Tradimenzi
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Imagine a world, something you've never seen before. Something more beautiful than you'll ever see and then, destroy it.

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

TinnBimm VS. Sterre -2-

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Tinn

Tinn

Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 20-01-13
Leeftijd : 26

TinnBimm VS. Sterre -2- - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: TinnBimm VS. Sterre -2-   TinnBimm VS. Sterre -2- - Pagina 6 Icon_minitimezo maa 10, 2013 8:02 am

'Ik denk dat ik wat weet.' Nou, als ik dronken, of half dronken zoals nu, was, dan zei ik gewoon alles waar ik aan dacht. Net zoals nu. 'Wel, een massage is wel een goede prijs toch?' Als ik niet gedronken had zou ik mezelf nu voor de kop slaan, maar toch. 'Tenzij je dat helemaal niet kan,' zei ik lachend. Natuurlijk wel, iedereen kon dat. 'Daarna kies jij gewoon maar nog iets, het was tenslotte nog altijd gelijkspel.' We zouden toch geen spijt krijgen met al die alcohol. Ik schonk mezelf nog een glas in, dat ik deze keer wat rustiger opdronk. 'Jij ook nog? Of kan je het ook gewoon aan zonder?' grapte ik. Ondertussen had ik mijn shirt al uitgetrokken en over de leuning van de bank gehangen. 'Nou, laat maar komen die prijs,' mompelde ik terwijl ik de laatste slok van mijn glas nam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean

Dean

Aantal berichten : 1265
Registratiedatum : 29-12-12
Leeftijd : 27

BerichtOnderwerp: Re: TinnBimm VS. Sterre -2-   TinnBimm VS. Sterre -2- - Pagina 6 Icon_minitimezo maa 10, 2013 8:38 am

Massage. Kut. Massage. Dat zou betekenen dat Eliah Andreas' lichaam aan mocht raken. Zou juist goed moeten zijn. Zou hij blij mee moeten zijn. Hij schonk nog een glas voor zichzelf in en dronk dit iets langzamer leeg, hoewel het nog steeds niet heel rustig ging. 'Massage,' mompelde hij en hij kwam overeind. Wist hij veel hoe dat moest. Had hij nog nooit gedaan. Klonk een beetje raar. Ach ja, wat maakte het ook. Prijs was prijs. Voor Andreas en voor Eliah. Deze laatste legde zijn handen op Andreas' rug en masseerde de huid daar voorzichtig, doch ook gewoon, stevig. Het was waarschijnlijk één van de weinige keren dat hij Andreas' huid aan mocht raken, dus hij moest er gebruik van maken, toch? In ieder geval genoot hij ervan de huid rond de schouderbladen en ruggengraat aan te raken. Of Andreas het fijn vond? Wie weet.
Tinn

Tinn

BerichtOnderwerp: Re: TinnBimm VS. Sterre -2-   TinnBimm VS. Sterre -2- - Pagina 6 Icon_minitimema maa 11, 2013 6:04 am

In eerste instantie voelde het ongemakkelijk, maar toch ook fijn op de één of andere manier. 'Slecht ben je niet hoor,' grapte ik. Hij was helemaal niet slecht, integendeel. Ik hield mijn hoofd even schuin en sloot toen mijn ogen. Zelfs dronken kon ik nog van dingen genieten. 'Jij al enig idee wat je wilt straks?' vroeg ik mompelend. 'Ik ben niet zo goed in massages als jij,' mompelde ik er zachtjes achteraan. Misschien vond ik dit zelfs extra fijn omdat hij het deed. Nou, dit mocht hij vaker doen. Véél vaker, om eerlijk te zijn. Hij zou vast ook wel iets verzinnen dat hij leuk vond en ik zou het absoluut niet erg vinden wat hij zou vragen, desnoods dronk ik nog een glas. Nou, waarom niet meteen? Voorzichtig reikte ik naar de fles, waar ondertussen alleen nog een bodempje van over was. 'Aangezien ik toch wel echt gewonnen heb,' zei ik toen ik de laatste slok dronk, 'mag ik deze ook nog wel.' Ik liet de fles op de mat vallen en kreunde even zachtjes toen ik de alcohol verder naar mijn hoofd voelde stijgen.
Dean

Dean

BerichtOnderwerp: Re: TinnBimm VS. Sterre -2-   TinnBimm VS. Sterre -2- - Pagina 6 Icon_minitimema maa 11, 2013 6:15 am

Het klopte toch überhaupt niet, dit? Andreas die een massage van Eliah wilde? Nee, dat riekte naar iets anders, maar in zijn benevelde toestand kon Eliah er zo gauw niet op komen, dus hij liet zijn vingers en handen slechts telkens opnieuw over de huid glijden, drukte er zachtjes in en bewoog zijn handen daarna weer naar een ander punt. Zonder antwoord te geven. Nee, hij wist nog niet wat hij moest vragen. Wilde niets vragen. Hij wist wel wat hij wilde, hij wist wel wat niet mocht. Wat niet kon. Toch?
De fles viel op de grond en een zachte kreun verliet de lippen van Andreas, wat Eliah in eerste instantie verwarde en doordat hij verward raakte, verloor hij lichtelijk het laatste beetje controle dat hij nog had over zijn geest en lichaam. Hij boog naar Andreas toe en drukte zijn lippen in de nek van het prachtige wezen dat hij aanraakte. Heel eventjes maar. Kwam door de drank.
Tinn

Tinn

BerichtOnderwerp: Re: TinnBimm VS. Sterre -2-   TinnBimm VS. Sterre -2- - Pagina 6 Icon_minitimema maa 11, 2013 6:24 am

Zijn warme adem bleef nog even in mijn nek hangen en verward draaide ik me om. Was dat nou wat ik dacht dat het was? Die kriebel in mijn buik loog niet, dat was iets. Viel hij per ongeluk naar voor? Nee, kon niet. We zouden het snel weten. Lichtjes boog ik voorover, waarna ik met mijn lippen een centimeter van de zijne verwijderd was. Ik fronste even en keek toen naar zijn lippen, zijn perfecte, volle lippen. Hij had zich nog niet weggetrokken, dat was iets. Langzaam ging ik iets dichterbij, waardoor mijn lippen tegen de zijnde stonden. Mijn hand verplaatste zich naar zijn achterhoofd, waarna de gewone aanraking over ging in een echte kus. Zijn lippen voelde heerlijk aan, precies zoals ik ze me had voorgesteld en ik haakte mijn hand iets steviger achter zijn hoofd. Dit was verkeerd, dit was zo verkeerd en ik wist het. Maar toch kon ik mezelf er niet van weerhouden zachtjes met mijn tong over zijn lippen heen te gaan en uiteindelijk zijn lippen iets van elkaar duwde.
Dean

Dean

BerichtOnderwerp: Re: TinnBimm VS. Sterre -2-   TinnBimm VS. Sterre -2- - Pagina 6 Icon_minitimema maa 11, 2013 6:31 am

Eliah was dronken. Wat had hij gezegd? Drie glazen. Drie glazen was voldoende om hem dronken te krijgen. Maar het gevoel dat in zijn onderbuik sluimerde en het verlangen naar Andreas was niet gesimuleerd door de alcohol, dat was er alleen door gestimuleerd. Toen hij een helse tel lang in de ogen van het prachtige wezen moest kijken, wilde hij zijn blik afwenden, ervandoor gaan. Hij mocht niet wensen dat zoiets waarheid zou kunnen zijn. Maar voordat hij ook maar iets kon doen, voelde hij een paar perfecte lippen op die van hem en in hem explodeerde het gekriebel. Verdomme, dit moest wel een alcoholwaanbeeld zijn, toch? Dit was te perfect, hoewel het tegelijkertijd ook levensecht aanvoelde. Hij duwde Andreas zachtjes naar achteren, totdat deze bijna op de bank lag en opende zijn mond iets. Als hij te ver ging, was dat te wijten aan de drank. Ging hij niet te ver, was dit de mooiste nacht van zijn leven. Nu al. Voorzichtig verkende hij Andreas' lippen met zijn tong, om daarna nog wat verder te gaan.
Tinn

Tinn

BerichtOnderwerp: Re: TinnBimm VS. Sterre -2-   TinnBimm VS. Sterre -2- - Pagina 6 Icon_minitimema maa 11, 2013 6:41 am

Ik voelde hoe mijn lichaam zich naar achteren verplaatst werd en toen ik mijn ogen een beetje opende zag ik dat het Eliah was. Was dit een pure droom? Een hallucinatie misschien? Nee, nee, ik voelde toch ook hoe zijn tong de mijne aanraakte, dit was echt. Levensecht en ik genoot ervan. Ik liet zijn mond los en ging over naar zijn hals, waar ik meerdere kussen gaf en soms zachtjes beet. Mijn handen zaten nog steeds achter zijn hals en ik liet ze gewoon daar, daar stonden ze niet in de weg. Toen ik daar weer genoeg van had ging ik weer naar zijn lippen, waar ik zachtjes op beet en zo weer overging tot wat we net deden. Het enige waar ik nu op kon hopen is dat hij niet te dronken was om dit echt te beseffen en dat we dit morgen niet vergeten zouden zijn. Dit voelde gewoon goed aan, hoe je het ook draaide of keerde. Ik liet mijn handen naar zijn borst zakken en zo naar zijn buik, waarna ik zijn shirt iets omhoog trok. Voorzichtig, misschien vond hij dit te ver gaan en dan zou ik dat respecteren.
Dean

Dean

BerichtOnderwerp: Re: TinnBimm VS. Sterre -2-   TinnBimm VS. Sterre -2- - Pagina 6 Icon_minitimema maa 11, 2013 11:26 pm

Drie glazen en Andreas' lippen. Genoeg om iemand gek te maken. Toen hij voelde hoe de lippen van het goddelijke wezen die van hem verlieten, snakte hij nog steeds naar meer, wat hij kreeg. Lippen in zijn hals. Tanden die zich in gevoelige plaatsen vastbeten. Hij kon er niets aan doen dat een zachte kreun zijn lippen verliet. Hij voelde zich weerloos nu Andreas zo bezig was, maar onprettig was het niet. Nee, hij genoot er echt van, ook toen hij Andreas' tanden in zijn lip voelde en daarna hem weer kon zoenen. Oh, dit was iets om nooit meer te vergeten. Nooit, maar dan ook nooit meer. Hopen dat de alcohol dit niet uit zijn geheugen wiste, hij wilde dit niet vergeten. Zijn handen, die tot nu toe nog niet veel hadden gedaan, legde hij nu om Andreas' nek heen, waar hij zacht de huid streelde. Oh, hij voelde de handen van Andreas ook hoor, die zijn shirt omhoog schoven, maar hij had er totaal geen problemen mee. Momenteel had hij nergens problemen mee.
Tinn

Tinn

BerichtOnderwerp: Re: TinnBimm VS. Sterre -2-   TinnBimm VS. Sterre -2- - Pagina 6 Icon_minitimedi maa 12, 2013 4:37 am

Hij leek er geen probleem mee te hebben en ik nog veel minder, dus schoof ik langzaam zijn shirt verder naar omhoog. Tot ik zijn handen in mijn hals voelde en er geen weg mogelijk was om zijn shirt uit te trekken zonder dat zijn lippen af de mijne moesten. Met een snelle beweging scheurde ik zijn shirt doormidden, waarna het ook meteen veel makkelijker van zijn lichaam verwijderd kon worden. Nou, dit was eigenlijk niet veel beter voor de kriebels en het gevoel dat zich door mijn lichaam verspreidde, maar toch. Mijn handen raakten de huid op zijn buik, die zo zacht en geweldig aanvoelde. Hij was perfect en dat wist ik al veel langer dan nu. Dit moment was perfect. Het voelde gewoon bijna onmenselijk en bij elke aanraking snakte mijn hele lichaam naar meer.
Dean

Dean

BerichtOnderwerp: Re: TinnBimm VS. Sterre -2-   TinnBimm VS. Sterre -2- - Pagina 6 Icon_minitimedi maa 12, 2013 4:56 am

Nou ja, het was toch nooit zijn lievelingsshirt geweest. Hij duwde Andreas nu helemaal achterover zodat Eliah over hem heen hing en lichtelijk op hem leunde, hoewel hij Andreas' lippen geen moment losliet. Nee, die zou hij niet loslaten. Af en toe beet hij in zijn onderlip en tegelijkertijd genoot hij van het paar handen dat zijn buik verkende. Zelf besloot hij iets minder gewelddadig te zijn, maar hij liet zijn handen wel vanuit Andreas' nek naar de rand van zijn shirt schuiven en er daarna onder. Voelen, niet zien. Zien was niet nodig, Eliah was op dit moment al gek genoeg. Te gek, misschien wel. Veel te gek. Hoewel de grenzen ver te zoeken waren, zouden ze er nog wel zijn en als ze nu overschreden werden was dat voor altijd een probleem. Een erger probleem dan het volhouden van moeizame gesprekken, zoals ze vandaag hadden moeten doen. God, wat was hij op dit moment blij, tevreden. Toen hij Andreas vanmorgen op ging halen, had hij dit in ieder geval niet verwacht. Andreas waarschijnlijk ook niet.
Tinn

Tinn

BerichtOnderwerp: Re: TinnBimm VS. Sterre -2-   TinnBimm VS. Sterre -2- - Pagina 6 Icon_minitimedi maa 12, 2013 5:21 am

Zijn handen voelden in eerste instantie koud aan, waarna een lichte rilling over me heen liep. Ik besloot er verder geen aandacht aan te schenken, wat ook niet nodig was toen zijn lippen me weer volledig in hun macht hadden. Dat was eigenlijk al de hele tijd zo, maar de aanraking leidde me gewoon even af. Het andere was ook dat ik nu volledig op mijn rug lag, wat ik persoonlijk nog eens zo fijn vond. Het liefst van al zou ik hem nu op de grond willen duwen en allerlei dingetjes doen, maar dat ging misschien net iets té ver. Nou, op de sofa zoenen misschien ook. Misschien moesten we gewoon even naar boven rennen, misschien niet. Zou wel beter liggen, dat was zeker. 'Een bed ligt misschien fijner,' fluisterde ik in zijn oor, waarna ik me weer met zijn lippen bezighield.
Dean

Dean

BerichtOnderwerp: Re: TinnBimm VS. Sterre -2-   TinnBimm VS. Sterre -2- - Pagina 6 Icon_minitimedi maa 12, 2013 5:32 am

Een bed. Een bed zou zeker fijner liggen, maar eigenlijk wilde hij Andreas helemaal niet loslaten. Niet om naar boven te lopen, niet om iets terug te zeggen Toch deed hij het wel, trok hij heel voorzichtig zijn lippen van die van hem. 'Dan gaan we naar boven,' mompelde hij zachtjes en hij kwam overeind, even verward door het licht draaiende gevoel in zijn hoofd en door de roes die nu duidelijk te voelen was. Toch kwam hij overeind en toen hij eenmaal stond, besefte hij wat er nu aan de hand was. Niet dat hij weer helder was, maar hij besefte het gewoon nu. Andreas was homo. Of bisexueel. In ieder geval niet straight, dat kon niet. Andreas was homo. Eliah was homo. Eliah was gek op Andreas en dat leek momenteel wederzijds te zijn. Hij trok hem overeind en lachte, aangespoord door de drank. Een bed zou comfortabeler zijn, dat sowieso. 'Kom,' fluisterde hij zachtjes. Wat er ook van zou komen.
Tinn

Tinn

BerichtOnderwerp: Re: TinnBimm VS. Sterre -2-   TinnBimm VS. Sterre -2- - Pagina 6 Icon_minitimedi maa 12, 2013 8:06 am

Zijn hand klemde zich om de mijne en hij trok me overeind, waarna ik hem nog snel een kus gaf en hem toen wankelend mee de trap op trok. 'Jouw kamer, met mijn kleine bed komen we niet ver,' mompelde ik waarna ik een deur opendeed, die gelukkig meteen de zijne was. Ik grijnsde even en trok hem toen mee, het bed op. Mijn lippen vonden de zijne weer en ik lachte zachtjes tegen zijn lippen aan. Dit lag werkelijk véél beter. Ik hield van hem, ook al kende ik hem nog maar heel even. En nee, dit kwam niet door de drank. Dit was echt. Ik trok hem iets dichter tegen me aan, wat moeilijker ging omdat ik niets had om hem naar me toe te trekken. Alhoewel ik er wel in slaagde toen ik mijn armen achter zijn rug zette en hem ietsje dichter naar beneden duwde.
Dean

Dean

BerichtOnderwerp: Re: TinnBimm VS. Sterre -2-   TinnBimm VS. Sterre -2- - Pagina 6 Icon_minitimedi maa 12, 2013 11:29 pm

Het was niet dat hij nog helder kon denken. Het was niet dat hij zich bewust was van de consequenties. Het was wel zo dat hij het geen seconde vol zou kunnen houden zonder Andreas aan te raken en daarom verlieten zijn lippen die van hem na enkele tellen, om de hals aan te raken en op zoek te gaan naar de zwakke plek. Daarnaast gooide hij de laatste restjes van zijn grenzen overboord -hij kon zich gewoon niet beheersen- en zijn handen klemden zich om Andreas' shirt. De hals had toch in de weg gelegen voor zijn lippen en in een razendsnelle beweging verliet het kledingstuk de huid, waarna Eliah zich weer op de hals richtte, daar zacht in de huid beet en tegelijk met zijn lippen ieder stukje huid aanraakte. Was hij gek? Ja. Was hij krankzinnig? Misschien. Was hij verliefd? Meer, veel meer dan dat.
Tinn

Tinn

BerichtOnderwerp: Re: TinnBimm VS. Sterre -2-   TinnBimm VS. Sterre -2- - Pagina 6 Icon_minitimewo maa 13, 2013 1:46 am

Ik voelde hij de temperatuur daalde en wist ook meteen waardoor, mijn shirt lag nu ergens aan de kans en Eliah had zich op mijn half gefocust. Toen hij zachtjes beet, afgewisseld met de warmte van zijn liepen, verlieten enkele zachte kreunen van genot mijn mond. Die kon in gewoon niet inhouden, als er iets was wat ik geweldig vond was het dit en hoe hij het wist, geen idee. Ik wist alleen dat dit geweldig was, hij, deze kamer, dit moment. Hij was een god, misschien wel meer dan dat. Mijn vingertoppen klemden zich om zijn rug en zachtjes duwde in mijn nagels in zijn huid. Gewoon, om mezelf af te leiden van zijn heerlijke lippen en het gevoel dat ik had. Wie had dit ooit durven denken? Ik niet, hij vast nog veel minder. Maar toch was het zo. En daar kon ik alleen maar blij mee zijn.
Dean

Dean

BerichtOnderwerp: Re: TinnBimm VS. Sterre -2-   TinnBimm VS. Sterre -2- - Pagina 6 Icon_minitimewo maa 13, 2013 3:24 am

Het plezierde hem de zachte kreunen te horen en het spoorde hem aan om door te gaan, dus hij bleef afwisselen tussen zijn tanden en lippen. Ergens in zijn achterhoofd merkte een zenuw op dat er nagels in zijn rug gedrukt werden en automatisch drukte hij zich wat dichter tegen Andreas aan. Niet dat hij de pijn in zijn rug irriterend vond, maar het was gewoon een excuus om dichter bij het hemelse wezen te zijn.
Na nog enkele tijd Andreas' hals bewerkt te hebben, gleden zijn lippen weer naar die van hem en hij kuste Andreas liefdevol, maar toch iets ruw. Deze aanrakingen en gevoelens hadden hem opgewonden en dat kwam niet alleen door de alcohol. Eigenlijk gokte Eliah dat de alcohol alleen de aanzet tot het eerste contact had gegeven, de rest was allemaal door zijn gezonde -als je het gezond kon noemen- verstand geregeld. Ruw, liefdevol, passioneel. Andreas was van hem, voor zo lang het zou duren. En Eliah zou hiervan genieten, zoals hij nu ook al deed.
Tinn

Tinn

BerichtOnderwerp: Re: TinnBimm VS. Sterre -2-   TinnBimm VS. Sterre -2- - Pagina 6 Icon_minitimewo maa 13, 2013 3:43 am

Mijn ademhaling werd zwaarder naarmate hij verder ging, maar kwam weer ietwat op normaal tempo toen ik zijn lippen weer op de mijne voelde. Mijn vingertoppen gingen van zijn rug naar zijn borst, zo naar zijn buik en onderbuik, waarna ik mijn vingers om de rand van zijn broek klemde en hem nog iets dichter tegen me aantrok. Ja, hier zou meer van komen. Dat wist ik zelf ook wel, maar toch. Ik vond het helemaal niet erg. Langzaam en voorzichtig zocht ik de knop van zijn broek op en toen ik die eenmaal gevonden had, maakte ik deze los. Ik nam zijn onderlip zachtjes tussen mijn tanden toen de knop los was. Misschien ging het te ver voor hem, maar dat zou ik wel aanvoelen. Hoopte ik. Nou, voor mij was het prima zo. Ik liet zijn lip los, om hem even aan te kijken en zette mijn lippen toen weer tegen de zijne.
Dean

Dean

BerichtOnderwerp: Re: TinnBimm VS. Sterre -2-   TinnBimm VS. Sterre -2- - Pagina 6 Icon_minitimewo maa 13, 2013 4:03 am

Oh, fuck. Andreas maakte hem momenteel helemaal gek en nee, er leken geen grenzen meer te bestaan. Handen die eerst zijn lichaam verkend hadden en nu verder wilden gaan, wat Eliah toestond. Met veel plezier zelfs, heel veel plezier. Zijn eigen handen spiegelden Andreas' bewegingen en zochten de rand van zijn broek, waarna een paar vingers zich om de knoop klemden. Hij liet zich opnieuw even zoenen door Andreas en daarna verliet hij zijn lippen weer, zocht de gevoelige plaatsen in de hals weer op. Hij was erachter gekomen dat Andreas dat blijkbaar heerlijk vond en er niet zo goed tegen kon, dus waarom zou hij er geen gebruik van maken? Eliah was opgewonden, zag geen grenzen meer tot ze voor hem gesteld zouden worden. Maar waarschijnlijk niet. Dan had Andreas eerder moeten aangeven hoe ver hij wilde gaan en dat was niet gebeurd. Zachtjes nam hij een stukje huid tussen zijn tanden en hij beet er even in.
Tinn

Tinn

BerichtOnderwerp: Re: TinnBimm VS. Sterre -2-   TinnBimm VS. Sterre -2- - Pagina 6 Icon_minitimewo maa 13, 2013 4:23 am

Ik voelde zijn bewegingen in de buurt van mijn broek en zijn lippen die mijn hals weer vonden. Mijn ademhaling ging integendeel tot daarnet, nu meteen een stuk sneller en zwaarder. Mijn handen vonden de weg naar zijn hals en hielden die stevig vast. Nagels boorden zich weer zachtjes door zijn huid, niet te hard, want ik wilde hem ook geen pijn doen. Soms kwam er eens een zachte kreun uit mijn mond, maar diegene die ik kon tegenhouden, hield ik tegen. Ja, dit voelde heerlijk, maar dat wilde ik niet al te hard laten merken. Nou ja, dat had hij vast wel al door. Mijn ene hand liet zijn hals lost en verplaatste zich naar zijn zij, waar ik zachtjes met mijn vingertoppen over streelde.
Dean

Dean

BerichtOnderwerp: Re: TinnBimm VS. Sterre -2-   TinnBimm VS. Sterre -2- - Pagina 6 Icon_minitimewo maa 13, 2013 4:42 am

Hoewel Andreas zich inhield, was het voor Eliah duidelijk dat hij een gevoelige plek gevonden had. Dat zou hij onthouden en hij maakte de knoop los, schoof de broek wat omlaag en voelde toen de nagels in zijn hals, die hij niet verwacht had. Het was niet onprettig hoor, hoewel het... heftiger was dan hij had verwacht. Dat was een goede verwoording. Geheel niet onprettig. Zijn handen legde hij lichtelijk gekruld op Andreas' borst en daarna concentreerde hij zich weer op de hals. Nu drukte hij daar ook een zuigzoen in en opnieuw verschoof hij langzaam zijn lippen. Van de hals naar de kaak, naar Andreas' oorlel, waar hij speels in beet. Speels. Niet te hard, maar ook niet zo dat je het niet zou voelen. Daarna drukte hij een zachte kus op Andreas' mond, beet even in zijn onderlip maar was alweer met zijn hals bezig voordat Andreas hem terug kon zoenen. Een spelletje.
Tinn

Tinn

BerichtOnderwerp: Re: TinnBimm VS. Sterre -2-   TinnBimm VS. Sterre -2- - Pagina 6 Icon_minitimewo maa 13, 2013 4:51 am

In eerste instantie schrok ik even van het feit dat mijn broek iets omlaag getrokken werd, maar mijn gedachten werden meteen weer afgeleid naar het feit dat Eliah nu wel heel hevig met mijn hals bezig was. Lang op dezelfde plek en hevig, een zuigzoen. Ik moest even lachen toen hij in mijn oor beet en porde toen zachtjes in zijn zij. Terug zoenen was dus ook niet gelukt en zijn lippen zaten weer op mijn hals. Ik schoof mijn voet iets onderaan zijn broekspijp en duwde deze zo zachtjes naar beneden, waardoor ik met mijn hand de broek langs boven verder naar beneden kon schuiven. Daarna weer met mijn voet, zodat zijn broek helemaal uit was en op de grond viel. Mijn vingertoppen gleden zachtjes naar de rand van zijn boxer en ik pulkte wat aan de draadjes die los zaten.
Dean

Dean

BerichtOnderwerp: Re: TinnBimm VS. Sterre -2-   TinnBimm VS. Sterre -2- - Pagina 6 Icon_minitimewo maa 13, 2013 5:29 am

Oh ja. Hij had zich niet voorbereid op dit. Had dus ook gewoon een oude boxer aan, aangezien die lekkerder zaten. Hingen rafels aan. Fuck it, het kon hem niet schelen. Het voelde wel raar dat hij nu.. Ja, bijna naakt was. Niet dat het ongemakkelijk was, alleen raar. Hij wilde niet stoppen, dat niet. Nee. Hij genoot hier al van en verder gaan.. Ja hoor, kon best. Als Andreas daarmee instemde? Eliah had geen grenzen vannacht, dat was al eerder duidelijk geworden. Ongeduldig trok hij Andreas' jeans nu helemaal uit en hij drukte zijn lippen nu weer op die van hem, beet in zijn onderlip en streelde zijn beide lippen met zijn tong. Hij was gek aan het worden, dat sowieso.
Tinn

Tinn

BerichtOnderwerp: Re: TinnBimm VS. Sterre -2-   TinnBimm VS. Sterre -2- - Pagina 6 Icon_minitimewo maa 13, 2013 6:29 am

Een stuk ongeduld, dat was het. Ongeduldig sleurde hij aan broek waardoor ik even moest lachen en dacht aan hoe schattig hij was op dit moment. Toen het hem uiteindelijk gelukt was, begon zijn tong als een gek over mijn lippen te glijden. Wat me alleen nog maar meer aanspoorde om te doen wat ik wilde. Ik nam met bijna handen zijn schouders vast en draaide hem om, zodat ik nu boven hem zat. Mijn broek stampte ik nog zelfstandig van mijn enkels af en gaf toen een paar kussen op zijn borst, toen verder naar zijn buik om net boven het randje van zijn boxer te stoppen en toen lachend een kus op zijn mond drukte. Gewoon, om de spanning er nog wat in te houden. Ik drukte een kus in zijn hals en ging toen zachtjes met mijn tong over de plek waar zijn slagader ongeveer moest zitten.
Dean

Dean

BerichtOnderwerp: Re: TinnBimm VS. Sterre -2-   TinnBimm VS. Sterre -2- - Pagina 6 Icon_minitimewo maa 13, 2013 6:39 am

Een zachte lach verliet zijn lippen op het moment dat hij het gewicht van Andreas op zich voelde, in plaats van andersom. Hij kreeg niet eens de kans om iets te doen, aangezien Andreas' lippen razendsnel over zijn borst en buik gleden, om te stoppen bij de rand en weer naar zijn hals te gaan. Zijn lichaam sidderde heel even bij het voelen van Andreas' tong over zijn slagader en hij hield een lichte kreun binnen. Verdomme, dit was heerlijk. Puur genot. Zelfs toen hij over dingen als dit gedroomd had, waren ze nooit zo ver gegaan. Nog niet. Zijn ademhaling versnelde iets en ook zijn hartslag werd wat onregelmatiger bij deze aanrakingen, maar het deerde hem niet. Hij was intens gelukkig op dit moment en tevreden. Zijn ogen waren gesloten, waardoor hij alle aanrakingen nog beter voelde. Andreas' lichaam op dat van hem. De tong die over zijn slagader gegleden was. De kusjes, die nog na brandden op zijn huid.
Tinn

Tinn

BerichtOnderwerp: Re: TinnBimm VS. Sterre -2-   TinnBimm VS. Sterre -2- - Pagina 6 Icon_minitimewo maa 13, 2013 6:46 am

Toen mijn tong zo goed als aan het eind was, schakelde ik weer over op zijn mond. Met mijn vingertoppen ging over zijn huid, over de rand van zijn boxer deze keer. Ja, dit kon dingen uitlokken, maar dan nog. Zoals we nu bezig waren ook, wat konden een paar extra aanrakingen dan kwaad? Mijn vingertoppen gingen zachtjes over het midden van zijn boxer, daar waar het wat steviger opgevuld werd, als je snapt wat ik bedoel. Ik besloot weer over te gaan op zijn hals, maar mijn hand wel nog steeds hetzelfde liet doen. Zachte kusjes wisselde ik af met ruwere, soms gebruikte ik ook heel even mijn tanden en mijn tong. Mijn andere hand hield ik gewoon naast me op het bed, om me toch stabiel te houden.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: TinnBimm VS. Sterre -2-   TinnBimm VS. Sterre -2- - Pagina 6 Icon_minitime

TinnBimm VS. Sterre -2-
Terug naar boven 
Pagina 6 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ORPG met Sterre
» Sterre & Elke 2023
» Sterre & Elke nummer zoveel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tradimenzi :: Off-Topic :: Overig-
Ga naar: