Tradimenzi
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Imagine a world, something you've never seen before. Something more beautiful than you'll ever see and then, destroy it.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Benji VS. Haily (spannuuuund)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Tinn

Tinn


Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 20-01-13
Leeftijd : 26

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 4 Icon_minitimewo aug 07, 2013 12:53 am

Hij grijnsde even toen hij het fluiten hoorde, waarna hij lachend met zijn ogen rolde. 'Dacht dat je het ondertussen wel al gewoon was hoor,' mompelde hij haar toe toen ze voor hem stond en hem shampoo en douchegel gaf, waarna ze ook nog eens een kus op zijn lippen drukte en er wat water op haar viel. Nou, was haar eigen schuld dat ze nu nat was dan. Hij glimlachte nog even toen haar lippen de zijne weer loslieten en hij begon zijn haar met shampoo te wassen, wat al meteen veel beter zou zijn voor het overige poeder dat er nog inzat. Haily liep naar buiten, waarna hij nog net haar gelach hoorde en een wenkbrauw optrok. Nou, goed dan. Dat beantwoordde zijn vraag niet echt, maar hij dacht dat hij het zelf wel zou zien, of niet dan? Ja, vast wel. Goed, douchen.
Eens al het kleverige spul en het poeder van zijn lichaam weg was, zette hij de douchekraan uit. Het enige probleem was wel dat hij geen extra kleding liggen had hier en mits zijn boxer gewoon doorweekt was, was die ook niet zo heel handig om weer aan te trekken. Handdoek? Was een optie, tenzij zij in haar kast ergens wat had liggen maar dat vroeg hij dan weer wel. Hij stapte de douche uit, nam een handdoek om zich snel mee af te drogen en haalde die daarna ook nog een keer door zijn haar, dat nu een beetje meer in de war zat dan anders, maar dat maakte hem niet echt uit. Het zat ook niet vreselijk hoor, gewoon een beetje meer in de war. Ach. Hij greep een nieuwe handdoek en bond die om zijn middel heen, waarna hij de rest allemaal een beetje opruimde, aangezien hij haar badkamer wel netjes wilde houden. Nou ja, ze had zelf cacaopoeder in het rond gestrooid, dus dat was dan haar probleem. Ongeveer. Nou ja, handdoek om zich heen, badkamer ongeveer netjes en de deur open, moest hij maar weer eens naar Haily toe gaan. Hij opende de deur, waarna hij Haily nog net lachend de telefoon zag ophangen. Betekende vast dat het eten ook snel zou komen, waar hij blij mee was aangezien hij wel honger had. Misschien moest hij ook maar even uitleg geven waarom hij precies een handdoek om zijn middel heen had gebonden, tenzij ze dat zelf wel door zou hebben. Ja, hij dacht van wel. Zo dom was ze zeker niet en hij ging op haar bed zitten, waarna hij Haily met een opgetrokken wenkbrauw aankeek en toch maar even toelichtte waarom hij een handdoek droeg. 'Als je even zo lief bent om in mijn kamer een boxer of iets te gaan halen, dan moet ik hier niet met een handdoek zitten,' aarzelde hij, waarna hij even grinnikte en stiekem wel hoopte dat ze het ook zou gaan doen. Tenzij ze nog niet genoeg wraak had genomen, met Haily wist je maar nooit en het was goed mogelijk dat ze er nog een schepje bovenop zou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 4 Icon_minitimewo aug 07, 2013 8:52 am

Zodra Benji de kamer binnen kwam keek Haily op en ze schoot in de lach toen ze zag dat hij maar een handdoek om geknoopt had, omdat hij anders toch naakt zou zijn. 'Als je even zo lief bent om in mijn kamer een boxer of iets te gaan halen, dan moet ik hier niet met een handdoek zitten.' Eigenlijk had ze de neiging om te gaan zeggen dat hij het zelf wel kon doen, het zou niet de eerste keer zijn dat een man half naakt haar kamer uit kwam, hoewel, hálf? Enfin, Haily bedacht iets veel leukers en ze sprong op, gaf hem een snelle kus op zijn lippen en huppelde naar de deur. 'Geen zorgen, ik ben zo terug,' het lachje in haar stem gaf aan dat hij het niet leuk ging vinden wat ze zou doen, maar dat zij er uitermate veel plezier in zou hebben.
Eenmaal dat ze naar Benji's kamer gelopen was, daar binnen kwam en de deur achter zich op slot deed, keek ze glimlachend de kamer door. Waar zou ze eens beginnen? Eerst maar eens een boxer en broek voor hem neerleggen, een shirt zou ze wel per ongeluk vergeten of iets in die trant, hij hoefde geen shirt aan om bij haar in de kamer te zijn? Eigenlijk was het zelfs het principe dat hij géén shirt aan had bij haar, maar dat snapte hij vast ook wel. Haar shirt zou ook nog wel uit gaan, misschien meer, dat was voor later op de avond. Nu was het nog vroeg en ze ging eerst zijn kamer overhoop halen. Focus Haily, je kan dit. Eerst zijn kast uitpluizen, binnen een paar secondes lag alles over de gehele vloer op de grond en helaas had er niets interessants tussen gezeten. Daarna werden zijn overige tassen aan de haaien gevoerd en ook zijn kastjes, laatjes en badkamer gingen eraan. Niet veel minuten later was de hele kamer overhoop gehaald en behalve nog wat drugs en alcohol, maar daar had ze zelf wel genoeg van en zo niet, dan liet ze het gewoon brengen. Niet interessant dus, hoewel zijn gehele kamer nu wel overhoop lag en hij dat misschien niet zo leuk zou vinden. Maakte niet uit, Haily huppelde weer terug naar haar eigen kamer -met zijn broek en boxer in haar handen- kwam binnen en gooide de kleren naar hem toe. Vlak nadat zij binnen was gekomen werd er geklopt, het eten was er. Snel pakte ze het aan, gooide de deur weer dicht en ging op haar bed zitten, schoof een tafeltje naar voren en legde alles erop. 'Als je je nou eens aan gaat kleden dan kunnen we eten.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Tinn

Tinn


Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 20-01-13
Leeftijd : 26

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 4 Icon_minitimedo aug 08, 2013 2:57 am

Ze moest lachen, natuurlijk. Nou, het was wel haar eigen schuld geweest dat zijn kleding doordrenkt was geraakt, niet dan? Goed, ze stond op, waarna ze snel een kus op zijn lippen drukte en de kamer verliet. Hij kreeg nu tenminste wel kleding, of tenminste, dat hoopte hij. Het lachje beviel hem niet en meestal betekende dat bij haar iets anders. Hij wilde niet weten in welke staat hij zijn slaapkamer aan zou treffen als hij weer terug zou gaan. Arm personeel toch. Hij grinnikte even, waarna zijn ogen de kamer door dwaalde. Qua vorm was deze identiek aan de zijne, alleen stonden hier wat andere spullen en zo, logisch. Niet dat hij de hele kamer zou gaan doorzoeken hoor, ten eerste zou dat opvallen aangezien hij nooit iets kon opruimen zoals het eerder was en ten tweede dacht hij dat Haily het niet zo heel erg leuk zou vinden om te weten dat hij tussen haar spullen had zitten neuzen. Betekende niet dat zij dat bij die van hem mocht doen hoor, maar voor deze ene keer... Hij zou wel even vragen of ze wat leuks had gevonden, hij wilde haar reactie wel een keer zien. Dacht ze echt dat hij het niet zou merken? Ze zou sowieso al gezegd hebben dat hij het zelf moest gaan halen en ze wist zijn kleerkast wel al zijn, dus zo lang kon het ook weer niet duren.
Een tijdje later ging de deur open, kreeg hij wat hij wilde hebben en lachte even toen ze het tafeltje begon te verschuiven. Ze had het eten snel aangenomen, alsof ze niet wilde dat iemand zag dat ze hier met hem was. Nou ja, hij liet de handdoek op de grond vallen, waarna hij de boxer over zijn benen trok en daarna ook zijn broek aantrok. Hij raapte de handdoek op, waarna hij naar de badkamer liep en hem in de wasmand gooide, om daarna weer terug naar Haily te gaan. 'Nog iets interessants gevonden in mijn kamer?' vroeg hij lachend, waarna hij een wenkbrauw optrok. Eens zien hoe ze zou reageren hoor, vast op een leuke manier. Kon niet echt anders. Hij keek even naar wat er op de tafel stond, waarna hij goedkeurend knikte. Pizza, prima voor hem. At hij wel vaker hoor, wie niet? Nou ja, deed er niet echt toe. Hij ging weer op het bed zitten, waarna hij even wachtte tot Haily ook ging zitten. Was wel zo beleefd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 4 Icon_minitimedo aug 08, 2013 7:45 am

'Nog iets interessants gevonden in mijn kamer?' Betrapt keek Haily op naar Benji en deed net alsof ze hem niet hoorde, in eerste instantie dan. Daarna keek ze hem nog een keer aan, glimlachte onschuldig en knipperde hem liefjes toe. 'Misschien moet je je kamer straks even laten opruimen of je kan ook hier slapen, want ja, de toegang tot je bed is een soort van geblokkeerd.' Ondertussen begon Haily eerst een van de pakjes noedels uit te pakken en schoofd pizza nummero uno naar Benji toe, omdat ze al wel gezien had dat hij daar naar keek en zij vond de noedels toch lekkerder. 'Maar je mag hier best blijven slapen, alleen geef ik mijn status nog niet op, dus er zal niet heel veel gebeuren, tot jouw spijt.' Ze wist dat hij het jammer zou vinden als hij hier wel bleef slapen en niets zou krijgen, maar behalve zoenen en dat hij in hetzelfde bed mocht slapen, ging het niet verder. Was het niet genoeg?
'Wilde je trouwens niet in mijn kasten snuffelen terwijl ik weg was? Dat valt me wel van je tegen hoor, maar ga je gang, de spullen die ik verborgen houd zal je toch nooit vinden, dus het maakt mij niet zo veel uit als je hier rond kijkt. Ik ga er toch niet vanuit dat dit de laatste keer is dat je hier zal zijn, of andersom, maar zoals ik al zei is jouw kamer op dit moment onbegaanbaar.' Lachend keek ze hem aan en besloot daarna dat ze alcohol nodig had. Meteen zette ze haar noedels weg, liep naar haar koelkastje en smeet de deur open. Eens zien. Whiskey, wijn, zoete troep en nog veel meer lag erin, eigenlijk lag er bijna alleen maar alcohol in en Haily besloot dan ook maar om gewoon een fles rode wijn te pakken. Dat ging altijd prima, zeker met eten. Meestal dronk ze het trouwens gewoon uit de fles, dus weifelend keek ze naar Benji en probeerde in te schatten wat hij zou willen. 'Wil je een glas of is de fles gewoon goed?' Mompelde ze zachtjes, meestal vroeg ze dat niet. Meestal had ze hier ook geen anderen die mee aten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Tinn

Tinn


Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 20-01-13
Leeftijd : 26

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 4 Icon_minitimedo aug 08, 2013 8:10 am

Hij begon te lachen toen ze begon te praten, waarna hij zijn hoofd schudde. 'Ik en opruimen? Nah, ik blijf wel hier vannacht. Voor mijn part hoeft er niets meer te gebeuren hoor, maak je geen zorgen.' Het zou ook behoorlijk vreemd zijn als dat opeens wel zo zou zijn, hij had namelijk eerder Nate gedood, samen met nog zo'n andere gast én hij was al eerder een keertje afgewezen. Twee keer. Nee, hoefde niet voor hem. Niet vandaag, alleszins. Later mocht natuurlijk wel, graag zelfs. Hij nam de pizzadoos aan en opende deze, waarna de heerlijke geur zijn neus binnendrong. Nee, geen afhaalpizza. Deze was echt vers, beter ook. Hij stak een stuk in zijn mond, waarna hij luisterde naar Haily's vraag en weer begon te lachen. 'Ik dacht niet echt dat je dat leuk zou vinden en aangezien je wel al genoeg wraak hebt genomen, had ik geen zin in nog meer.' Hij glimlachte even, waarna hij nog een stuk pizza nam en zag hoe Haily haar eten weer even wegzette om op te staan en naar de koelkast te lopen. Oh, alcohol. Was nog beter dan cola of iets. Hij vond het wel grappig hoe ze vroeg of hij het in een glas wilde. 'Doe maar in de fles, nu we toch pizza en noedels eten.' Hij moest wel toegeven dat rode wijn een goede keuze was, al zou hij het niet tegen haar zeggen.
Hij vond het trouwens ook wel een goed idee om hier te blijven, ze zou er dan ook geen problemen mee hebben als hij dan iets dichter bij haar aan kroop, als ze het hem dan toch niet gunde om meer te laten gebeuren. Nou ja, hij had er zelf niet over nagedacht hoor. Als zij het niet wilde en dat tenminste wel een keertje vooraf zei, vond hij het prima. De pizza was trouwens ook heerlijk, maar hij had niet echt anders verwacht. Misschien moest hij Haily straks maar even overtuigen om ook een stukje te proberen, dan zou hij ook wel even van de noedels proeven. Had hij nog nooit gegeten eigenlijk, maar hij stond open voor nieuwe dingen. Als Haily wilde delen, tenminste. Anders zou hij het wel gewoon even jatten, was ze ook wel meteen haar hele kom kwijt als hij het dan ook degelijk lustte. Of niet, hij zag het wel. Moest Haily maar even terugkomen met de wijn, als het dan wel degelijk wijn was. Hij had niet heel erg goed gezien, maar alles was voor hem wel goed hoor. Zolang er maar een bepaald percentage aan alcohol inzat, goot hij het wel achterover. Oh, nee, hij zou niet dronken worden hoor. Was vanavond, vannacht, nergens voor nodig. In zijn ogen toch niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 4 Icon_minitimedo aug 08, 2013 9:20 am

'Ik en opruimen? Nah, ik blijf wel hier vannacht. Voor mijn part hoeft er niets meer te gebeuren hoor, maak je geen zorgen. 'Ik dacht niet echt dat je dat leuk zou vinden en aangezien je wel al genoeg wraak hebt genomen, had ik geen zin in nog meer.'
'Je gaat toch echt wel mijn badkamer opruimen hoor, desnoods kom ik er met de zweep achter staan,' dreigde ze, maar ze kon er ergens ook wel weer om lachen. Wat maakte het haar uit als haar badkamer een rotzooi was? Er waren toch wel mensen die het voor haar op konden ruimen, hoefde ze niet zelf te doen en dus ging ze zeker niet moeilijk doen. Niet nu, niet later. Pas daarna besefte ze dat er nog een zin was om op te antwoorden en met een ruk keek ze op, terwijl ze net was gaan zitten en de fles op tafel zette. 'O, maar ik kan ook wraak op je nemen zonder dat je me iets misdaan hebt hoor, dat heet liefkozend pesten, maar dan meestal zonder het lief.'
'Doe maar in de fles, nu we toch pizza en noedels eten.' Haily humde hem nog iets toe maar ze was toch al gaan zitten en lette niet echt meer op met wat hij aan het zeggen was, tot ze haar kom noedels aan de kant zette en een stuk pizza van hem stal, die ze op keukenpapier legde -dan brandde ze haar handen niet- en op begon te eten. Dit at misschien ook niet zo handig, maar je kon het beter eten dan noedels. Trouwens, dan háár noedels. Benji mocht een hapje hebben maar o wee als hij alles zou proberen te pakken, dan zou hij eens eventjes een paar meppen krijgen, dat kon ze hem wel verzekeren. Háár noedels. Niemand kwam aan noedels die haar toe behoorden. Dat was gewoon altijd al zo, mede een rede waarom er op buffetten van hen altijd noedels aanwezig waren, om haar vriendelijk gestemd te houden. Werkte goed hoor?!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Tinn

Tinn


Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 20-01-13
Leeftijd : 26

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 4 Icon_minitimedo aug 08, 2013 10:29 pm

Hij trok een wenkbrauw op toen ze begon over de badkamer, waarna hij haar even bedenkelijk aankeek. 'Volgens mij was het toch echt jij die de badkamer helemaal vuil gemaakt had, toch?' Hij trok even een mondhoek omhoog, nee nee. Hij had niets met de vieze badkamer te maken op dit moment. Ongeveer. Hij moest echter opnieuw lachen toen ze over het pesten begon. 'Dan kan je ook verwachten dat ik terug pest, kleintje,' mompelde hij, waarna hij een hap uit haar stukje pizza nam. Nou, die had ze gewoon gestolen, dus ja. Oorspronkelijk was het nog zijn stuk pizza en dan mocht hij daar een hap uit nemen. Zeker omdat het wel degelijk een heerlijke pizza was. Hij lachte even heel onschuldig naar het meisje, waarna hij weer een eigen stuk nam. Een blik opzij vertelde hem dat er nog veel meer te eten was en hij vroeg zich af of Haily zo'n grote eter was of dat zij dacht dat hij dat was, al klonk het tweede net iets logischer. In zijn oren dan. Hij nam een slokje van de wijn, waarna hij merkte dat die ook verrassend lekker was. Was vast een net iets beter merk, aan de smaak te proeven. De fles zelf zag er ook niet meteen één van de goedkoopste uit. Goed, maakte niet uit. Het was alcohol, voor hem was dat op zich al prima, net zoals het gezelschap van Haily dat was. 'Trouwens,' begon hij, 'als jij een stuk pizza jat, vind je het dan erg als ik even proef van je noedels?' Hij grijnsde even, waarna hij wachtte op haar reactie. Oh, hij had al duidelijk gemerkt dat ze het niet leuk zou vinden wanneer hij zomaar haar eten zou stelen. Best ironisch, gezien het feit dat zij net ook zonder toestemming een stuk pizza had genomen. Gelukkig was hij geen moeilijk persoon, al had hij wel een stuk uit haar stuk gebeten. Hij wist nog niet precies wat ze daarvan vond.
Nou ja, uiteindelijk was het laatste stuk naar binnen gewerkt. Het was namelijk zo dat pizza één van de dingen was die hij het snelst naar binnen kon werken. Maakte niet zoveel uit, hij had het gevoel dat het toch nog een lange avond zou worden. Een fijne avond, dat ook, maar vooral lang. Hij was benieuwd of er van slapen nog iets in huis zou komen. Niet verkeerd denken hoor, hij wist gewoon niet of hij wel kon slapen met Haily zo dicht in de buurt. Zag hij wel weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 4 Icon_minitimevr aug 09, 2013 6:04 pm

'Volgens mij was het toch echt jij die de badkamer helemaal vuil gemaakt had, toch?Dan kan je ook verwachten dat ik terug pest, kleintje.' Verontwaardigd keek ze op toen hij haar klein noemde en met een pruillipje keek ze hem aan. Zielig, gekwetst. Tot ze hem een mep tegen zijn achterhoofd gaf en gewoon weer verder ging met wat ze al aan het doen was; eten. Om tot de conclusie te komen dat hij een hap van haar pizza had genomen en de rest van de tijd hield ze hem argwanend in de gaten, tenminste terwijl ze haar pizza op at, iets anders was niet echt nodig hoor. 'Trouwens,' begon hij, 'als jij een stuk pizza jat, vind je het dan erg als ik even proef van je noedels?' Vond ze wel erg ja, maar er was een manier die ze toch wel leuk zou vinden. 'Nee hoor, geen problemen mee,' lachend ging ze met haar rechterhand door zijn haren heen en klemde hem vast, zodat ze zijn hoofd makkelijk omhoog kon trekken en naar achteren. Dat was punt één van haar geniale plan. Toen ging ze gewoon op zijn schoot zitten, pakte wat noedels en liet ze langzaam in zijn mond zakken.
'Echter als je mijn noedels eet, dan kan je ook verwachten dat we het op mijn manier doen,' de laatste paar noedels verdwenen niet in zijn mond, maar eerder in zijn haren en ze ging weer naast hem zitten. 'Staat je goed hoor!' Haily wist echt wel dat ze voor deze avond nog wel een keer vergelding ging krijgen, hij liet het echt niet zomaar gebeuren dat ze snoeppapier op hem plakte, cacaopoeder over hem heen gooide, zijn kamer over hoop haalde en ook nog eens de noedels in zijn haar liet vallen, geheel per ongeluk natuurlijk. Nee, Haily was benieuwd naar Benji's wraakactie, dat was waarom ze dit allemaal deed in eerste instantie. Zij vond het af en toe best wel leuk om terug gepakt te worden en ze was benieuwd hoe Benji dat klaar ging spelen. En of ze benieuwd was, Haily kon niet wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Tinn

Tinn


Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 20-01-13
Leeftijd : 26

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 4 Icon_minitimeza aug 10, 2013 2:56 am

Hij gromde even toen ze hem een klap tegen zijn achterhoofd gaf, waarna hij haar met een opgetrokken wenkbrauw aankeek. 'Die krijg je terug, pas maar op,' waarschuwde hij. Hij had niet echt tijd om nog iets meer te doen, aangezien zijn hoofd iets naar achteren werd getrokken en Haily noedels in zijn mond liet vallen. Het was niet slecht, maar hij bleef de pizza lekkerder vinden. Het feit dat ze echter - met opzet - noedels in zijn haar had laten vallen, zat hem wel ongeveer dwars. Hij had namelijk net zijn haar gewassen en dat kon hij nu opnieuw doen. Hij plukte enkele noedels uit zijn haar, waarna hij haar sip aankeek. Echter, ze had nu wel enige reactie uitgelokt en hij tilde haar omhoog, waarna hij haar achter zich op het bed neergooide. Niet veel later ging hij boven haar hangen, waarna hij op zijn knieën steunde en zijn handen naar haar zij gingen, om haar daarna te kietelen. Hij wist dat ze er niet tegen kon, had hij al eerder gemerkt. Het was tenslotte ook zijn tijd om wraak te nemen en hij mocht ook niet kiezen wat zijn wraak inhield, dus ze moest maar blij zijn met dit. Hij kon evengoed pizza in haar gezicht smeren, al was dat ongeveer zonde. Nah, dit was misschien zelfs beter. Ze mocht enkel niet weer beginnen spartelen en hem zo een mep verkopen, dat zou minder aangenaam zijn. Veel minder aangenaam, al had hij het dan wel ongeveer zelf uitgelokt. Dit was nog niet eens al zijn wraak hoor, er zouden wel nog wat dingen komen, al moest hij die ongeveer nog verzinnen. Tja.
'Jij,' begon hij, waarna hij nog iets harder kietelde, 'bent een pestkop.' Misschien moest hij straks maar even noedels in haar haren smeren, dat zou nog grappig kunnen worden, al was de kans dan groot dat ze helemaal flipte. Hij had het gevoel dat ze haar lokken heilig vond, wat hij ook wel kon begrijpen. Keurige, rode plukken haar die in haar gezicht rond dwarrelden bij elke stap die ze zette. Hij grijnsde even, waarna hij ophield met het kietelen van het meisje en een kus op haar neus drukte, om daarna weer goed te gaan zitten en een stuk pizza uit de andere doos nam. Hij keek haar nog even uitdagend aan toen hij een hap uit het stuk nam, waarna hij weer voor zich uit keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 4 Icon_minitimeza aug 10, 2013 4:12 am

Haily had gegrinnikt zodra hij zei dat ze die nog wel terug zou krijgen en ze moest ook echt lachen om de noedels in zijn haren. Wat jammer dat hij net onder de douche vandaan gekomen was, mocht hij nog wel een keertje wassen, misschien ging ze er dan zelfs wel bij staan. Opeens werd ze door hem opgetild, neer gelegd en hij hing boven haar. Uitdagend keek ze terug en eventjes hield ze haar adem in zodra ze zag waar zijn handen naartoe gingen. Natuurlijk probeerde ze hem nog tegen te houden, maar hij begon al met kietelen en als een spastische reactie kronkelde ze alle kanten onder hem uit. 'Jij,' begon hij, waarna hij nog iets harder kietelde, 'bent een pestkop.' Haily's lichaam ging alle kanten op om onder Benji vandaan te komen, ze kronkelde net zo lang tot hij uiteindelijk op hield en bleef toen hijgend stil liggen. 'Jij gaat zo'n spijt krijgen dalijk,' mompelde ze hem toe, om daarna op te staan en naar het midden van de kamer te lopen. Eenmaal in de kamer begon ze haar kleding uit te trekken, alles behalve haar lingerie. Maar wel op zo'n manier dat ze wist dat iedere man haar zou willen en hij ging haar op dit moment niet krijgen. Nu had ze dus alleen nog maar zwarte, uitdagende lingerie om en ze sloeg haar haren wat naar achter, om uitdagend terug te komen lopen. Haar vinger streek langs zijn wang en zachtjes beet ze in zijn oor. 'Kijken, niet aanraken,' fluisterde ze hem toe en daarna liet ze zichzelf achterover vallen op het dekbed. 'Dus, ga je nog een keertje douchen of denk je dat de noedels wel in je haar mogen blijven zitten? Mij maakt het persoonlijk niets uit, ik wácht hier wel hoor.' Glimlachend keek ze naar zijn rug -ze kon zijn gezicht namelijk niet zien- en streek er zachtjes over met haar hand, alleen maar om nog meer te pesten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Tinn

Tinn


Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 20-01-13
Leeftijd : 26

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 4 Icon_minitimeza aug 10, 2013 5:10 am

Het was precies de reactie waar hij op had gehoopt en hij bestempelde zijn wraak dus ook als gelukt. Hij vond het echter wel grappig hoe zij beweerde dat hij hier nog spijt van zou krijgen en bijna wilde hij vragen wat ze dan precies van plan was, totdat ze voor hem stond en haar kleding begon uit te trekken. Uitdagend en hij schudde lachend zijn hoofd toen ze alleen nog maar zwarte lingerie droeg. Dat kon ze niet menen, niet opnieuw. Ze liep naar hem toe, streelde met haar vinger over zijn keek waarna hij zachtjes op zijn lip beet. 'Jij bent echt niet voor mogelijk te houden,' lachte hij na het horen van haar boodschap. Hij keek haar ietwat bedenkelijk aan toen ze zich op het dekbed liet vallen, waarna hij besloot om toch maar even die noedels weg te wassen. Wacht, niet zo snel. 'Jij hebt ze er wel in laten vallen, dus het is wél zo eerlijk als jij ze er ook even uitwast, vind je niet?' Hij stond op, waarna hij het meisje aankeek. 'Desnoods was ik de jouwe ook,' mompelde hij, waarna hij even knipoogde en naar de badkamer liep. Hij zag vanzelf wel of ze al dan niet zou volgen, hij hoopte natuurlijk van wel. Nou ja, kraan open, voor de tweede keer. Zijn haar zou nu wel brandschoon zijn, al was het niet echt een voordeel. Het was schoon, tot Haily besloot er noedels in te gooien. Nou ja, hij trok zijn jeans uit en legde die op een veilige plek, zodat deze ook niet nat kon worden en wachtte even met het uittrekken van zijn boxer tot hij zeker wist of Haily al dan niet mee zou douchen. Oh, hij wilde van wel hoor, was ook niet geheel onlogisch, al was ze net ongeveer wel duidelijk geweest. Hij grinnikte even, waarna hij de deur van de badkamer weer opende. 'Trouwens, als je denkt dat ik er nog een keertje intrap, moet ik je teleur stellen. Zo dom ben ik namelijk ook niet.' Lachend sloot hij de deur weer, waarna hij zijn hoofd even schudde. Nee, ze had hem al twee keer tegengehouden en een derde keer wilde hij haar niet gunnen, zeker niet nu al haar zintuigen op wraak gericht leken te zijn. Niet dat hij haar niet meer wilde hoor, dat was het zeker niet. Dat wilde hij wel, graag zelfs. Hij was alleen benieuwd of zij het ooit zo ver zou laten komen, want voorlopig leek dat nog niet zo te zijn. Ach, douchen. Even wachten of Haily het zou wagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 4 Icon_minitimezo aug 11, 2013 10:57 pm

'Jij bent echt niet voor mogelijk te houden,'
'Erger nog, als je wilt mag je morgen wel bij mijn stripsessie aanwezig zijn hoor, maar ook daar geldt kijken en niet aanraken. Hoewel ik je misschien bij één van de dansen nog wel nodig heb, dus kom sowieso maar kijken en zorg dat je je mentaal voor bereidt.' Ja, ze ging hem nodig hebben om de meiden te laten zien hoe je een man snel een stijve kon bezorgen. En dat kon ze best bij Benji voordoen, eens zien hoe snel dat bij hem zou gaan, gezien het feit dat ze daar gespecialiseerd in was. 'Jij hebt ze er wel in laten vallen, dus het is wél zo eerlijk als jij ze er ook even uitwast, vind je niet?' Hij stond op, waarna hij zijn blik op haar richtte. 'Desnoods was ik de jouwe ook,' dat was een verleidelijk voorstel, maar daar moest ze wel eventjes over nadenken hoor. Haar haren waren heilig in sommige opzichten en meestal vond ze het niet zo leuk als iemand die echt volop aanraakte. 'Trouwens, als je denkt dat ik er nog een keertje intrap, moet ik je teleur stellen. Zo dom ben ik namelijk ook niet.' Ach, het viel toch te proberen? Ondertussen was Haily ook maar opgestaan om naar de badkamer toe te lopen en ze sloot de deur opnieuw achter haar. De douche werd aangezet en ze duwde Benji er zonder moeite onder, eigenlijk niet eens kijken of hij zijn boxer en broek nog aan had, maar dan had hij echt pech want ze ging niet nog een keertje kleding voor hem halen. Zelf stapte ze er ook onder in haar lingerie en keek bedenkelijk naar Benji's haren, hoe in godsnaam moest ze die wassen als ze er amper bij kon? Was wel een oplossing voor, Haily legde zijn arm in zo'n hoek dat ze erop kon gaan zitten, pakte de shampoo en zette af. Nu kon ze makkelijk zijn haren wassen en hij moest maar zorgen dat hij haar hield, zo veel woog ze niet dus dat kon geen probleem zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Tinn

Tinn


Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 20-01-13
Leeftijd : 26

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 4 Icon_minitimezo aug 11, 2013 11:44 pm

'Een stripsessie?' Hij barstte in lachen uit toen hij dat hoorde, waarna hij zijn hoofd schudde. 'Als iemand een medaille hoort te krijgen voor het beste pesten van een jongen genaamd Benji, ben jij het wel.' Was wel zo hoor, als ze echt van die dingen ging doen zonder dat hij haar mocht aanraken of iets meer, ging het niet zo heel makkelijk worden. Ondertussen was ze de badkamer ingelopen, wat voor hem een teken was dat zijn aanbod geaccepteerd was en tevreden glimlachte hij toen ze hem opnieuw onder de douche duwde en er deze keer ook bij stapte. Feit was, dat hij geen tijd had gekregen om zijn boxer opnieuw uit te trekken. Maakte niet uit, dan sliep hij wel naakt. Haar schuld. Zijn arm werd in een bepaalde hoek gebogen, waarna Haily zich afzette en er ook nog eens op ging zitten. 'Als je mijn arm wilt breken, moet je dat vooral doen,' lachte hij, waarna hij het meisje optilde en in zijn rug plaatste. De douche was hoog genoeg, dus dat was op zich geen probleem. Ze kon ook in zijn nek hoor, maar dan moest ze maar even zelf kruipen en hij wist niet of de douche daar wel hoog genoeg voor was, aangezien hijzelf wel redelijk wat lengte had. Nou ja, maakte niet uit. Zolang de noedels maar uit zijn haar waren, was hij al tevreden. En hij mocht achteraf ook haar lokken wassen, waar hij ook tevreden mee was. Wel jammer dat ze haar kleding aan had gehouden, maar dit was zeer zeker ook niet verkeerd. Feit was wel dat zij zich nog kon omkleden, maar dat deed er niet toe. Het was haar schuld dat zijn boxer nu alweer doorweekt was en de gevolgen waren dan ook haar schuld.
'Trouwens,' begon hij, 'ik had niet gedacht dat je zo snel zou toehappen op dit voorstel.' Hij grinnikte even, puur omdat het klopte. Niet dat hij het erg had gevonden dat ze niet heel lang had zitten twijfelen, integendeel. Hij vond het best leuk dat ze mee wilde douchen, of ja. Wat je douchen kon noemen. Meer zou er niet gebeuren, wist hij ook wel, al hoopte hij heel stiekem van wel.Was niet geheel vreemd, toch? Nee, niet echt. Zij stond hier in doorweekte, zwarte lingerie en hij in een doorweekte boxer. Nee, het was echt niet vreemd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 4 Icon_minitimema aug 12, 2013 12:01 am

'Een stripsessie?' Hij barstte in lachen uit toen hij dat hoorde, waarna hij zijn hoofd schudde. 'Als iemand een medaille hoort te krijgen voor het beste pesten van een jongen genaamd Benji, ben jij het wel.' Glimlachend keek Haily hem aan. 'En dit is nog maar het begin, bereid je voor op wat nog komen moet.'
'Als je mijn arm wilt breken, moet je dat vooral doen,' verbaasd richtte ze haar blik op hem en ergens ook wel verontwaardigd. Ze was helemaal niet zo zwaar dat ze op deze manier zijn arm kon breken, als ze die wilde breken dan zou ze er gewoon een keertje vol tegenaan trappen, op precies de juiste plek natuurlijk anders zou die niet breken. Maakte niet uit, om hem te pesten gaf Haily hem een tik tegen zijn achterhoofd -het was niet heel hard maar hij zou het wel voelen hoor- en ging gewoon verder met het wassen van zijn haren. Toen ze daar eenmaal mee klaar was sprong ze ook weer van hem af, meteen de douche uit. 'Trouwens,' begon hij, 'ik had niet gedacht dat je zo snel zou toehappen op dit voorstel.' Hmm, kende hij haar duidelijk nog niet goed genoeg. Snel pakte ze haar eigen shampoo en liep weer naar hem terug, om het spul in zijn hand te duwen. 'Er is heel veel wat je niet van mij zou verwachten en als je het lef hebt om iets met mijn haren te doen waar ik het niet mee eens ben, dan kan ik niet garanderen dat je lopend de douche uit komt. Of dat je überhaupt ooit nog zou lopen, jij hebt hier namelijk geen wapens om jezelf te verdedigen.' Een engelachtig lachje lag op haar gezicht, maar in haar ogen kon je zien dat ze het overduidelijk meende. Enfin, even later draaide ze zich om zodat hij haar haren kon wassen en ze was benieuwd hoe hij dat ging doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Tinn

Tinn


Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 20-01-13
Leeftijd : 26

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 4 Icon_minitimezo aug 18, 2013 12:40 am

Hij kreeg de shampoo in zijn handen geduwd eens zij klaar was en hij kreeg er meteen een waarschuwing bij, wat hij best wel grappig vond, zeker omdat hij - tot na haar woorden - niet van plan was geweest om iets verkeerds te doen. Hij wilde echter wel weer lopend uit de douche komen, dus besloot hij gewoon haar haren te wassen, zonder iets meer. 'Gevaarlijk hoor,' mompelde hij toen hij wat shampoo uit de fles kneep en in haar haren streek. Zijn vingers masseerden zachtjes haar hoofdhuid en het was nodig om af en toe nog iets meer shampoo te nemen, puur omdat haar haren nog langer waren wanneer ze nat waren.
Een tijdje later waren haar haren ingesopt, wat er best nog leuk uitzag en hij haalde de douchekop even los, waarna hij haar haren afspoelde. Kijk, als hij het nu niet al gedaan zoals het hoorde, wist hij het ook niet meer. Hij bevestigde de douchekop weer op zijn oorspronkelijke plaats, waarna hij Haily omdraaide en haar hoofd inspecteerde. 'Hier zit nog een beetje,' mompelde hij, waarna hij nog een klein beetje schuim van haar voorhoofd haalde en op haar neus legde. 'Goedgekeurd?' vroeg hij achteraf, waarna hij een kus op haar voorhoofd drukte en de kraan dichtdraaide. Hij grinnikte nog even, waarna hij uit de douche stapte en een handdoek nam, om daarna de douche weer in te lopen en die over Haily's hoofd legde. 'Jouw haar is echt veel te lang, lieve meid. Zelfs de handdoek past er niet om.' Hij bedoelde het niet verkeerd hoor, het was gewoon een feit dat de puntjes er nog steeds onderuit kwamen. Hij vond het mooi, daar niet van, maar hij begreep niet hoe ze het geduld had om dat elke morgen te borstelen, te drogen en alles wat een meid met haar haren deed. Uiteindelijk was het ook Haily, dus zou er wel een logische verklaring achter zitten.
Hij stapte weer uit de douche, om daarna zelf een handdoek te nemen, al wist hij nog niet wat hij ermee moest doen. Hij had, voor de tweede keer, een doorweekte boxer en dat zat niet zo heel makkelijk. Haily zou het overigens ook niet appreciëren als hij haar bed nat zou maken, al had zij wel doorweekte lingerie aan - die ze wel kon vervangen. Hij ook, maar dan zou hij zelf naar zijn slaapkamer moeten en dat was niet echt handig nu. Het zou ook niet heel erg bevorderlijk zijn als iemand hem zag, omdat ze dan Haily zouden bestoken met vragen. Zeker omdat dat al zo was geweest, ongeveer. Nou ja, maakte niet uit. Misschien had Haily wel een oplossing of iets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 4 Icon_minitimedi aug 20, 2013 8:10 pm

Eigenlijk voelde het best wel goed dat Benji haar haren aan het wassen was, dan hoefde ze zelf tenminste niet zo moeilijk te doen met alles inzepen. Dat gaf namelijk nog al eens wat gedoe, om eerlijk te zijn. Die lange lokken waren onmogelijk om helemaal zelf goed ingezeept te krijgen, dus dan moest je het meerdere keren na elkaar doen en laten we het erop houden dat dat gewoon niet handig is. Een glimlach stond de hele tijd al op haar gezicht, maar toen hij het sop op haar neus deed, moest ze toch wel grinniken. Het was een vreemde, maar hij was wel heel erg leuk. 'Jouw haar is echt veel te lang, lieve meid. Zelfs de handdoek past er niet om.' Kon zij daar wat aan doen? 'Hallo daar kan ik niets aan doen, in eerste instantie had ik het laten groeien omdat mannen iets hebben met lang haar en ja, nu heb ik zelf iets met mijn haren dus afknippen is verboden.' Dat was waar, het was zelfs zo erg dat Haily verplicht om de drie maanden naar de kapper moest van haar baas en dat was een grote hel. Je zou haar zo ongeveer op de stoel vast moeten binden -wat best nog wel eens gebeurde dan- en haar hoofd vast houden zodat ze stil zat. En dan nog vond ze wel een manier om te bewegen. O, plus dat als ze haar los zouden laten voordat de kapper weer veilig en wel weg was, ze hem zou vermoorden, ook zo iets.
Ondertussen besloot ze haar lingerie maar uit te trekken -had zij geen problemen mee?- en ze grijnsde even, om daarna ook zijn boxer uit te trekken. 'Zorg dat het niet al te erg zichtbaar is hoe leuk ik ben,' ze kon het niet laten om die opmerking te maken en lachend liep ze de badkamer weer uit, om zo op bed te gaan liggen dat hij er ook bij kon. Ondertussen liet ze de televisie die kant op draaien, gezien dat televisie kijken mocht, maar meer zou er ook niet gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Tinn

Tinn


Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 20-01-13
Leeftijd : 26

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 4 Icon_minitimema aug 26, 2013 11:48 pm

Hij haalde de handdoek van haar hoofd, haar lokken zouden vanzelf wel opdrogen. Hij had geen zin om er uren aan te spenderen en dan ook minstens twee handdoeken te gebruiken. Haily vond dat blijkbaar ook niet nodig en hij al zeker niet meer toen ze haar eigen lingerie uittrok en daarna ook nog eens eigenhandig zijn boxer verwijderde. Probleem opgelost, blijkbaar. Hij legde de handdoek op de kast, waarna een lachje de ruimte vulde bij het horen van haar opmerking. 'Zolang jij niet al te veel meer doet dan dit, moet het lukken,' antwoordde hij, waarna hij nog even de badkamer opruimde. Gewoon, handdoek weg, boxer in de wasmand, zoiets. Nam uiteindelijk toch niet veel tijd in beslag.
Eens dat klaar was, volgde hij Haily naar de slaapkamer. Het was niet echt meer volgen, aangezien Haily al op het bed gaan liggen was en de televisie in een andere hoek had gezet. Hij ging naast haar zitten, waarna hij het laken over zich heen trok. 'Ik heb geluk dat jouw bed niet op maat gemaakt is, anders zou ik er niet meer bij passen.' Hij knipoogde even, wetend dat ze het niet heel erg leuk vond als hij een grapje maakte over haar lengte. Hij bedoelde het goed hoor, maar hij wist niet of zij dat door had. Nou ja, als zij hem plaagde door dit te doen, mocht hij haar ook plagen met haar lengte. Het was wel zo dat ze zich uiteindelijk ook kon bedenken, op twee manieren. Ze kon hem namelijk evengoed uit het bed gooien, al was dat minder verleidelijk dan de andere situatie. Hij glimlachte even, waarna hij iets rechter ging zitten. Het was een voordeel dat deze bedden ook een comfortabele leuning hadden die hoog genoeg was om tegenaan te zitten, want al liggend naar televisie kijken was ook niet heel comfortabel. Hij had dit ook op zijn eigen bed kunnen zien hoor, maar dat was anders. Hier besteedde hij meer aandacht aan de slaapkamer dan hij dat bij de zijne deed, wat ook niet geheel onlogisch was. Hij moest er ook voor zorgen dat hij niet al zijn aandacht aan Haily en Haily's lichaam besteedde, dat zou deze situatie niet ten goede doen. Al vond hij het niet geheel erg om haar net iets meer aandacht te geven. Wacht, nee, televisie. Het bed zat goed, dat was alles.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 4 Icon_minitimewo aug 28, 2013 8:05 am

'Zolang jij niet al te veel meer doet dan dit, moet het lukken.' Ja, Haily moest lachen toen ze zijn opmerking hoorde en grinnikend ging ze wat aan de kant, zodat Benji er beter bij zou kunnen. 'Wie weet wat er allemaal nog gaat gebeuren,' de woorden fluisterde ze zachtjes in zijn oor en lichtjes streek ze over zijn buik heen, om daarna goed te gaan liggen en een stukje onderuit te zakken. Nu lag haar hoofd bij Benji's buik en ze ging half op hem liggen met haar bovenlichaam, half naast hem. Oké, ze gebruikte hem als een kussentje, dus? Dat lag heel comfortabel en hoewel het misschien niet zo handig was voor hem, vond zij het wel lekker liggen. Was pech dan. Wat er op de televisie was, was eigenlijk totaal niet romantisch maar Haily moest er af en toe wel door glimlachen. Het was reportage over de grootste criminele bendes, waar de bende van hen ook tussen zat en er werd echt onzin verteld. Maakte niet uit, Haily lag op Benji en dat was voor haar genoeg. Terwijl de presentator nog meer onzin vertelde, gleden haar ogen langzaam dicht. Haar lichaam ontspande een beetje en ze leunde steeds zwaarder op Benji. Kon hij wel hebben, ze was maar een klein meisje en hij was zo'n twee keer zo groot. Dus hij kon haar gewicht mákkelijk hebben en mocht dat niet zo zijn, dan moest hij maar eens gaan trainen. Over trainen gesproken, zijn buik was erg aanlokkelijk en ze had de neiging om er steeds over heen te gaan wrijven en doen. Misschien niet handig, gezien dat ze niet wist of ze zich in konden houden dan en hij ging haar reputatie nog niet krijgen. Dan zou ze zichzelf meteen een slet voelen. Enfin, ik was net aan het vertellen dat Haily in slaap aan het vallen was, wat dus ook echt het geval was. Haar ogen gleden dicht, haar spieren ontspanden en binnen niet al te lang viel ze in slaap op zijn buik. De dekens lagen half over haar lichaam heen getrokken, de televisie stond nog aan en Benji was nog wakker, maar voor Haily maakte dat allemaal niets uit; zij sliep.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Tinn

Tinn


Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 20-01-13
Leeftijd : 26

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 4 Icon_minitimema sep 23, 2013 5:45 am

'Er zal niet veel gebeuren als jij in slaap valt,' mompelde hij zachtjes. Hij schudde zijn hoofd toen ze over zijn buik streelde, iets wat hij ten zeerste vermakelijk vond wegens het feit dat ze net al de kans had gehad en het perse nu moest doen. Niet dat hij het vervelend vond, of zo. Ach. Hij schoof iets naar achteren toen ze haar hoofd op zijn lichaam liet rusten, zodat hijzelf ook nog ietwat comfortabel lag, al was het niet echt een probleem dat ze op hem lag. Ongeveer dan. Je kon haar vergelijken met een veertje, wat wilde zeggen dat het geen lastig gewicht was. Binnen enkele tellen hoorde hij alleen nog haar ademhaling en de stemmen die uit de televisie kwamen, een geluid dat nu overbodig was omdat deze hele reportage of wat het ook mocht zijn, hem geen bal interesseerde. Hij taste naar de afstandbediening, waarbij hij probeerde om Haily niet wakker te maken en eenmaal hij die gevonden had schakelde hij de televisie uit en gooide de afstandbediening ergens op het bed, hij keek niet eens waar die precies landde. Hij schoof nog iets verder naar achteren, trok Haily zachtjes mee tot hij uiteindelijk met zijn hoofd lag zoals hij wilde liggen en het laken, dat nu halvelings over zijn en haar lichamen lag, trok hij iets hoger tot het precies goed zat. Met zijn rechterhand streelde hij zachtjes over de rode lokken van Haily, waarna hij zijn ogen sloot en zijn onderbewustzijn de bovenhand liet nemen.

Magische ts Rolling Eyes 

Het was een goede nacht geweest, het gezelschap was aangenaam en de lakens hadden voldoende warmte, ook het feit dat Haily nog sliep maakte dat hij even glimlachte en voorzichtig opstond, het meisje langs de andere kant leggend. Ze sliep nog vast genoeg en zou er dus niets van merken, het enige probleem was nog dat hij geen kleding had. Niet op dit moment toch en dat was niet erg bevorderlijk voor de situatie, voor de dingen die hij wilde doen. Het was niet echt mogelijk om de deur te openen om voedsel te nemen als je naakt was. Of toch. Hij grinnikte even, haalde de telefoon van het nachtkastje en zocht even naar eerder gebruikte nummers. Er was er maar één van gisteren, wat dus waarschijnlijk de keuken was. Hij hoorde de toon overgaan en zo stil mogelijk gaf hij zijn bestelling door, wat slechts één kom noedels was. Hij at niet echt 's ochtends, was gewoon nooit een gewoonte geweest. Hij wist ook niet of Haily altijd ontbeet, maar tegen een kom noedels zou ze geen nee zeggen. Hoopte hij.
Niet veel later werd er zacht op de deur geklopt, waarna hij naar de deur liep en deze half opende, een laken om zich heen om de nodige dingen te beschermen deed de persoon die de kom kwam brengen raar opkijken, maar erg veel tijd om verder na te denken over deze situatie had diegene niet, omdat de deur - na een kort bedankje - net zo snel weer dicht was. Hij zette de kom even op de tafel, waarna hij op het bed sprong, om daarna Haily's schouders te pakken en tegen het matras te drukken, waarna hij boven haar hing.
'Ik heb een verrassing voor je,' fluisterde hij in haar oor, waarna hij zijn lippen tegen haar hals plaatste en deze zachtjes over de huid bewoog. 'Noedels, op het nachtkastje.' Een snelle kus op haar voorhoofd, waarna hij weer naar de andere kant rolde en daar op het bed bleef liggen, zij het iets rechter dan gewoon liggen. Hopen dat de brute ontwaking niets van haar humeur afdeed, al zouden de noedels dat goedmaken. Hoopte hij, nogmaals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 4 Icon_minitimema sep 23, 2013 6:22 am

Haily was echt zo'n meisje dat dag in, dag uit kon slapen en als ze niet door wie dan ook wakker gemaakt werd, zou ze gewoon door slapen. Tenminste, tot ze honger zou krijgen, eten naar binnen gewerkt had en dan weer verder ging slapen. Slapen. Eten. Slapen. Daar leefde ze voor. O, ook voor het pesten van jongemannen die haar wilden, het borstelen van haar haren en het werk voor de baas. Dat was ook allemaal heel leuk om te doen, maar eten en slapen wonnen het sowieso.
Opeens drukte iets op haar lichaam, wat ervoor zorgde dat haar ogen open schoten en haar lichaam verkrampte. 'Ik heb een verrassing voor je.' Welke idioot deed dit? Om eerlijk te zijn was Haily dus niet zo'n ochtendmens en ze had niet door wie dit was, herkende Benji's stem niet eens en haar eerste reactie was aanvallen. Het mes dat altijd langs haar bed -in de muur- geklemd zat, zat binnen een seconde in haar hand en ze vloog overeind. Oké, toen zat ze dus bovenop Benji en hield het mes grommend op zijn nek gedrukt, om hem even later pas te herkennen. Meteen haalde ze het mes weg en keek hem ongelovig aan. 'Ik ben niet zo'n ochtendmens,' mompelde ze, wat door moest gaan voor een verontschuldiging en het mes werd weer opgeborgen. 'Volgende keer als je dat doet ga ik trappen, ik waarschuw je alvast.' Misschien deed ze wel heel chagrijnig, maar voor een Haily-ochtend viel het al best mee en ze glimlachte zelfs een klein beetje. Snel drukte ze een kusje op zijn voorhoofd en ging in kleermakerszit zitten. 'Maar, waarom maakte je me wakker?' Haar nieuwsgierige blik had de noedels nog niet eens opgemerkt en het was leuk om te zien dat Benji half naakt op haar bed lag. Daar kon ze wel aan wennen. Plus, dat ze heel erg de neiging kreeg om hem te gaan kietelen en ja, ze was zichzelf heel erg aan het inhouden dat niet te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Tinn

Tinn


Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 20-01-13
Leeftijd : 26

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 4 Icon_minitimedi sep 24, 2013 6:09 am

Hij moest wel eerlijk toegeven dat hij geschrokken was van de plotselinge aanval, bedreiging of wat dan ook. Het grappige was dat het meisje nog half slapend over hem heen gebogen zat en niet echt leek te beseffen wat er gebeurde. Plus het feit dat ze naakt was, wat een volgslagen vreemde ook geen verkeerd einde zou vinden. 'Ik had het door ja, maar eh, jij slaapt met een mes?' Hij trok even een wenkbrauw op. 'Dat is verontrustend, ik kan elk moment neergestoken worden.' Hij glimlachte even en kwam zachtjes overeind, om toe te kijken hoe het mes weer opgeborgen werd en een lichte grinnik rolde over zijn lippen toen hij haar waarschuwing hoorde, waarna hij zijn hoofd even schudde. 'Volgende keer maak ik je zo niet meer wakker, dan doe ik het wel vanop een veilige afstand.'
Hij ging weer comfortabel zitten, trok een wenkbrauw op bij het horen van haar vraag en wees daarna naar het nachtkastje. 'Vergeet je echt zo snel? Ik zei net dat er ontbijt op je te wachten stond, op het nachtkastje. Noedels, om precies te zijn. Niet zo lief om me dan te bedreigen met een mes, of wel?' Dat laatste was natuurlijk gewoon een grapje, ze had hem niet neergestoken of zo. Gelukkig maar, hij wilde gerucht meer van deze nachten. Langere nachten welteverstaan, maar dit was op zich ook al prima geweest, merendeels omdat Haily nog geen moeite had gedaan om enige kleding aan te trekken. Hij ook niet hoor, gewoon omdat hij hier niets had liggen. Tja. Dat was nou niet echt zijn schuld, hij had er niet om gevraagd om met kleding de douche ingeduwd te worden. Ach, het was haar al vergeven. Meer nog : hij was niet eens echt boos geweest. 'Gelieve ze deze keer niet over mijn hoofd te gooien, alsjeblieft.' Hij ging nog iets achteruit, zodat Haily beter bij het kommetje zou kunnen. Het was niet zo dat hij haar zou verwennen en de kom aan zou reiken, het was uiteindelijk nog altijd ochtend en alhoewel hij altijd energie voor tien had, kon ze een kom gerust zelf pakken als hij al het voorgaande werk al had gedaan. Hij dacht niet eens dat ze het zo erg zou vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 4 Icon_minitimewo nov 13, 2013 7:33 am

Oké, als Haily eventjes nagedacht had, dan had ze echt wel kunnen bedenken dat het Benji moest zijn, maar hij had ook wel kunnen bedenken dat hij deze reactie zou vergaren. Meestal sliep ze namelijk niet met mannen in haar bed -al was er dan nog steeds niets gebeurd, het was echt gebleven bij slapen- en haar automatische reactie was dus om aan te vallen. Hij liet haar schrikken, dus liet zij hem merken dat dat niet ongestraft ging. Zijn gezicht was trouwens wel erg leuk geweest, misschien kon ze dit wel vaker doen. Misschien. 'Ik had het door ja, maar eh, jij slaapt met een mes? Dat is verontrustend, ik kan elk moment neergestoken worden. Volgende keer maak ik je zo niet meer wakker, dan doe ik het wel vanop een veilige afstand.' Een lach verscheen op Haily's gezicht en onschuldig keek ze hem aan, tenminste zo onschuldig als Haily kon kijken, je zag namelijk altijd de triomfantelijke schittering in haar ogen er nog tussendoor. 'Wat verwacht je dan? Ik moet de mannen van me afslaan en dan werkt zo'n fijn stukje staal meestal het beste.'
'Vergeet je echt zo snel? Ik zei net dat er ontbijt op je te wachten stond, op het nachtkastje. Noedels, om precies te zijn. Niet zo lief om me dan te bedreigen met een mes, of wel?' Ach, misschien moest ze het even goedmaken. Het mes was allang weer opgeborgen en Haily legde haar ene hand zachtjes in Benji's nek, drukte een lichte kus op zijn lippen en ging daarna op zijn schoot zitten. Nog één kusje in zijn nek, tot ze opeens opstond en naar de badkamer huppelde. 'Ik ga eerst douchen, meestal ontbijt ik 's ochtends toch niet, dus je mag ze hebben.' Plagend stak ze haar tong uit om niet veel later de badkamer in te verdwijnen. Het was namelijk niet heel erg lekker als ze net uit bed kwam, dan voelde ze zich vies. Douchen was de enige, echt de enige ze wist het zeker, oplossing. Alleen hoefde ze ditmaal haar haren niet te wassen, deze deed ze dan ook in een flinke knot bovenop haar hoofd, dan werden ze niet nat en duurde het ook geen eeuwen voordat ze weer droog waren. Had ze trouwens al gezegd dat vandaag dansles was voor de meiden en daarbij dus ook meteen striples? Zou Benji vast niet erg vinden om bij te zijn en zij had een mannelijke pop nodig om mee te spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Tinn

Tinn


Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 20-01-13
Leeftijd : 26

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 4 Icon_minitimevr nov 15, 2013 10:09 pm

Hij glimlachte even toen ze antwoordde, waarna hij zijn hoofd schudde. 'De deur op slot doen is ook een optie, dan heb je geen mes nodig. Zolang je dat ding maar niet meer op mij gebruikt is het prima.' Hij had echter wel verwacht dat ze meteen de noedels aan zou vallen, al was dat dus niet het geval toen ze haar hand in zijn hals legde, om achteraf ook nog eens op zijn schoot te klimmen. Niet dat hij dat erg vond, al was haar lieve gedrag al snel verdwenen toen ze opsprong en richting de badkamer liep, de noedels achterlatend. Ofja, ze verwachtte dat hij ze zou opeten, maar noedels waren niets voor hem. Misschien dat ze ze straks nog wilde, er was vast wel een magnetron hier. Goed, nu zat hij hier alleen in haar slaapkamer. Zijn kleding in de zijne, dus misschien moest hij die gewoon even snel gaan halen. Met een laken om zich heen glipte hij de slaapkamer uit, waarna hij zijn eigen vertrek binnenliep. Hij nam snel wat uit de kast, zonder echt te kijken wat het was. Maakte niet uit ook, de meerderheid waren zwarte of grijze shirts, misschien hier en daar een sweatshirt. Alles was wel goed, anders had hij het ook niet meegenomen. Eens hij aangekleed was, sloeg hij het laken over zijn schouder heen en liep weer richting Haily's kamer, waar hij het water nog hoorde lopen en dat betekende dat ze nog niet klaar was. Vrouwen en badkamerdingen, ja, dat kon lang duren. Uiteindelijk besloot hij om toch de noedels maar op te eten, kwestie van iets te doen te hebben. Het laken had hij weer snel op het bed gelegd, al wist hij niet of het netjes genoeg was voor Haily. Je moest er toch weer in slapen, uiteindelijk. Maakte niet uit hoe goed of slecht een bed was opgemaakt. Tenslotte deden mensen dat hier voor je, wat ook nog wennen was.
De noedels waren veel sneller op dan hij dat wilde en het enige wat hij nog kon doen was wachten, wat hopelijk niet te lang was. Wachten was tijdverspilling, vond hij. Ook al boeide tijd hem vrij weinig en kwam hij wel vaker te laat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravay
Admin
Ravay


Aantal berichten : 1101
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 4 Icon_minitimewo apr 09, 2014 9:09 am

De warme stralen hadden haar lichaam goed gedaan en om eerlijk te zijn vond ze het heerlijk om zo onder de douche te staan en haar lichaam te laten weken, maar ze wist ook dat Benji in de kamer ernaast op haar aan het wachten was en dat de meisjes binnen zo'n tien minuten ook al in de zaal zouden zijn. Het was haar beurt om ze iets te leren, het zou een leuke les worden en ze had er zin in ook, alleen die douche... Kreunend verliet ze de cabine, wikkelde een handdoek om haar lichaam heen en droogde stukje bij beetje alle stukken huid. Het duurde even omdat ze echt droog moest zijn, als ze dat niet was en ze ging strippen dan leek het net alsof ze verschrikkelijk aan het zweten was en dat kon ze gewoon niet hebben. Dat was ook de tweede reden dat ze haar haren niet nat gemaakt had, je zou ze toch maar in het gezicht van iemand zwiepen. Normaal gesproken daagde dat een man uit, echter betwijfelde ze dat effect wanneer hij een zwiep natte, kleffe haren toegeworpen zou krijgen.
Uiteindelijk verliet ze dan toch de badkamer en liep naakt door naar haar kledingkast, Benji moest er maar aan wennen want dit was ook hoe de les van vandaag zou eindigen en daarnaast ging ze er al niet vanuit dat hij er problemen mee had. Waarom zou hij ook, het was geen straf om haar lichaam te mogen bekijken, in principe mocht hij zelfs meer dan bekijken, dan moest hij ook echt niet gaan zeuren als ze naakt door haar eigen kamer liep. 'Heb je eigenlijk al gehoord wat voor les ik vandaag aan de meisjes ga geven?' Ondertussen doorzocht ze stelselmatig haar kledingkast, dit doorzoeken bestond uit alles eruit gooien en daarna door de stapels graaien op zoek naar de kleding die ze wilde dragen. Het zou zo'n 25 graden worden vandaag en dan was het in het gebouw misschien iets koeler, maar toch deed ze een lange broek, naaldhakken, een topje en een leren jasje aan. Veel te warm voor vandaag, echter kon ze hen niet echt leren hoe je een cocktailjurkje stripte, dat rukten de mannen gewoon van je lichaam af. Nee, als je iemand leerde strippen dan moest je het goed doen en ging alles dus uit. Jammer genoeg moest dan dus ook alles eerst áán.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tradimenzi.actieforum.com
Tinn

Tinn


Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 20-01-13
Leeftijd : 26

Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 4 Icon_minitimeza apr 12, 2014 9:04 am

ghihihihi

Gelukkig hoefde hij niet lang te wachten en hij kneep zijn ogen een beetje dicht toen Haily de kamer inliep, waarna hij zijn hoofd opzij kantelde. 'Gemeen,' mompelde hij, waarna hij zijn blik weer afwendde en naar het plafond tuurde. Geweldig trouwens, dat plafond. Mooi versierd met bloemen als details. Meesterwerk was dat. Hij keek pas weer opzij toen hij haar stem hoorde, waarna hij zijn hoofd schudde. 'Je vertelde het waarschijnlijk wel al, maar ik ben het alweer vergeten.' Er gingen heel wat lagen kleding over elkaar heen, wat een grijnzende blik van zijn kant opleverde. 'Ga je me leren snowboarden?' vroeg hij sarcastisch. 'Jammer genoeg voor jou kan ik dat al.' Hij stond op, waarna hij een plukje haar uit Haily's gezicht haalde. 'Of ben je van plan een Eskimo te worden? Is dit geen beroep voor jou?' Hij lachte even toen hij een grapje bedacht, dat hij eigenlijk maar beter achterwege kon laten - mits hij een slag in zijn gezicht wilde. Ze had de lengte om een prima Eskimo te zijn en in deze kleding viel het nog erger op. 'Maar toekomstige Eskimo, vertel wat er vandaag op de dagplanning staat. Ik mag het misschien vergeten zijn, ik ben nog steeds benieuwd.' Hij tilde Haily even op, waarna hij een kus op haar voorhoofd drukte en haar weer op de grond plaatste. 'Je zou wel een schattige Eskimo zijn, denk dat de meeste Eskimovrouwtjes jaloers zouden zijn.' Hij ging weer op bed zitten, waarna hij Haily lief aankeek en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benji VS. Haily (spannuuuund)   Benji VS. Haily (spannuuuund) - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Benji VS. Haily (spannuuuund)
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Roy VS. Haily
» Haily VS Matthew
» Samuel & Haily x 10.000
» Samuel Haily Jace Alia

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tradimenzi :: Off-Topic :: Overig-
Ga naar: