daar ben je! Weet je waar Kelsey is? Vader wil haar spreken en ik kan haar niet vinden, mensen zeggen dat ze vandaag met jou en die nieuwe had staan praten, dus misschien weet je..?' Nee, eigenlijk wist ze het niet, maar nu ze er zo over nadacht was Kelsey de enige die Benji al een beetje kende en dus het makkelijkste doelwit. O god, dat ging verkeerd aflopen met Derek in de buurt. En hij zag het meteen aan haar gezicht, waarna hij met een paar flinke passen naar Kels d'r kamer toe begon te lopen. Binnen een minuut ongeveer (hij nam de korte route erg handig) was hij in haar kamer en gaf Benji met zijn vuist een enorme klap in zijn gezicht. Kelsey begon van schrik te gillen en Haily ging snel tussen de twee kemphanen in staan. 'Derek niet doen, ik moest mijn partner in leven houden en dat lukt niet als jij hem gaat vermoorden. Je ziet, Kelsey heeft haar kleren nog aan en ik kan bevestigen dat hij al de hele dag geen shirt aan heeft, zo ongeveer dan. Geen zorgen oké? Hij zal niet meer bij Kelsey in de buurt komen, maar laat hem leven, ik wil niet aan de baas moeten uitleggen dat ik het voor elkaar gekregen heb om alweer een partner van me binnen een paar uur dood te laten gaan.' Zijn ogen waren tot spleetjes geknepen en eventjes knikte hij, om zich tot Benji te wenden. 'Je moet blij zijn dat je een beschermengeltje hebt gevonden in dit wereldje, want als je ieder meisje neukt dat je tegen komt, dan kon je nog wel eens diep in de problemen komen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Tinn

Tinn


Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 20-01-13
Leeftijd : 26

Benji VS. Haily (spannuuuund) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) Icon_minitimedi jul 23, 2013 12:24 pm

Hij keek grijnzend op toen de man de kamer binnenkwam, waarna deze meteen naar hem toeliep en hem recht in zijn gezicht sloeg. 'Godverdomme,' siste hij. 'Slaagt iedereen er zo graag op los hier of wat?' Dat was al de tweede vandaag, al was deze klap net iets erger geweest. Bloed stroomde gestaag uit zijn neus, waarna hij het afveegde en de man boos aankeek. 'Gozer, luister eens,' siste hij. 'Haily heeft me duidelijk gemaakt dat Kelsey geen partij was, dat zij mij uitnodigde kan ik niets aan doen, ja?' Hij liep langs de man, waarna hij deze expres nog een keer met zijn schouder duwde en hij liep geërgerd de kamer uit. Stelletje debielen hier. En oh, wat fijn dat Haily hem ook nog in leven moest houden. Nou, wanneer de periode voorbij was belandde hij ergens als grof vuil zeker? Nah, ging niet gebeuren. Een badkamer, dat moest hij verdomme vinden. Haily had hem nog steeds niets van informatie gegeven, god. Gekkenhuis hier. Waarom had hij deze baan nou ook alweer aangenomen? Omdat hij geld nodig had? Nou ja, het verdiende wel lekker, maar dat wilde nog steeds niet zeggen dat ze hem als levende boksbal mochten gaan gebruiken. Nou ja, uiteindelijk vond hij toch een soort van wc en hij spoelde meteen zijn handen, waarna hij met de papieren een soort van doekje probeerde te maken, wat natuurlijk een hopeloze poging was. Nou ja, hij kneep zijn neus voorzichtig dicht, hield zijn gezicht even naar boven en besefte dat hij misschien ook wat ijs nodig had. Het enige probleem was dat hij, alweer, niet wist waar hij dat in hemelsnaam moest gaan vinden. Hij liep de wc uit, de gang weer door en drukte zijn neus nog steeds dicht. Hij besteedde geen aandacht meer aan de kamer waar hij zonet was uitgelopen en hoopte op z'n minst dat hij de flessen weer terug zou krijgen. Dat had hij ook nodig, alcohol. Veel alcohol. Maakte hem niet uit of hij morgen al dan niet moest werken, moest Haily wel begrijpen. Hij liep de gang uit, vond de weg naar de trappen en ging daar zitten, omdat hij gewoon te koppig was om verder te lopen. Dat ze het zelf maar uitzochten. Mocht hij nu nog iets van regels mee hebben gekregen, gewoon een kleine handleiding, haar telefoonnummer hoefde er niet eens op te staan, was het al prima. Maar nee hoor, Benji mocht zijn weg weer zoeken. Hij gromde even, waarna hij met zijn vuist tegen de muur sloeg. Mensen hadden zelfs het lef om hem nog raar aan te kijken. Nou ja, hij nam het hen niet kwalijk. Het bloed had ondertussen zijn weg gevonden en liep nu via de kleine ruimte tussen zijn vingers zijn borst op. Bijna een levend schilderij. Mensen konden kijken, maar even helpen? O nee, vergeet het maar. Klote dag was het. Zou nog erger zijn als de flessen ook op de kamer bleven. Nou ja, niet als ze kapot werden geslagen op dat stomme hoofd van die man. Wat zijn verdomde naam ook mocht zijn. Boeide hem geen ene flikker. Haily mocht ook wel even komen hoor, al was het maar om gewoon even te kijken of hij nog in orde was, wat hij overduidelijk niet was. Goed, de volgende die hem durfde te meppen zou gewoon een mep terugkrijgen, simpel. Zonder enige waarschuwing, deden ze ook niet bij hem. Hij snoof geërgerd, wat hem alleen nog maar meer bloed bezorgde en hij ging met zijn hoofd tegen de muur aan liggen, wachtend op iemand die misschien enige moeite wilde doen. Leuk zicht vast, een bebloede jongen op de trap in bloot bovenlichaam. Was vast kicken. Stel debielen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Benji VS. Haily (spannuuuund) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) Icon_minitimedi jul 23, 2013 9:11 pm

'Godverdomme,' siste hij. 'Slaagt iedereen er zo graag op los hier of wat?' Nou, dat was misschien wel iets waar ze aan konden werken ja, want nu Benji het zo zei klopte het voor Haily's gevoel wel dat iedereen hier graag fysiek duidelijk maakte wat niet de bedoeling. Ach god, hij was ook nog eens op zijn teentjes getrapt, want hij verliet woedend de kamer en Haily kon er dalijk dan weer achteraan hoor. Fijn. 'Thanks Derek, echt geweldige hulp ben je,' mompelde ze. Een paar seconden later was ze de kamer uit, had een doekje uit één van de badkamers gehaald en was op zoek naar Benji. Iemand fluisterde haar snel toe dat hij op de grote trap zat en Haily ging maar eens kijken hoe erg het met hem was. Duidelijk was hij niet blij, want op zijn gezicht en zelfs op zijn borst zat bloed en hij keek heel chagrijnig voor zich uit. Zuchtend knielde het meisje bij hem neer en begon het bloed weg te deppen. 'Luister Benji, dingen gaan hier heel anders dan wat je gewend bent. De meeste loslopende meisjes hier zijn dochters of zusjes van een vooraanstaand man, daar wil je echt niet bij in de buurt komen. Het andere gedeelte waaronder ik mezelf tel heeft het niet zo op meteen seks, omdat ze hun imago in stand houden door maagd of bijna onbereikbaar te blijven. Dat zijn er overigens maar een stuk of drie hoor, dus dat valt wel mee. De overige groep kan je mee doen wat je wilt, zolang zij het ook willen, maar dan moet je heel erg zeker weten dat ze niet binnen de eerste groep vallen. Geloof me, als je seks gehad had met Kelsey dan lag je nu op de mesthoop, dood. Oké, verder nog je kamer. Die is in dezelfde gang als die van mij dus daar wijs ik je zo op en je hebt een eigen badkamer met toilet, douche en wastafel. Het is best luxueus ingericht allemaal, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Je hebt ook een persoonlijke koelkast waar je eten en drank ik kan bewaren, maar je mag ook gewoon ieder moment naar de keuken lopen of naar de drankkast. De slavinnen moet je met rust laten behalve als ze iets doen naar jouw mening wat niet mag, dan kan je ze straffen of een bewaker erop zetten. Verder kan ik je echt geen hele rondleiding geven door het gebouw want dan ben je uren bezig, maar ik weet zeker dat als ik je de basis dingen laat zien dat je het makkelijk af kan. O, nog over dat slaan, ik heb geen spijt dat ik je heb geslagen maar het is niet erg als je iemand een keertje terug slaat of ermee vecht. Dan krijgen ze eigenlijk alleen maar respect voor je, mits je de goede tegenstander uit weet te kiezen en dus wint.' Het bloed was eindelijk allemaal van zijn gezicht en borst af, waardoor Haily weer op stond en het doekje weg gooide.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Tinn

Tinn


Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 20-01-13
Leeftijd : 26

Benji VS. Haily (spannuuuund) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) Icon_minitimedi jul 23, 2013 9:39 pm

Hij hoorde voetstappen achter zich, waarvan hij in eerste instantie had gedacht dat het gewoon weer een willekeurig iemand was. Toen de persoon echter bij hem neerknielde en het bloed weg begon te vegen, zag hij dat het Haily was. Nou, ze kon dus toch ook vriendelijk zijn. Ze begon meteen weer dingen uit te leggen, maar echt heel erg veel interesseerde het hem niet. Ach, eigenlijk kon hij niets anders doen dan luisteren. 'Ik zocht gewoon een kamer hoor,' mompelde hij. 'Ik had er toch nog geen en zij liep toevallig langs. Ik heb haar zelfs ongeveer afgewezen, maar dat vond die vent blijkbaar niet genoeg.' Nee, hij had natuurlijk weer een mep gekregen hoor. Lekker typisch weer. Ze had echter ook nog wat dingen uit te leggen over zijn kamer, wel, werd tijd. Het was dus in dezelfde gang als haar slaapkamer, met behoorlijk wat luxe. Hoefde eigenlijk niet, maar was mooi meegenomen. De persoonlijke koelkast die hij aan mocht vullen met wat hij wilde, was dan ook weer prima. 'Je hebt zeker de flessen op de kamer laten staan?' vroeg hij, waarna hij het meisje vragend aankeek. Misschien haalde hij ze zelf wel een keer terug, als ze nog niet kapot op de grond lagen door die gekke vader van haar. Of Haily was ook zo lief om ze te gaan halen, maar dat zou wel niet zo zijn. Hij merkte dat het bloed al bijna allemaal weg was en glimlachte even. De verdere uitleg liet hij ongeveer aan zich voorbijgaan, hij was niet echt iemand die meteen de vuist gebruikte, maar omdat het hier blijkbaar wel mocht, kon hij het misschien ooit wel een keertje doen. 'Jij slaagt trouwens niet tot bloedens toe, meneertje daar wel,' antwoordde hij nog, waarna hij merkte dat echt al het bloed verdwenen was en ook Haily had dat door, want ze stond op en gooide het doekje weg, waarna ook hij overeind kwam. Nou ja, zij verwachtte nu vast ook een bedankje, of niet? Hij zuchtte even, waarna hij naar het meisje liep. 'Bedankt,' fluisterde hij in haar oor, waarna hij even knipoogde en weer wat afstand nam. Hij had haar bewust niet aangeraakt, want een derde klap wilde hij liever vermijden vandaag. Nou, ze had ook gezegd dat hij een rondleiding kreeg. Een korte, paar basis dingen en zo. Was wel prima, zo zou hij ongeveer toch de weg kennen. Hij moest haar trouwens ook nog even vertellen wat hij had gezien, maar dat zou hij zo wel doen, als hij het meisje zag. Oh, wat zou het een wonder zijn wanneer die meid net zo'n meid als Kelsey bleek te zijn. Of misschien zouden de vaders het nu niet te weten komen, maar bij hem natuurlijk wel, terwijl er niet eens wat was gebeurd. Wat was alles toch ook zo eerlijk! Ja, hij was nog steeds een beetje chagrijnig, gewoon omdat die blinde mol niet eens even had gekeken wat er aan de hand was geweest. Hallo, zij had al haar kleding nog aan? Hij ook, trouwens. Zijn shirt was al lang uit. En dan nog, misschien had Kelsey hem gewoon gevraagd of hij tatoeages had en had hij die gewoon laten zien? Maar nee hoor, laten we er meteen op slaan. Nou, wel een voordeel dat Haily net op tijd binnen was gekomen. Anders was hij er misschien nog iets erger aan toe geweest. De man dan. 'Goed, ik stel nu een kleine rondleiding voor, tenzij de kamers dichter zijn? Dan doen we die rondleiding morgen wel, wanneer jij tijd hebt. Of wanneer we beide tijd hebben, je zegt het zelf maar.' Nou, misschien werd het na vandaag allemaal wat minder rampzalig. Goed, kon misschien wel leuk worden. Misschien. Zijn kamer klonk tenminste wel goed, dus daar kon hij altijd wel even heen als de chaos hier hem iets té veel werd. Niet dat de volgende daar de gevolgen niet van zou ondervinden hoor. Tenzij het Haily was die hem alweer een mep gaf, meiden sloeg hij niet echt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Benji VS. Haily (spannuuuund) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) Icon_minitimedi jul 23, 2013 9:56 pm

'Ik zocht gewoon een kamer hoor,' mompelde hij. 'Ik had er toch nog geen en zij liep toevallig langs. Ik heb haar zelfs ongeveer afgewezen, maar dat vond die vent blijkbaar niet genoeg.' Natuurlijk was het niet genoeg, Derek was een erg, erg beschermende broer en die vond het niet goed dat wie dan ook in de buurt van zijn zusje kwam, dat wist Benji natuurlijk niet maar dat gold voor de meeste broers en hun zusjes in dit gebouw. En hoewel Haily hem net heel vriendelijk de benodigde uitleg had gegeven, kon ze hem nu wel weer vermoorden. Het leek er namelijk niet op alsof hij echt heel erg geluisterd had en daar hield ze niet van, hij moest die verdomde uitleg nou dan zou hij luisteren ook. Op de flessen reageerde ze maar niet, want hij kon aan haar gezicht al wel zien dat die daar nog stonden. Pech gehad, in de meeste koelkasten stonden ook wel wat flessen drank en hij wist inmiddels waar de drankenkamer was, dus hij kon makkelijk iets nieuws gaan halen. Dat zou geen probleem moeten zijn. 'Jij slaagt trouwens niet tot bloedens toe, meneertje daar wel,' een glimlach verspreidde zich over Haily's gezicht. 'Ik sla inderdaad niet zo heel hard, maar...' Lachend haalde ze een pistool, wat messen en een zweep tevoorschijn. 'Ik ben wel heel erg snel en heb genoeg wapens waar ik goed mee om kan gaan, dus mocht ik je willen laten bloeden, dan kan ik dat alsnog makkelijk voor elkaar krijgen. O, daarover gesproken, ik zal je ook nog laten zien waar je met de meiden kan trainen en waar de sportschool is. Daar zal je velen van ons kunnen vinden als je ons kwijt bent.' Oké, de knipoog ging te ver en ze besloot er niet op te reageren. Wat was ze eigenlijk verstandig vandaag door de meeste van zijn opmerkingen langs haar heen te laten gaan. Slim meisje, voor het eerst dan ook maar dat maakte niet uit. 'Goed, ik stel nu een kleine rondleiding voor, tenzij de kamers dichter zijn? Dan doen we die rondleiding morgen wel, wanneer jij tijd hebt. Of wanneer we beide tijd hebben, je zegt het zelf maar.' En sinds wanneer was ze zijn slaaf? Bijna sloeg ze hem opnieuw, maar ze hield zich in. 'En je moet duidelijk ook nog leren hoe je hier met je gelijken of meerderen praat,' mompelde ze er zachtjes erachteraan, waarna ze naar de kamers toe begon te lopen en hem wenkte om mee te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Tinn

Tinn


Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 20-01-13
Leeftijd : 26

Benji VS. Haily (spannuuuund) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) Icon_minitimedi jul 23, 2013 10:54 pm

Het meisje begon te lachen, wat ook iets nieuws was. Toen hij echter de wapens zag deed hij bewust een stap achteruit en keek haar ietwat verbaasd aan. 'He tijger, rustig met die dingen,' mompelde hij, waarna ze de wapens gelukkig weer opborg. Aan haar blik te zien was het ook duidelijk dat hij die flessen niet meer zou gaan zien, nu was het enkel hopen dat er tenminste een kleine voorraad in de kamer zelf aanwezig was. Over kamers gesproken, Haily wenkte hem naar zich toe, waarna hij het meisje volgde. Hij hoorde ook nog wel wat ze mompelde hoor, maar hij kon gerust nog een stuk onbeleefder zijn. Hij praatte gewoon zoals hij tegen ieder ander zou spreken, een gelijke dus. Ze was echt geen meerdere in zijn ogen, al was ze dat qua functie wel. Hij bekeek grondig de omgeving, zodat hij ook zijn weg terug vond en zijn blik viel op het meisje dat hij eerder had gezien. Een brede glimlach sierde zijn gezicht, waarna hij even sneller doorliep en zich net voor Haily omdraaide. 'Is zij één van dé meiden?' Hij hoopte eigenlijk van wel, maar het was vast een privilege van de baas om iedere meid eens uit te testen. Al betwijfelde hij dat eigenlijk, hij was redelijk oud en hij zag Haily ook nog niet zo snel zijn andere kamer binnengaan. Hij kon het natuurlijk ook mis hebben hoor, maar dan waren haar eerdere woorden niet meer geldig. 'Nou ja, maakt niet uit. Als het wél zo is, ik heb haar en de baas ongeveer betrapt. Hij ging binnen en kwam terug met uh,' hij trok even een wenkbrauw op, een woord bedenkend dat nog ietwat binnen de context zou passen, 'met complicaties.' Misschien was het ook een gewoonte, dat ze van hun vaders - of welke familie ze ook van ze mochten zijn - alleen met de baas om mochten gaan, gewoon voor de reputatie of promotie. Al wist hij niet of hier echt met promotie gewerkt werd. Maakte ook niet heel veel uit, misschien vertelde Haily het hem wel. Hij keek het meisje nog een keer aan, van kop tot teen en trok toen een wenkbrauw op, waarna hij de weg voor Haily weer vrijmaakte zodat ze verder kon stappen. Ze moest het hem wel even vertellen hoor, hij wilde weten hoe alles hier precies in elkaar zat. Misschien vond Haily het ook wel leuk om deze informatie door te spelen, omdat hij het gevoel had dat zij de baas niet echt mocht. Merendeels omdat ze nu, dankzij hem, met hem opgescheept zat. Vond ze namelijk niet erg fijn en dat had ze al laten merken, maar ze moest niet denken dat ze na een weekje hem zomaar mocht vermoorden. Hij zorgde er wel voor dat hij binnen die tijd weg was, maar nadat hij de wapens had gezien, twijfelde hij daar toch een beetje aan. Misschien dat hij zich later wel nog een keer informeerde bij haar, om te weten te komen wat ze nou precies van plan was. Eerst maar eens even de kamer zien, hij zag dan wel wat er gebeurde. Zijn overige kleding die hij aan het onthaal af moest geven en die dus in zijn koffer zat, zouden vast ook in de kamer staan. Het was alleen hopen dat die koffers niet door zo'n scanner moesten om te zien wat er precies in zat, want dan kon hij wel nog eens in de problemen komen te zitten. Ach, als Haily wapens had, mocht hij dat spul ook wel hebben. Het waren niet eens echt wapens. Hij had wel het gevoel dat hier veel mocht. Hij zag straks wel of het al dan niet in zijn koffer zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Benji VS. Haily (spannuuuund) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) Icon_minitimedi jul 23, 2013 11:17 pm

'He tijger, rustig met die dingen.' Die had dus overduidelijk niet verwacht dat zij minstens net zo gevaarlijk was als de mannen hier en eigenlijk vond Haily dat heel grappig, alsof ze niet voor haar eigen hachje kon zorgen. Maakte niet uit, net toen ze iets wilde gaan zeggen kwam Elsa langs lopen en Benji ging onmiddellijk voor haar staan. Hij was ook niet nieuwsgierig, hè? 'Is zij één van dé meiden?' Eigenlijk was Elsa een uitzondering op alles, maar daar kwam Benji nog wel achter. Bovendien zou er vast nog wel een vraag komen, dus wachtte ze eerst maar even rustig af voordat ze iets ging zeggen. 'Nou ja, maakt niet uit. Als het wél zo is, ik heb haar en de baas ongeveer betrapt. Hij ging binnen en kwam terug met uh, met complicaties.' Ze kon er niets aan doen, maar zodra ze hem hoorde en de twijfel in zijn stem schoot ze in de lach. 'Luister Benji, er is nog een groep meisjes om het zo te noemen. Meestal zijn ze rond de 20 tot 25 en als je daar aan komt, kan ik je zeggen dat je zeker op de martelbank terecht komt. Elsa is één van de vrouwen van de baas, samen met Riza en Maryla, kom aan hen en je bent sowieso je geslachtsdeel kwijt, dat is zeker en je leven zou je ook nog eens kwijt kunnen raken. Dus van mij mag je, ze zullen je waarschijnlijk niet eens tegen houden, maar ik raad het je af.' Ondertussen was Benji weer aan de kant gegaan en Haily liep gewoon door, alsof ze net helemaal niets gezegd had en hem al zeker niet had gewaarschuwd voor de dood. Ach, hij zou het nog wel leren. Je leerde de regels hier met vallen, opstaan en af en toe dood gaan. Hoewel dat laatste minder vaak voor kwam gezien het feit dat ze eerst solo had gewerkt, nu ze weer met een partner moest was dat toch wel omschakelen hoor. Niet erg fijn, als ze dat gewoon eerlijk toe kon geven. 'Hier is je kamer,' met haar voet duwde Haily een deur open en een luxe, lichte kamer kwam aan het zicht. 'Ga je opfrissen, het is al bijna tijd voor het diner en je bent uitgenodigd om met de baas mee te eten. Mijn kamer is drie deuren verderop, haal me op over een half uur en dan laat ik je zien waar de eetzaal is. Probeer alsjeblieft niet dronken te worden, je krijgt genoeg alcohol nog de rest van de avond.' Dat laatste mompelde ze meer, maar het was wel duidelijk, om daarna naar haar eigen kamer te lopen en de deur viel in het slot. Nee, niet in het slot, eigenlijk viel hij gewoon dicht en zou iedereen zomaar binnen kunnen komen, maar dat deden ze toch niet en dat wist ze heel, heel erg goed. Het liep namelijk juist niet zo goed af met de mensen die eventjes bij haar dachten binnen te komen, wat jammer nou.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Tinn

Tinn


Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 20-01-13
Leeftijd : 26

Benji VS. Haily (spannuuuund) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) Icon_minitimedi jul 23, 2013 11:37 pm

Dus er was nog een groep en Haily vond het blijkbaar heel grappig dat hij daar niets over wist. Nou, hij had tenminste toch de waarschuwing meegekregen en zou deze gebruiken ook. Gewoon even naar namen vragen als iemand een beetje te dichtbij kwam en dan kwam het wel goed, mits ze niet zouden liegen. Nou ja, hij zou wel gewoon even luisteren naar Haily en dan zag hij vanzelf wel welke meiden hij wél aan mocht raken. Goed, hij had dus een half uurtje om zich klaar te maken, ongeveer. Eerder een half uurtje om de kamer te inspecteren en zijn koffer leeg te maken. Over zijn koffer gesproken, deze lag op zijn bed en met een opgelucht gevoel liep hij erheen, waarna hij deze opende en zijn kleding eruit haalde, om deze meteen in de daarvoor bestemde kast op te bergen. Nou ja, hij wist niet of Haily wist dat hij een druggebruiker was, maar heel erg veel maakte het niet uit. Ze zou het toch niet echt opmerken, tenzij ze het spul vond. Ach. Hij borg de verschillende zakjes op in zijn nachtkastje, waarna hij de verdere inhoud van de koffer ook een plekje gaf. Prima, die was leeg. Misschien moest hij ook even een douche nemen, opfrissen. Was misschien nodig om het overige bloed dat misschien nog op zijn lichaam zat weg te spoelen. Hij zette de douche aan, waarna hij voor de tweede keer vandaag zijn kleding uittrok. Het enige verschil was dat er nu niemand anders in de buurt was, maar goed. Hij stapte onder de douche, voelde de waterstralen - die overigens ook nog eens een perfecte temperatuur hadden - over zijn huid lopen en zo'n tiental minuten later stond de kraan weer uit en had hij een handdoek over zijn middel, waarna hij met een andere handdoek zijn haar droogde. Half uurtje was het, toch? Nou, dan had hij nog zo'n tiental minuten. Een paar minuten te laat zou voor Haily niet echt een ramp zijn, of wel? Hij zou zijn best wel doen om toch nog op tijd te zijn, daar niet van. Toen zijn haar ongeveer droog was, bracht hij het met zijn hand even snel in model en hij liep weer naar de kleerkast, om wat ondergoed te nemen en even twijfelde hij of hij zich toch niet even netter moest kleden. Een etentje met de baas, misschien wel, toch? Nee, anders zou Haily het wel gezegd hebben. Hij haalde een gewone jeansbroek uit de kast, samen met een zwarte trui. Niet echt een wintertrui, het was eerder een sweatshirt. Gewoon, zwart. Vond hij wel een leuke kleur en het paste op alles. Hij nam ook een gewoon paar schoenen, waarna hij nog een keer voor de spiegel ging staan en zijn tanden poetste. Een blik op de klok vertelde hem dat hij nog vijf minuten had. Niet dronken worden zei Haily dan, nou, daar had hij echt wel wat meer tijd voor nodig dan een half uurtje waarin hij zich ook nog eens volledig moest gaan klaarmaken. Hij was best benieuwd hoe het etentje zou uitdraaien, hoor. Je kon nog steeds duidelijk zien dat hij vandaag een rake klap had gekregen en dat zou ook zo de eerst komende dagen zijn. Misschien had Haily wel ergens wat liggen of moest hij gewoon even rondvragen. Er zouden hier vast wat mensen zijn die medicijnen en zalfjes hadden, aangezien ze hier zoveel personeel hadden. Dat kon niet echt ontbreken, of wel dan? Goed, hij was ongeveer klaar. Was klaar, eigenlijk. Hij bracht nog even snel deodorant aan, waarna hij deze weer wegzette. Geen grote hoeveelheid, deed hij eigenlijk gewoon nooit. Gewoon een beetje, zodat het wel nog te ruiken was, maar niet in wolken op anderen afdreef. Vond hij zelf ook niet echt aangenaam. Goed, dat was dat. Hij liep zijn kamer uit, waarna hij de deur achter zich sloot. Hij had niet echt een sleutel, maar verwachtte ook niet dat mensen zomaar zouden binnenwandelen. Zou best dom zijn. Drie deuren verder had ze gezegd, waar hij dus ook heen liep en even aanklopte, wachtend tot ze vanzelf naar buiten zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Benji VS. Haily (spannuuuund) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) Icon_minitimewo jul 24, 2013 11:09 am

Kalm liep ze haar eigen kamer binnen en besloot dat ze Benji maar eens ging laten zien hoe het hier werkte als een vrouw in een mannenwereldje. Eerst maar eens even snel een douche nemen, kleding in de hoek gooien en haren op een knot, want het was niet de bedoeling dat die nat werden. Vochtig stond wel mooi, maar nat niet. Snel afdrogen -eerst moest ze nog een handdoek zoeken en ondertussen werd de hele vloer van haar kamer nat, maar dat maakte eventjes niet uit, een slaaf ruimde dat wel weer op- en daarna naakt de kleding uitzoeken die ze aan ging doen. Misschien zou ze een wit shortje moeten doen met een erg strak, bordeauxrood topje, het stond haar tenminste heel leuk maar ze zou ook een cocktailjurkje aan kunnen doen. Een zwarte. Dat stond ook heel leuk en twijfelachtig stond ze naar haar kledingkast te kijken, toen ze het geklopt op de deur al hoorde. Shit. Snel trok ze een zwarte bh en string aan, waarna ze de deur open gooide en liefjes naar Benji keek. Ik ben nog niet klaar, kom binnen maar waag het niet mijn wapens, kleding, koelkast of überhaupt iets aan te raken.' Nu moest ze toch maar eens die kleding aan gaan trekken, want hoewel ze haar echt allemaal al wel in lingerie hadden gezien, was het wel de bedoeling dat ze er een beetje proper bij liep. Ja toch? Enfin, toch maar het zwarte cocktailjurkje die ze uit de kast trok en eventjes voor hield. Velen zouden het een topje noemen, maar Haily was klein en vond het dus zeker ook een jurkje. Zo heel kort was het niet, hij kwam tot net over haar kont en dus gold het als een jurkje. Heel eventjes wierp ze een blik op Benji, wat hij aan het doen was in haar kamer en het eerste wat in haar gedachten opkwam was dat hij er toch wel heel erg goed uit zag. Niet denken Haily, hij komt er nog wel achter hoe alles hier werkt. O ja, daar zou hij nog wel achter komen. Enfin, snel trok ze het jurkje aan, zocht in haar schoenenlade naar bordeauxrode hakken (echt waar ze had een obsessie voor die kleur) en trok ze snel aan. Opeens was ze zo'n tien centimeter langer en dat was nog niet eens het hoogste paar dat ze had, nu kon ze misschien de kleinste man uit het gezelschap ook een keertje recht aankijken, maar ze was nog steeds kleiner dan de meesten. Jammer. Snel haar haren nog een beetje fatsoeneren, waarvan ze besloot dat ze wel gewoon los mochten blijven hangen. Lippenstift op, eyeliner en als laatste nog een beetje blush. Het had allemaal tien minuten geduurd wat ze nog niet eens zo heel erg veel vond en daarna keek ze Benji vrolijk aan. 'Ik ben klaar, laten we gaan.' Onbeschaamd trok ze hem mee uit haar kamer en gooide de deur dicht, op weg naar de eetzaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Tinn

Tinn


Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 20-01-13
Leeftijd : 26

Benji VS. Haily (spannuuuund) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) Icon_minitimedo jul 25, 2013 3:42 am

Hij keek verbaasd op toen Haily in lingerie in de deuropening stond, maar haar woorden maakten wel meer duidelijk. Ze was nog niet klaar, typisch. Was ook zo'n echt vrouwending, altijd uren bezig met alles terwijl zij wél diegene waren die de uren bepaalden en o wee als jij dan te laat was. Nou ja, hij liep dus Haily's kamer binnen en kreeg ook meteen een paar richtlijnen te horen. Van de spullen afblijven, nou, dan bleef hij wel gewoon rechtstaan. Was trouwens wel een leuke kamer, had alleen iets meer spullen, wat eigenlijk ook wel logisch leek. Ze werkte hier volgens hem al een tijdje en dan had ze alle tijd gehad om nieuwe spullen te verzamelen, zoals ook te merken was. Hij volgde haar bewegingen, glimlachte even toen ze vluchtig achterom keek en zuchtte toen even. Vrouwen. Ze mocht wel eens wat kleding aan gaan trekken eigenlijk, ze leek het helemaal niet erg te vinden om behoorlijk weinig stof aan te trekken en dat werd nogmaals duidelijk bij de keuze van haar jurkje, wat hem eigenlijk niet eens een jurkje leek. Als zij het maar fijn vond, zeker? Maakte hem niet echt uit, ze stond met beide dingen even goed. Daarna haalde ze nog een paar hoge hakken uit de kast, torenhoge hakken, beter gezegd. Zo te zien wel meer dan vijf centimeter, maar ze waren nog niet hoog genoeg om haar groter te laten zijn dan hij. Was wel meer voor nodig omdat zij erg klein was en hij groter dan gemiddeld. Net op het moment dat hij dacht dat ze klaar was, liep ze nog een keer naar de badkamer en hij zuchtte diep, waarna hij even op de klok die aan de muur hing keek. Haar haren hadden niet veel werk nodig, maar zo te zien mocht make-up ook niet ontbreken, al zag ze er ook prima uit zonder. Zo'n tien minuten later had ze aan en op wat ze wilde en liep ze naar hem toe, waarna ze zijn arm greep en zonder slag of stoot de kamer uitliep en hem meetrok. Hij keek verbaasd naar haar schoenen en calculeerde het tempo dat ze zonet had aangenomen. 'Dat jij je nek niet breekt op die dingen,' mompelde hij, waarna hij grijnzend achter het meisje aan liep. Ja, hij moest zeggen dat ze er goed uit zag, maar een compliment zou hij haar deze keer niet geven. Gewoon om de simpele reden dat hij daar vorige keer een mep voor had gekregen. Of ja, een mep. Hij had haar ook wel aangeraakt en dat was iets geweest dat ze niet had gewild, maar nu hield zij hém vast en was het ongeveer een beetje dezelfde situatie. Niet doen dus, al zag ze er wel écht goed uit. Hij probeerde weg zo goed mogelijk te onthouden, want je wist maar nooit hier. Misschien liet Haily hem wel achter of zo en dan stond hij daar wel netjes. Over Haily gesproken, hij moest nog even vragen of hier ergens zalf lag voor bloeduitstortingen, want dat had hij ongeveer wel nodig. Zijn neus was namelijk een beetje blauw met paars en allerlei andere kleuren erdoorheen die er eigenlijk niet hoorden te zijn. Hij wist niet eens of het haar al opgevallen was, maar goed. Hij wist niet of het nu een geschikt moment was om dat soort vragen te stellen, ze hield hem namelijk nog steeds vast en ergens vond hij dat wel vermakelijk. Alsof hij niet zou volgen als ze hem losliet, ach. Maakte niet uit. 'Trouwens, ik hoop dat we niet te laat aankomen omdat jij nog niet klaar was,' mompelde hij. Dat zou pas gênant zijn, meteen al op zijn eerste werkdag. Al zou het dan niet geheel zijn schuld zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Benji VS. Haily (spannuuuund) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) Icon_minitimedo jul 25, 2013 10:03 pm

Heel eventjes keek Haily achterom toen Benji over haar hakken begon, maar ze besteedde er verder niet zo heel veel aandacht aan. Dat was de aandacht ook niet echt waard, want hij zou er nog wel achter komen dat dit niet eens een heel hoog paar was voor haar doen, maar ze stonden gewoon zo ge-wel-dig bij dit jurkje. Ondertussen liet Haily zijn pols nog steeds niet los en liep gewoon stug door op haar ''killerheels'', om uiteindelijk bij een grote deur aan te komen en hem daar naar binnen te slepen. Eenmaal binnen liet ze hem los voordat de rest zag dat ze hem mee probeerde te trekken -dat zou toch alleen maar grappige reacties opleveren omdat iedereen hier wist dat Haily nou niet bepaald kracht in haar armen had- en de mensen draaiden zich allemaal om zodra ze binnen kwamen. 'Zeg Haily, hoe krijg je het toch voor elkaar om altijd te laat te komen? Wij zijn er al minstens een half uur hoor,' grijnzend liep een van de mannen op haar af en zijn hand ging eventjes door haar haren, om ze expres verkeerd te doen maar haar haren vielen bijna automatisch weer goed dus dat maakte niet zo heel veel uit. Niet in haar geval. 'En ik zie dat je nieuwe partner er ook al is, moeten we maar meteen met het ritueel beginnen of denk je dat hij niet van een spelletje houdt.' Het ging geheel per ongeluk, maar Haily moest lachen toen Nate over het ritueel begon. 'Ik denk dat hij het niet zo erg zal vinden, zet hem maar klaar.' Lachend liep ze naar de rest van de meiden, die aan het giechelen waren over wat er zo ging gebeuren. Ondertussen duwde Nate Benji naar voren, het midden van de kring in en vertelde hem daar te blijven staan. Het was een ritueel dat iedere nieuweling hier kreeg en het was totaal niet erg, tenminste de meeste mannen vonden het niet erg. Hij waarschijnlijk ook niet. Het eerste meisje kwam eraan gelopen en drukte lachend een kus op zijn wang, de volgende koos de andere wang en zo kreeg hij overal, van iedere vrouw in de zaal een kus op zijn gezicht. Af en toe een vluchtig kusje op zijn lippen of in zijn nek, maar echt zoenen was het nog niet. En toen was Haily aan de beurt. Een ondeugende blik lag in haar ogen en zodra ze bij hem was, sloeg ze haar armen om zijn nek en zoende hem vol op de mond. Zij was de hoogste vrouw in rang hier dus was deze taak voor haar weggelegd en ze vond het heel erg leuk altijd, om zo te laten merken dat de mannen best met haar mochten zoenen, maar meer zouden ze toch nooit krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Tinn

Tinn


Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 20-01-13
Leeftijd : 26

Benji VS. Haily (spannuuuund) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) Icon_minitimedo jul 25, 2013 10:55 pm

Goed, ze waren dus te laat aangekomen, al was het blijkbaar een gewoonte van Haily en werd het haar niet kwalijk genomen. Hij werd wel weer losgelaten, wat een grijns op zijn gezicht bracht, waarna deze alleen groter werd toen een andere man door Haily's haren streek. En die kreeg dan geen mep? Nou, eerlijk hoor. Heel erg veel tijd om zich daarover uit te laten kreeg hij echter niet, de man begon namelijk over een ritueel en vragend keek hij Haily aan, die het duidelijk een goed idee vond. Hij was best wel benieuwd wat dat ritueel precies inhield, zeker omdat Haily het een goed idee vond. Dezelfde man duwde hem nu naar het midden van een cirkel, waarna hij hem even een arrogante blik toewierp. Hij kon heus wel zelf stappen, leken de meesten hier niet door te hebben. Nou ja, blijven staan dus. Kon hij ook wel. Hij vroeg zich wel af waarom de meiden daar allemaal stonden te giechelen, waarna zijn blik automatisch naar Haily ging. Niet heel lang, want hij zag één van de meisjes al naar voren lopen, waarna deze voor hem bleef staan en een kus op zijn wang drukte. Zo dus, nee, dat vond hij niet bepaald erg. Wat hem wel opviel, was dat merendeel van de meiden een stuk groter was dan Haily, of Haily was gewoon ontzettend klein. Het zat namelijk zo dat hij soms maar heel zacht door zijn knieën moest buigen, zodat de meiden beter bij hem konden komen. Hij vroeg zich trouwens wel af waar dit ritueel precies voor diende, hij wilde het wel vaker hoor, maar als hij het goed had gehoord daarnet, was het enkel voor de nieuwelingen. Jammer. De kusjes beperkten zich trouwens niet alleen tot zijn wangen, ook zijn hals en zijn lippen werden, soms iets vluchtiger dan de andere keren, onder handen genomen. Uiteindelijk was elk meisje, behalve Haily, langs geweest. Het duurde echter niet heel erg lang tot zij ook voor hem stond en toen hij de ondeugende blik in haar ogen zag, trok hij een wenkbrauw op waarna hij haar grijnzend aankeek. Nou hey, nu werd hij wel heel erg benieuwd. Ze sloeg haar armen om zijn hals heen, trok hem iets omlaag, waarna hij haar lippen op de zijne voelde. Veel steviger dan de voorgaande, wat hem er nogmaals op wees dat Haily een net iets hogere functie had dan de meesten hier, of gewoon omdat ze het leuk vond om hem zo ongeveer uit te dagen. Nou, als ze een uitdaging wilde, kon ze die ook wel krijgen. Hij legde zijn armen om haar onderrug heen, waarna hij haar kus beantwoordde. Nou ja, het was alleen hopen dat ze hem nu niet opnieuw zou meppen, maar ze zou zelf wel weten dat hij zijn portie al gehad had vandaag. Hij liet de lippen van het meisje los, waarna hij zich naar haar oor toe boog. 'Nou, om maagd te zijn kan je wel prima met je mond overweg,' fluisterde hij, waarna hij het meisje losliet en haar glimlachend aankeek, waarna hij met diezelfde glimlach, alleen ietwat arroganter, naar de jongen keek die Haily eerst aan had geraakt. Wat jammer nou voor hem, hij wenste dat hij nu gedachten kon lezen of zo, want hij stierf bijna van nieuwsgierigheid wat die jongen hierover zou denken. Misschien kenden de meesten Haily en hadden ze het nooit aangepakt zoals hij net had gedaan, maar het maakte hem niet uit. Hallo, uiteindelijk had zij hém wel uitgedaagd. Dan mocht hij haar ook best even plagen. Nou, volgens hem was het ritueel nu ongeveer voorbij en Haily had gelijk, hij had het absoluut niet erg gevonden. Zeer zeker niet. Mocht gerust nog een keer gebeuren als het aan hem lag, al zou hij dan wel meteen naar Haily willen overgaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Benji VS. Haily (spannuuuund) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) Icon_minitimevr jul 26, 2013 12:24 am

Het zoenen met Benji was echt heerlijk, dat moest ze toegeven, maar hij zou het laatste deel van het ritueel niet zo heel leuk vinden. 'Nou, om maagd te zijn kan je wel prima met je mond overweg.' Dat wist ze heel, heel goed en onschuldig keek ze hem aan. 'Het spijt me, je ritueel is nú ten einde,' zodra het woordje ''nu'' haar lippen verliet streelde ze liefjes over zijn privé deel. Dat was een speciale beweging die bijna iedere man op wond en bij iedere andere vent had het gewerkt om ze te laten kreunen, eens zien of het bij Benji ook ging werken. Hopelijk wel, misschien niet. Hij zag eruit alsof hij wel wat gewend was als je het over seks had. Tenminste, daar ging ze gewoon vanuit en als het niet zo was dan moest hij echt stoppen met van die seksistische opmerkingen te maken. Haily had namelijk echt wel door dat hij haar zou willen hoor en misschien wilde ze hem ook wel -hij was niet lelijk?- maar haar maagdelijkheid was juist dat waardoor mensen haar zo intrigerend vonden en dat ging ze gewoon eventjes zo houden.
Lachend kwam een andere man erbij staan en Haily ging er weer vandoor, het was de bedoeling dat er dalijk voor eten gezorgd zou worden en eerst had ze nog wat dingen te regelen met de vrouwen die hier ook waren. Natuurlijk waren ze allemaal benieuwd naar hoe Benji was -nogmaals, hij was niet lelijk?- en of hij voorkeur had voor bepaalde mensen. 'Dus jij bent Haily's nieuwe partner, ik wens je succes. De laatste heeft het wel drie dagen vol gehouden voordat hij er vandoor ging. Ik ben Nate en wat vond je van ons ritueel? Meeste mannen hebben er geen problemen mee om Haily te zoenen. O, voordat ik het vergeet te vertellen, als je hier roem wilt vergaren dan zijn er een paar manieren om dat te doen. Gewoon goed je werk doen, binnen een paar dagen met minstens vijf van de vrouwen hier seks gehad hebben of Haily in bed krijgen. Dat laatste is vrijwel onmogelijk, maar je kan zeker zijn dat je dan beroemd wordt in deze kringen. En nu, nu gaan we eten. Let's go,' Nate probeerde ook alleen maar aardig te doen omdat het voor nieuwelingen vaak lastig was erbij te komen hier. Zeker als Haily je partner was, dan kon je wel fluiten naar de rondleiding en je had het moeilijker dan anderen. Jammer, Haily was namelijk wel een erg leuke vrouw om mee om te gaan, alleen nogal gecompliceerd. Haily zelf kwam ondertussen ook weer aangelopen en knipoogde even.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Tinn

Tinn


Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 20-01-13
Leeftijd : 26

Benji VS. Haily (spannuuuund) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) Icon_minitimevr jul 26, 2013 1:00 am

Hij had de volgende beweging niet echt verwacht, maar hij was net iets meer gewend dan dat, al beet hij toch even op zijn lip en keek haar even uitdagend aan, waarna ze wegliep toen de andere man weer bij hen kwam staan. Hij begon vrijwel meteen te praten en allerlei vragen te stellen, wat iets was waar hij het niet erg voor had. Konden mensen nu niet gewoon even rustig zijn, vraag per vraag en niet meteen alles op hem afvuren? Jeetje. Hij draaide zich om, waardoor hij de jongen aankeek en knikte. 'Ja, ik ben Haily's nieuwe partner, voor zover dat nog niet echt duidelijk was. En de eerste dagen zijn natuurlijk ook het zwaarst en alhoewel ik net al een hele rake klap heb gekregen,' hij duidde zijn neus even aan en grijnsde, 'ben ik toch van plan het hier wel even vol te houden. Toch bedankt voor de bezorgdheid.' De manieren interesseerden hem eigenlijk niet echt, het ging hem niet om de roem die je hem al dan niet kreeg, maar wat wél leuk om te weten was, was dat Haily hier blijkbaar het doel van veel, heel veel mannen was en het was duidelijk dat het nog geen enkele man gelukt was haar verder te krijgen dan dit ritueel. 'Het ritueel was trouwens wel aangenaam, al vraag ik me wel af wat het precieze nut ervan is.' Nou ja, Nate kondigde aan dat ze zouden gaan eten en hij volgde de jongen, waarna hij nog even om zich heen keek. 'Niets is trouwens onmogelijk, Nate,' sprak hij luchtig, waarna hij glimlachend plaatsnam en Haily naar de tafel zag lopen. Hij moest wel eerlijk zeggen dat hij begreep waarom zij hier precies een doel was van de mannen, ze zag er zeer zeker niet verkeerd uit en volgens hem wist ze dat zelf ook wel. Trouwens, dat vijf vrouwen iets kon hem ook wel nog lukken, aangezien er hier wel meer dan vijf waren. Er kwamen er zelfs nog meer binnen, maar hij dacht niet echt dat die meiden er ook bij gerekend werden. Nou ja, het voordeel was wel dat ze wijn in kwamen schenken, had hij tenminste toch nog wat alcohol vanavond. Hij best eigenlijk best benieuwd hoe dit allemaal uit zou draaien, waar de gesprekken over zouden gaan en die dingen. Niet dat hij echt meteen mee zou kunnen praten, maar het was voor hem even goed om gewoon te luisteren, misschien stak hij er zelfs nog wat van op. Hij nam meteen een slok van zijn glas, misschien kregen ze straks nog wat sterkere dingen, al was het volgens hem niet de bedoeling dat hij dronken werd hier. Of ja, dat had Haily eerder gezegd, alleen dan voordat ze hier waren. Ach. Hij wierp een blik achterom en zag hoe een lopend buffet tot in de puntjes werd klaargezet. Ook handig, vond hij eigenlijk wel fijner dan reeds gevulde borden te krijgen. Dan had je meestal te weinig of soms gewoonweg te veel, nu kon je het gewoon makkelijk voor jezelf bepalen. Kon iedereen nu. Trouwens, had Haily niet gezegd dat het enkel om een etentje met de baas ging? Dacht hij wel, al waren hier wat meer mensen aanwezig dan enkel hij, Haily en de baas. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd? Niet dat hij het erg vond, het zou trouwens ook een klein beetje ongemakkelijk zijn geweest om hier met drie in zo'n enorme ruimte te zitten, dus het was maar al te fijn dat hier meer mensen waren. Hij wist wel niet wie wie was, maar dat zou nog wel komen, lag eraan hoe goed hij de gesprekken kon en zou volgen. Hij leunde achteruit op zijn stoel, waardoor hij Haily zag en hij glimlachte even, waarna hij even naar het plafond keek en terug op de vier stoelpoten steunde. Nou ja, manieren waren niet echt voor hem weggelegd en netjes blijven zitten had hij nooit gekund, al had niemand hier een pak aan en maakte het zo te zien niet veel uit hoe je je gedroeg. Mensen zeiden altijd dat je jezelf moest zijn, dus dat deed hij ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Benji VS. Haily (spannuuuund) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) Icon_minitimevr jul 26, 2013 2:02 am

Het was Haily opgevallen dat Nate naar Benji toe gegaan was om hem gewoon een beetje te helpen met hoe alles hier werkte. Zachtjes grinnikte ze. Nate was de enige nog levende ex-partner van haar en wist dus heel goed dat je stevig in je schoenen moest staan wilde je haar overleven. Zo erg was het trouwens niet hoor, mensen overdreven altijd heel erg als het om haar ging. Net als het feit dat sommigen ondertussen dachten dat ze gewoon geen seks kón hebben, maar dat was onzin. Door de roddels in leven te houden was het voor haar makkelijker om onbereikbaar te blijven en dat was wat ze wilde.
'Ja, ik ben Haily's nieuwe partner, voor zover dat nog niet echt duidelijk was. En de eerste dagen zijn natuurlijk ook het zwaarst en alhoewel ik net al een hele rake klap heb gekregen, ben ik toch van plan het hier wel even vol te houden. Toch bedankt voor de bezorgdheid. Het ritueel was trouwens wel aangenaam, al vraag ik me wel af wat het precieze nut ervan is. Niets is trouwens onmogelijk, Nate.' Bij die laatste zin schoot Nate in de lach, want hij had heel goed gezien dat Benji naar Haily keek en hij zou niet de eerste zijn die het ging proberen. 'Ik wens je er succes mee, ze loopt hier al sinds haar elfde rond en zelfs in haar echte puberjaren is het niemand gelukt om haar in bed te krijgen. Altijd even koppig.' Opeens stond Haily bij de mannen en ze schoot in de lach. 'Het spijt me, wordt er geroddeld over me? Ben je hem aan het vertellen hoe verschrikkelijk ik ben als partner, want dan moet ik je helaas verzoeken om te verdwijnen Nate.' Quasi streng keek ze hem aan en de man stond glimlachend op, drukte een kus op haar voorhoofd en verdween weer. Nate en zij konden het erg goed samen vinden, een soort als broer en zus. 'Dus, waar hadden jullie het precies over?' Nieuwsgierig keek Haily naar Benji terwijl haar glas bij gevuld werd en ze onmiddellijk een slok nam, zonder te kijken naar wat er überhaupt ingeschonken was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Benji VS. Haily (spannuuuund) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Benji VS. Haily (spannuuuund)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Roy VS. Haily
» Haily VS Matthew
» Samuel & Haily x 10.000
» Samuel Haily Jace Alia

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tradimenzi :: Off-Topic :: Overig-
Ga naar: